- Waardering
- 37
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 4%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat gebeurd jp, tis de tijd van het jaar en de middelen helpen meestal ook nog een handje met de griep!
veel succes verder !
Yep ik weet het. Is ook geen probleem maar wil gainen ouwe... Hard trainen!!!!

. Trainen zit er zeker niet in nu met dat griepje maar mijn baas woont ook nog in dezelfde woonplaats als ik....Tweede spuitje gaat er zo in. Mijn baas belde net nog wanneer ik weer kom werken. Zit er helaas deze week niet in!!! Hij weet half niet hoe ik baal dat ik niet kan werken. Niet werken betekent namelijk ook niet trainen. Trainen zit er zeker niet in nu met dat griepje maar mijn baas woont ook nog in dezelfde woonplaats als ik....

Niet werken is DUS ook niet trainen...
Of ken je het gevoel niet dat je ziek bent en denkt "**** it" ga toch ff een uurtje trainen. Vooral nu ik in de kuur zit. Maar ff uitzieken is gewoon het beste!!!

dus dan kan mister jp ook niet naar buiten want hij heeft zen eigen ziek gemeld en zijn baas moet hem natuurlijk niet zien slimpie![]()

Hmmm zo heeft ieder nadeel toch weer zijn voordeel. Vrouwtje net weer een beurt kunnen geven dus ben weer aan de betere hand...

Hmmm zo heeft ieder nadeel toch weer zijn voordeel. Vrouwtje net weer een beurt kunnen geven dus ben weer aan de betere hand...

Onze JP heeft aan einde van de kuur alleen grote Glutes en Kuiten als hij zo doorgaat![]()
(niet te hopen btw
)Daar kan je niet ziek genoeg voor zijn.. Voor nken dan.. Of je moet een hernia hebben ofzo, maar anders hangt die er altijd in!![]()
Ik heb wat codeine gekregen tegen het hoesten want dat is niet normaal!!! Als dat afzwakt wil ik morgen misschien al wel gaan trainen. Ben niet meer te houden nu...
Voeding is trouwens goed!!!