MuscleMeat

Mijn voedingsschema, commentaar welkom!

Pauluss86

Novice
Waardering
0
Ik train nu al een paar maanden maar heb pas sinds enkele weken mijn voeding (eindelijk) op orde. Wel grappig om te zien hoeveel makkelijker het is om een paar keer per week in de sportschool te staan dan om de juiste dingen op het juiste moment naar binnen te werken!
Volgens mij is mijn schema acceptabel, maar ik ben toch benieuwd wat jullie ervan vinden.

Schema:
7:30u - Ontbijt:

- 200g Havermout, in:
- 300ml halfvolle melk + 25g whey + banaan (blender)

10:00u - Snack:
- 2x Volkoren knackebrod met cottage cheese (rijkelijk belegd)

13:00u - Lunch:
- 200g Havermout, in:
- 300ml halfvolle melk + 25g whey + banaan (blender)

16:00u - Snack:
- 2x Volkoren knackebrod met ei (gekookt)

19:00u - Avondeten:
- Wisselt per dag, ik probeer ongeveer 600kcal naar binnen te werken (25% eiwit, 50% carbs, 25% vet; qua kcal)

23:00u - Uur voor slapen gaan:
- 2x Blik tonijn (in olijfolie)
- Groot glas halfvolle melk

In totaal komt dit per dag ongeveer neer op:

• Eiwit: 205g
  • Carbs: 350g
  • Vet: 100g
  • Totaal: 3120 kcal (~25% eiwit\ ~50% carbs \ ~25% vet)
Ik ben 1.81m en weeg circa 75kg. Mijn doel is groeien! Ik train 4x per week. Roept u maar!

edit:
Vet% zo rond de 19%, maar heb redelijk dunne armen (lees: ik heb een 'buikje'). Vet% niet gemeten maar berekend, dus zal niet heel nauwkeurig zijn.

Laatst bewerkt:
Ziet er niet slecht uit. Een appeltje erbij zou wel mogen ;)

je ontbijt is hetzelfde als je lunch ik zou wat meer afwisselen doe er volkoren boterhammen met kip of kaloen filet bij ofzo.. dit is veel te eenzijdig

veel pasta's eten..

je ontbijt is hetzelfde als je lunch ik zou wat meer afwisselen doe er volkoren boterhammen met kip of kaloen filet bij ofzo.. dit is veel te eenzijdig

veel pasta's eten..

verwissel bijvoorbeeld je lunch met je 'voor het slapen gaan' en voeg rijst/pasta toe. voor het slapen gaan kan je dan aan de kwark

Terug
Naar boven