XXL Nutrition

Mijn Voedingschema ( Voetbal en Fitness )

Voetbuilder

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
81kg
Goedenavond heren ik wil even wat kritiek op mn eetgedrag
ik voetbal en fitness.

Per dag:
2 eiwitshakes (+halve liter melk totaal)
4 a 6 eieren zonder eigeel ( via musclemeat.nl )
2 stuka fruit ( meestal banaan/mandarijn )
Avondeten verschilt (aardappels groente vlees/ nasi/pasta)
boterman of 4 met boter en pindakaas
kwark 500 gram (danio)
Kip 250gram of kogelbiefstuk 250 gram
Halve liter melk
cashewnoten ongezouten 50 gram (315calorieen ong.)
Ik weeg 81kg en ben 1meter 84

eet ik genoeg? Sport meestal 3 a 4 keer een uur a 1.5 in de gym
En voetbal 3x 1.5uur als k niet geschorst ben.;)

wei weten niet echt zo hoeveel je eet, je moet je macro's uitrekenen ff en die posten dan kunnen we een makkelijker beeld krijgen maar zo uit het oogbolletje denk ik dat je genoeg of rond je handhaving eet(vanuitgaande dat je niet heel droog staat...)

off topic: goedkope kwark van zaanse hoeven of c1000 en dergelijk zijn beter dan danio kwark: meer eiwit en minder rotzooi erin!

• Topic Starter Topic Starter
Macro's?
Heb geen idee hoeveel vetpercentage ik heb.. maar mijn doel een kilo of 4 a 5 aankomen iets breder en daarna droogtrainen.

wei weten niet echt zo hoeveel je eet, je moet je macro's uitrekenen ff en die posten dan kunnen we een makkelijker beeld krijgen maar zo uit het oogbolletje denk ik dat je genoeg of rond je handhaving eet(vanuitgaande dat je niet heel droog staat...)

off topic: goedkope kwark van zaanse hoeven of c1000 en dergelijk zijn beter dan danio kwark: meer eiwit en minder rotzooi erin!
Black-Man-Stark-Trek-Facepalm-Gif.gif

• Topic Starter Topic Starter
Verder nog iemand? Heb al een afgetraind lichaam maar wil dus even kilo of 85 86 komen te wegen, en dan weer droogtrainen

gast... begin bij het begin.. kijk eerst eens hoeveel calorieën je onderhoud is : 66 + (13.7 * gewicht in kilo's) + (5 x lengte in cm) - (6.8 x leeftijd in jaren)
Dit maal activiteitenfactor (mag je zelf opzoeken, waarschijnlijk 1,55-1,75)
je wilt aankomen, dus bulk, zorg dan dat je 200-500 kcal boven je onderhoud zit.
let goed op je !! ! macro's ! !!, 2/2,5 g eiwit per kg lichaamsgewicht. 1 g vet kg lichaamsgewicht, rest met koolh aanvullen.
lees eens wat stickies en je leert het vanzelf.
begin gewoon eens met opschrijven wat je elke dag eet, zoek de M A C R O ' S erbij (kcal, eiwit, koolh, vet)
van daaruit kijken wat je meer of minder nodig heb en pas zo doende je schema aan.
steek er a.u.b. wat tijd in, dit is typisch zon geval van geen zelf onderzoek doen..
succes
btw. doe zelf ook voetbal en fitness, train me benen normaal niet, alleen in de winterstop en zomerstop volgass. eet zelf ongeveer 3200kcal per dag, jij zal waarschijnlijk ff meer nodig hebben.

Terug
Naar boven