Pfff wat moet ik nog zeggen na zoveel pagina's. Voor de eerste keer een frontload genomen van Test E 1000mg en Deca 800mg. De spulletjes kicken idd eerder in maar ben er echt goed ziek van geweest. Eigenlijk weken erna ben ik nog aan het hoesten geweest. Mijn lichaam reageerd er dus erg heftig op en een frontload zit er niet meer in voor me. Zou dus een keus kunnen maken om de eerste 3 weken met korte esthers te gaan werken en anders kickstart tabs. Of ik moet gewoon geduldiger worden maar dat is moeilijk
Wat ik deze kuur erg ervaren heb is dat ik t*ring lui wordt van de olie in mijn lichaam. Kon me erg moeilijk tot "dingen" aanzetten en lag liever lekker op de bank of in bed. In de sportschool was ik gewoon een beest en trainde altijd keihard. Ben nog nooit zo geil van een kuur geweest. t*ring ik was niet meer te houden. Als ik thuis kwam van mijn werk was het niet "ha schatje alles goed"? nee ik sleurde haar eerst naar boven toe waar we tekeer gingen als beesten en daarna kon ik wel weer fatsoenlijk praten.
Het scheelt dat mijn vrouwtje ook zo t*ring geil ws andsers had ik het niet getrokken. de keer dat we niet konden nken door werk ed dan zat ik gewoon niet lekker in mijn vel en werd ik gewoon zwaar kriebelig en zenuwachtig. Eenmaal klaar gekomen was ik weer voor een paar uurtjes rustig.
Tegen het einde vd kuur begon het schone eten me wel uit de strot te komen en het voedsel ging er erg moeilijk in. Ik ben aan het bulken dus had een heerlijk snackdagje maar tegen het einde vd kuur werden het 2 dagen. Neemhet er nu nog maar ff goed van want in juni ga ik streng cutten en dan is het afgelopen met het snacken. Ik ben dan zeer streng voor mezelf en laat dan alles staan. Vandaar dat ik het er nu nog maar ff van neem.
Had het idee dat ik een stuk minder vocht vasthield dan in mijn vorige kuur. De winny de laatste 4/5 weken was erg lekker. Ik werd er duidelijk een stuk harder van en adertjes ed kwamen mooi opzetten. Zag er gewoon "overall" een stuk harder/gespierder uit. Dus ik vind het een goede aanrader.
Nou de conclusie: ik vond het weer een geslaagde kuur en heb weer veel massa gepakt. Mijn borst/armen groeien eigenlijk altijd het hardst maar ditmaal waren het mijn rug/benen die het best vooruit zijn gegaan dus dat houdt elkaar flink in evenwicht...
Ik kijk erg uit om eens flink te gaan cutten en tot een % of 7/8 te gaan met ondersteuning van Test/Tren/Mast. Ben nog nooit echt goed wezen cutten. Al die jaren eigenlijk voor massa gegaan en schommelde altijd tussen 12-15 % BF. Nu vd zomer eens lekker strak erbij staan.
Zijn er nog vragen kun je ze altijd stellen...
JWAN voldoende zo ouwe pikkentrekker