MuscleMeat

Mijn trainingsschema

zaphyrlol

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
72kg
Ik ben net begonnen met trainen en ben ook vandaag begonnen met mijn voedingsschema.
Ik begin woensdag met trainen (ben vorige week ook op de sportschool geweest vanwege proefles) en heb nu voor mezelf een redelijk overzichtelijk trainingsschema opgesteld.
Mijn doel voor de komende maanden is bulken.

Ik zou graag wat feedback willen met betrekking tot de oefeningen.
De gewichten vul ik van de week pas in als ik bij de sportschool ben. Dan meet ik ongeveer hoeveel ik op dit moment aan kan.
De lege vlakken die bij een paar spiergroepen staan moeten ook nog worden ingevuld. Voor deze lege plekken ga ik kijken op de sportschool of er eventueel nog machines zijn die ik kan gebruiken en in het schema kan zetten.

In de bijlage staat het excel bestand. Het trainingsschema staat op de tweede tab van het bestand.

Bijlagen

je hebt precies mijn leeftijd, lengte en gewicht.. Ik ben ook net begonnen met trainen. Ik had ook een topic geopend, ze zeiden dat het beter is om fullbody training te doen.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/mijn-schema-goed-302672/ maar het schema voor eten vind ik echt goed, die ga ik wel kopieren van jou!

Even een vraagje dat misschien 'off topic'is,

Maar waarom zilvervliesrijst inplaats de bruine volkoren rijst?
Zelf gebruik ik altijd deze.

Vind je zilvervliesrijst beter en lekkerder? Of...?

Terug
Naar boven