FabulaActaEst
Ripped Bodybuilder
- Lid geworden
- 18 nov 2011
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 87kg
Jesse: De Franse Grondwettelijke Raad heeft geoordeeld dat de "Rijkentaks" het gelijkheidsbeginsel schendt. Wat is jouw mening daaromtrent?
Sodemieter toch een end op man, je hebt hier nu al vierentwintig keer lopen verkondigen dat je zo ontzettend veel mensen helpt, en dat zal allemaal best, maar loop niet zo naar complimentjes te vissen. Mensen moesten zich doodschamen als ze jouw hulp nodig hadden.
Sluit dit topic gewoon en spuit jezelf lekker plat als je dat wilt maar ga jezelf niet in de hemel lopen prijzen. Siert je totaal niet.
Jesse, stop nou maar met doen alsof je de baas van B&F bentniemand gaat ervan wakker liggen dat jij hen geen diensten meer bewijst, behalve je denkbeeldig vriendje of het andere deel van je gespleten persoonlijkheid misschien.
Geweldig ditSinds ik advies krijg van Jesse2010 maak ik de gains van mijn leven.
Sodemieter toch een end op man, je hebt hier nu al vierentwintig keer lopen verkondigen dat je zo ontzettend veel mensen helpt, en dat zal allemaal best, maar loop niet zo naar complimentjes te vissen. Mensen moesten zich doodschamen als ze jouw hulp nodig hadden.
Sluit dit topic gewoon en spuit jezelf lekker plat als je dat wilt maar ga jezelf niet in de hemel lopen prijzen. Siert je totaal niet.
Geweldig dit
even OT; wat voor een gekke topics heb jij aangemaakt op die andere acc?
[Link niet meer beschikbaar]
Jesse: De Franse Grondwettelijke Raad heeft geoordeeld dat de "Rijkentaks" het gelijkheidsbeginsel schendt. Wat is jouw mening daaromtrent?
Mensen moeten zich doodschamen dat ze hier zitten puur om iemand die wel wat doet eronderuit te halen daar moeten mensen zich voor schamen. En ik gebruik minder dan sommige leden hier en die hebben dan ook een kansloos fysiek wie is er dan gek ?.
Mensen moeten zich doodschamen dat ze hier zitten puur om iemand die wel wat doet eronderuit te halen daar moeten mensen zich voor schamen. En ik gebruik minder dan sommige leden hier en die hebben dan ook een kansloos fysiek wie is er dan gek ?.
inb4 jesse keert niet terug uit de saunaSodemieter toch een end op man, je hebt hier nu al vierentwintig keer lopen verkondigen dat je zo ontzettend veel mensen helpt, en dat zal allemaal best, maar loop niet zo naar complimentjes te vissen. Mensen moesten zich doodschamen als ze jouw hulp nodig hadden.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f270/slechte-sportschool-297048/#post6456761
Lol, dan heb je het over big kelvin en ben je het eigenlijk zelf.
Lol daar is ie ook al goed gebashed geweesthttp://forum.dutchbodybuilding.com/f270/slechte-sportschool-297048/#post6456761
Lol, dan heb je het over big kelvin en ben je het eigenlijk zelf.
Lol daar is ie ook al goed gebashed geweestsuper wel dat je zijn info erbij hebt gehaald
![]()
Volgens is dit alles 1 grote jarenlange trollactie van hem. Hij komt gewoon te achterlijk over om nog geloofwaardig te zijn.
En toch zijn er nog bedrijven die hem willen sponsoren...