XXL Nutrition

Mijn transformatie van januari naar Flex Cup 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
+1000

Jesse, zet hier een slotje op. Voor je eigen bestwil.

Je begrijpt het nog steeds niet he? Het gaat er niet om dat mensen hier een afkeer hebben van doping, het gaat erom dat mensen een afkeer hebben van knulletjes zoals jij die nog maar net uit de pampers zijn, maar wel al kuren zoals een bodybuilder die al 20 jaar bezig is. Als je daarnaast dan ook nog eens bijdehand gaat doen en doet alsof alles te wijten is aan je toewijding en al je harde werk, dan is het helemaal te begrijpen dat mensen een hekel aan je hebben. Jij weet net zo goed als wij dat je zelfs binnen 10 jaar niet aan de Flex cup zou meedoen als je natural was geweest.

Bovendien heb jij helemaal geen recht om te praten over wat je al dan niet kan bereiken met natural training. Je bent meteen met AAS begonnen, al tijdens je beginfase. Niet alleen is dat ontzettend zielig, het zorgt er ook voor dat je helemaal geen idee hebt van wat je al dan niet had kunnen bereiken zonder hulpmiddeltjes. Dus stop nou maar met zo bijdehand te doen. We hebben je AAS fysiek nou wel allemaal gezien, proficiat ermee.

Jealousy is a b*ch a? :D

• Topic Starter Topic Starter
Slotje de voorwaarden die EricR stelden voor dit topic worden overtreden !!

Je begrijpt het nog steeds niet he? Het gaat er niet om dat mensen hier een afkeer hebben van doping, het gaat erom dat mensen een afkeer hebben van knulletjes zoals jij die nog maar net uit de pampers zijn, maar wel al kuren zoals een bodybuilder die al 20 jaar bezig is. Als je daarnaast dan ook nog eens bijdehand gaat doen en doet alsof alles te wijten is aan je toewijding en al je harde werk, dan is het helemaal te begrijpen dat mensen een hekel aan je hebben. Jij weet net zo goed als wij dat je zelfs binnen 10 jaar niet aan de Flex cup zou meedoen als je natural was geweest.

Bovendien heb jij helemaal geen recht om te praten over wat je al dan niet kan bereiken met natural training. Je bent meteen met AAS begonnen, al tijdens je beginfase. Niet alleen is dat ontzettend zielig, het zorgt er ook voor dat je helemaal geen idee hebt van wat je al dan niet had kunnen bereiken zonder hulpmiddeltjes. Dus stop nou maar met zo bijdehand te doen. We hebben je AAS fysiek nou wel allemaal gezien, proficiat ermee.

Wat vinden we het toch geweldig om maar in herhaling te vallen.:rolleyes:

+1000

Jesse, zet hier een slotje op. Voor je eigen bestwil.

SBB, negeer de posts van Jesse. Voor je eigen bestwil.

Ja gelukkig hoor ik bij de 5% die wedstrijden doet. Het gaat er niet om hoelang je traint maar je eruit ziet ;)

niet moeilijk om zo'n uitspraken te doen als je al meer dan een jaar aan het kuren bent. Dit is precies het soort reacties dat ervoor zorgt dat iedereen op dit forum jou een loser vindt :thumbs: in ieder geval, ik ga niet meer reageren, ik geniet wel weer verder door gewoon mee te lezen :D

niet moeilijk om zo'n uitspraken te doen als je al meer dan een jaar aan het kuren bent. Dit is precies het soort reacties dat ervoor zorgt dat iedereen op dit forum jou een loser vindt :thumbs: in ieder geval, ik ga niet meer reageren, ik geniet wel weer verder door gewoon mee te lezen :D

Jaloezie is ook erg zeg. Maar maakt allemaal niet uit hoe je het ziet ik stond daar wel en sta nog vaker op het podium ;). Misschien staan we ooit wel langs elkaar dat weet je nooit.

Jaloezie is ook erg zeg. Maar maakt allemaal niet uit hoe je het ziet ik stond daar wel en sta nog vaker op het podium ;). Misschien staan we ooit wel langs elkaar dat weet je nooit.
Leg nog eens uit waarom iemand jaloers op jou zou zijn?

Het komt niet eens in je op dat er hier mensen zijn met andere doelen of ambities. Niet iedereen droomt ervan om in een slip op een podium te staan of puur te trainen voor het fysiek. De wereld van de krachtsport is veel breder dan de wereld waarin jij leeft.

Jesse, je hebt veel bereikt in 1 jaar tijd. Good job!

of je nu een jaar hebt lopen kuren of al tien jaar natural trained. maakt toch niks uit. het is jouw gezondheid en lichaam.

Haters gonna hate.

:haha: omg :roflol:

jongen dat zie ik hier toch op het (bodybuilding) forum. Jongens die jaren trainen en nog niks ik zie dat in de gym ook. 3 jaar trainen en dan zelfs met af en toe een kuur en het lijkt nergens op. Ik denk dat mensen niet snappen dat als wedstrijd man heb je geen tijd voor die BS om eerst eens te kijken hoever kom ik naturel 5 jaar trainen verpest. In 5 jaar kun je ontiegelijk ver komen als je portemonnee het toe staat.

3 jaar (naturel) trainen icm goed voedings- en trainingschema kan je echt wel flink wat massa pakken. Daar zijn er hier genoeg voorbeelden van.

Ik hoop dat je lever, nieren, en hart- en bloedvaten het ook toestaan.

Ik denk dat ik met recht kan zeggen dat ik zeker weet wat ik doe. Ik ben geen opschepper maar koste word niet naar gekeken.

Uit nieuwsgierigheid; wat voor beroep / vak oefen je uit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven