Fitness Seller

Mijn winterkuur!!!

• Topic Starter Topic Starter
Na het cutten komen er 100% zeker pics!!! Vond het zelf ook leuk om deze log bij te houden en dat er zoveel interesse was stimuleerde des te meer.
Ben gisteren met de Nolva begonnen op 40mg. Was in mijn conclusie vergeten te vermelden dat de gyno zo goed als weg is. Weet zeker dat het na de nakuur volledig weg is.

Kan het niet vaak genoeg zeggen maar kijk er erg naar uit om te gaan cutten.
Laatste weken ben ik wat meer vet aan het eten. heb er zoveelk behoefte aan en laat de snacks ff niet staan. Maar in mijn achterhoofd weet ik dat juni heel zwaar cutten wordt dus neem het er nog even van...

haha jp , daar heb ik ook veel last van.
Als ik iets lekkers zie moet ik het binnenkrijgen en achteraf krijg ik dan spijt.
Ik probeer men cheatmaaltijden te beperken tot 1* per week maar dat lukt me niet echt goed.

haha jp , daar heb ik ook veel last van.
Als ik iets lekkers zie moet ik het binnenkrijgen en achteraf krijg ik dan spijt.
Ik probeer men cheatmaaltijden te beperken tot 1* per week maar dat lukt me niet echt goed.

Heb er normailter nooit zoveel last van maar de laatste weken wel. Ik eet het daarom ook gewoon (bf% moet niet te gek worden natuurlijk) omdat ik weet dat ik straks geen enkele snackdag zal hebben...

hey jp wat ga je voor cut kuur doen als ik vragen mag .laterrrrr

Ik ga voor de Test/Tren/Mast en het juiste voedingsschema...

oke dan duidelijk .gaat zekker goed komen.als de wil er is dan komen ook de resultaten .geniet nog maar even van dat lekkere eten lol .gr s

Ik ga voor de Test/trenbolone/Mast en het juiste voedingsschema...

Dat wordt knallen JP...

1e keer Trenbolone en 1e keer Masteron toch?

Ik wil zelf straks(:p ) Test prop/Masteron/T3 gaan doen dus ik ben erg benieuwd hoe je cutkuurtje gaat verlopen!
Wanneer ga je d`r eigenlijk weer mee beginnen?? Rond mei ofzo?

Dat wordt knallen JP...

Ik wil zelf straks(:p ) Test prop/Masteron/T3 gaan doen dus ik ben erg benieuwd hoe je cutkuurtje gaat verlopen!

Ja eigenlijk te snel maar is dit jaar ff niet anders. Halverwege juli is Dance Valley en dan wil ik met de kuur klaar zijn...

Yep ik heb de Tren en de Mast er nog niet eerder in gehad dus ben erg benieuwd wat dit gaat doen. Wat ik ervan gelezen heb moet ik er lekker hard van worden. Je maakt kwaliteitsspieren aan. Met de juiste voeding kan het nog weleens leuk worden:D

Lekker cutkuurtje gab. Je gaat nog niet voor de Tren? Wanneer wil jij gaan cutten?

aha jp gaat swinge in dancevalley heheh ik ga denk ik naar extrema dan wil ik strak staan op de goeie manier he

Dat wordt knallen JP...

Ik ook hoogstwaarschijnlijk!
Een kijken wie de ander overruled met de resultaten:P

Ik ook hoogstwaarschijnlijk!
Een kijken wie de ander overruled met de resultaten:P

Ik, want als het een cutkuur wordt ben ik degene met de hoogste BF in ieder geval! En jij bent bang dat je te veel aankomt mbt spiergroei en daar ben ik niet bang voor... :p :D

Competitie is leuk...

Zo dan, allemaal party-animals hierzo. Ben al vaak naar Extrema geweest maar nog maar 1 keer naar Dance Valley.
Ga meer naar Q-dance feesten en Hardbase/Decibel van B2S. Lekker hard dus... :rocknana:

trenbolone wil ik nog mee wachten JP... Het zal vast lekker zijn maar ik wil zeker niet te hard van stapel lopen.
Ik wil zelf rond juni/juli gaan beginnen. Beetje snel, dat weet ik maar het is even niet anders.

Ik, want als het een cutkuur wordt ben ik degene met de hoogste BF in ieder geval! En jij bent bang dat je te veel aankomt mbt spiergroei en daar ben ik niet bang voor... :p :D

Competitie is leuk...

Zo dan, allemaal party-animals hierzo. Ben al vaak naar Extrema geweest maar nog maar 1 keer naar Dance Valley.
Ga meer naar Q-dance feesten en Hardbase/Decibel van B2S. Lekker hard dus... :rocknana:

trenbolone wil ik nog mee wachten JP... Het zal vast lekker zijn maar ik wil zeker niet te hard van stapel lopen.
Ik wil zelf rond juni/juli gaan beginnen. Beetje snel, dat weet ik maar het is even niet anders.

Yep same here ik begin in mei alweer...
Ik ben eigenlijk ook meer van het harde aangezien ik vroeger alle hardcore feesten heb afgelopen maar we gaan altijd met een mannetje of 25 er heen dus altijd gezellig!!!

Herstel gaat goed. Ben nog steeds zo geil als boter. Is altijd een aardige indicatie...

word hier wel gezegd ja

Het schijnt dat je dan met de Tamoxifen kan stoppen omdat alles weer op gang is.

Terug
Naar boven