MuscleMeat

Mijn visie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ongelooflijk...ze kunnen hier alle info vinden en nog die bocht kuurtjes.

Maar goed..jou lichaam hoor.

ps: nolvadex werkt zeer contraproductief bij d-bol dus laat dat tenminste weg.
 
Originally posted by admin
.... nolvadex werkt zeer contraproductief bij d-bol dus laat dat tenminste weg ....

Mee eens - geen nolvadex tijdens de cycle. Pas gan nemen mochten verschijnselen van gyno opspelen.

Groet Smalluser :thumb:
 
Small, heb letterlijk honderden posts op engelse, duitse, nederlandse en franse forums gelezen, en een hoop gebruiken er nolva bij, je hebt dan geen last van de vochtretentie en de bitchies blijven uit, de gains zouden volgens verschillende auteurs (o.a Dan Duchaine, Mike Hart etc) van boeken die ik nu gelezen heb, iets afnemen, men praat over 5 %.

Grtz
 
op bodypage staat dat als je een oral only kuur zoals met dianabol rustig afbouwd, je er vrijwel alle massa van zult behouden...
 
bodypage staat vol verouderde BS
 
Originally posted by Riki
Small, heb letterlijk honderden posts op engelse, duitse, nederlandse en franse forums gelezen, en een hoop gebruiken er nolva bij, je hebt dan geen last van de vochtretentie en de bitchies blijven uit, de gains zouden volgens verschillende auteurs (o.a Dan Duchaine, Mike Hart etc) van boeken die ik nu gelezen heb, iets afnemen, men praat over 5 %.

Grtz
Het is veel meer dan 5%

Een kuur bestaat uit een groot deel uit vochtwinst, anti oestrogenen en blokkers voorkomen dat je die winst maakt.

Je leest veel dingen, maar veel achterhaalde.
 
Precies achterhaalde info bro - Gebruik tijdens een d-bol only cycle geen Nolvadex als gyno preventie, ga het ALLEEN gebruiken wanneer nodig, dus mocht gyno opspelen.

Groet Smalluser :thumb:
 
Riki, wat heb jij in één keer véél boeken gelezen sinds je laatste post op Bodynet????!!!!
 
Heb niet anders gedaan de laatste tijd.

Grtz
 
Back
Naar boven