2skinny
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 4%
ik heb hier een voedingsschemain elkaar gestoken..
volgens mijn berekeningen heb ik per dag 2800 kcal , 210gr eiwit , 280gr koolh. , 93 gr vet nodig ..
hier is mijn schema :
wat vinden jullie er van? iemand tips?
mijn voedingwaardes liggen dus eigelijk veel te hoog in dit schema en het avondmaal is nog niet eens meegerekend
en ahja die 3 laatste maaltijden zitten echt veel te krap op elkaar maar die post workout is belangrijk,en avondmaal met gezin ook en maaltijd voor slapen ook dus ik weet het niet goed wat ik moet doen maar zo 3 maaltijden op 3uur tijd krijg ik nooit binne
maar op niet trainingsdagen valt die post workout maaltijd wel weg dusja.. en die pre workout wss ook..
+ ik drink 2 a 3 liter water per dag
alvast bednakt
volgens mijn berekeningen heb ik per dag 2800 kcal , 210gr eiwit , 280gr koolh. , 93 gr vet nodig ..
hier is mijn schema :
wat vinden jullie er van? iemand tips?
mijn voedingwaardes liggen dus eigelijk veel te hoog in dit schema en het avondmaal is nog niet eens meegerekend

en ahja die 3 laatste maaltijden zitten echt veel te krap op elkaar maar die post workout is belangrijk,en avondmaal met gezin ook en maaltijd voor slapen ook dus ik weet het niet goed wat ik moet doen maar zo 3 maaltijden op 3uur tijd krijg ik nooit binne
maar op niet trainingsdagen valt die post workout maaltijd wel weg dusja.. en die pre workout wss ook..+ ik drink 2 a 3 liter water per dag
alvast bednakt