- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m89
Ik wist niet of dit bij de ''voeding'' of ''vetverbranding'' moest, aangezien het over beide gaat.
Hallo,
Het afgelopen jaar ben ik zo'n 11 kilo afgevallen d.m.v. sporten en gezonder eten. Nog steeds vind ik dat mijn vet percentage te hoog zit, dus daar ben ik nu mee bezig. Mij viel het op dat ik vooral grote porties eet, en misschien te vaak eet. Ik wil altijd een ''vol'' gevoel hebben, zo'n gevoel dat er écht niks meer bij kan. Ik weet dat om de 2 uur eten goed is als je vet wil verbranden, maar ik at vaker.
Is helemaal niet "beter". (maakt namelijk helemaal niets uit)
- Ik neem geen eiwitshakes omdat ik heb gehoord dat als je daar dan weer mee stopt, je in gewicht aankomt
ook al niet waar.
- Tot op 3 weken geleden at ik nooit goeie vetten (avocado, noten, zalm). Ik hoorde dus dat het een belangrijk onderdeel is als je vet wil verbranden, en dat het 't beste is als je die vetten eet op de dagen dat je traint?
Och.. Ik eet juist liever minder vet op workout dagen en iets meer op rust-dagen. "Whatever floats you boat"
- Na het avondeten savonds (rond een uur of 20:00, 20:30) Heb ik vaak honger. Wat kan ik dan het beste eten? Mijn appel savonds is mijn favoriet maar ik hoorde dat je juist geen fruit savonds moet eten...
je moet echt stoppen met alles voor waar aannemen wat andere mensen tegen je zeggen... Kan echt geen kwaad (nou ja 50 Cal dan)
- Zijn ''cheat days'' of ''cheat meals'' wel verstanding 1x per week?
Och, wat is "verstandig. Veel kwaad doen ze in ieder geval niet (tenzij je een 6000 Cal cheatday neemt en daarmee je gehele tekort van de de week teniet doet. Maar als je het gematigd doet kan het geen kwaad, en als het er voor zorgt dat je het de rest van de week beter vol houdt is dat toch ook winst !

...