Fitness Seller

Mijn voedingsschema.

ParaDot

Novice
Waardering
0
Hallo!

Ik zal even een korte inleiding geven van mezelf: Ik ben 1.87 lang en ik weeg 105 kilo.. Ik zie er niet moddervet uit want ik heb ook flink spieren. Maargoed nog steeds veel te veel vet. Ik heb besloten dat ik het niet langer meer zo wil. En ik heb besloten mijn levensstijl te veranderen.
Ik ben begonnen met het opstellen van een schema, dat is nu dit geworden, maar compleet is het volgens mij niet..:

7:00 4 boterhammen met kaas
9:00 2 boterham tussendoor
11:00 idem
13:00 ook
16:00 bord brinta
18:00 wat de pot schaft
22:00 100 gram kwark.

Ik moet erbij zeggen dat ik iedere dag 2 uur fiets ( +/- 40 km) dus qua beweging ben ik al goed op weg. Ik fiets iedere ochtend een uur en s middags een uur. Ik vul ook vakken bij AH 4 dagen per week 2 uur lang. Het is niet heel intensief maar wel iets toch?

Ik heb aan de hand van het tabellenboekje uitgerekend hoeveel ik binnen krijg:

Kj Eiwit

10 boterhammen per dag 8860 90
5 plakken kaas 2600 53
1 bord brinta 2910 18
1 bak kwark 260 10
avond eten. ? ?
---------------------------------
14630 171

Ik las dingen over max 300 Kcal.. maar dit is Kj. ik kon nergens een omrekentabel vinden dus daarom maar zo gepost... is dit veel te veel want het ziet er wel heel veel uit eigenlijk..

Om wat over mijn lcihaamsbouw te zeggen: ik zie er groot en breed uit, ik ben breed en sterk gebouwd en ik heb altijd de aanleg om dik te zijn. (daar was een woord voor die 3 verschillende typen maar dat ben ik even kwijt).

Is dit schema wat, en met welke beweging kan ik het beste beginnen?

[Link niet meer beschikbaar]

ik zou het brood en de kaas laten omdat daar veel vetstoffen inzitten
als je de zoekfunktie gebruikt ivm afvallen en dieten dan kun je hier heel wat terugvinden. :D

succes!

Ja ik zou de kaas vervangen door wat anders, en veel water drinken!

Je caloriën kloppen sowieso niet! 8860 is veel te veel voor 10 boterhammen en het zelfde met 5 plakken kaas en brinta. Kwark klopt wel zo'n beetje, die van mij is 300..

Hij zegt toch Kjoule, slimme ;). Scheelt een factor 4,2

Ik mis een aantal dingen
Neem aan dat je gaat cutten...

Kip,tonijn,lijnzaad(1x sochtends 1xsavond)multivitamientjes.
en lekker zwaar trainen dan moet et wel lukken.

Wat is je vet%

Eigenlijk kan je je afvragen waarom we niet allen in kilojoule werken. De amerikanen zullen er wel voor iets tussenzitten :D

• Topic Starter Topic Starter
Dus ik moet meer kwark en tonijn eten. Moet dat extra of ipv iets? En ipv kaas wat kan ik dan het beste nemen? kalkoenfilet las ik, is dat een aanrader?

Ik heb uiteraard de search gebruikt en heb daar ook veel nuttige info uit, maar ik start een topic omdat ik nog net niet genoeg weet.

gewoon kipfilet/kalkoenfilet op brood

blikkie tonijn per dag en 2 bakkies kwark met wat lijnzaadolie erbij en dur is een begin :p

• Topic Starter Topic Starter
braadkip zei:
gewoon kipfilet/kalkoenfilet op brood

blikkie tonijn per dag en 2 bakkies kwark met wat lijnzaadolie erbij en dur is een begin :p

Waar haal je lijnzaadolie? En is dat echt nodig? Red ik het niet zonder "speciale" dingen?

ParaDot zei:
Waar haal je lijnzaadolie? En is dat echt nodig? Red ik het niet zonder "speciale" dingen?

Natuur of kruidenwinkel, en aan lijnzaadolie is echt niks speciaals aan.
Maar in princiepe kun je al een heel eind komen met gewoon "zuiver" te eten en veel water te drinken.

succes!

Terug
Naar boven