MuscleMeat

Mijn winterkuur!!!

dat gebeurd jp, tis de tijd van het jaar en de middelen helpen meestal ook nog een handje met de griep!
veel succes verder !

• Topic Starter Topic Starter
Tweede spuitje gaat er zo in. Mijn baas belde net nog wanneer ik weer kom werken. Zit er helaas deze week niet in!!! Hij weet half niet hoe ik baal dat ik niet kan werken. Niet werken betekent namelijk ook niet trainen:o . Trainen zit er zeker niet in nu met dat griepje maar mijn baas woont ook nog in dezelfde woonplaats als ik....

Tweede spuitje gaat er zo in. Mijn baas belde net nog wanneer ik weer kom werken. Zit er helaas deze week niet in!!! Hij weet half niet hoe ik baal dat ik niet kan werken. Niet werken betekent namelijk ook niet trainen:o . Trainen zit er zeker niet in nu met dat griepje maar mijn baas woont ook nog in dezelfde woonplaats als ik....

Dus? :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Balen man..

Niet werken is DUS ook niet trainen...
Of ken je het gevoel niet dat je ziek bent en denkt "**** it" ga toch ff een uurtje trainen. Vooral nu ik in de kuur zit. Maar ff uitzieken is gewoon het beste!!!

Daarom dacht ik ook, laat ik wat je schrijft eens dik en zwart maken zodat je weet wat ik bedoel........

Ik bedoel dan ook het feit dat je baas bij jouw in de stad woont slim schatje van me :D

dus dan kan mister jp ook niet naar buiten want hij heeft zen eigen ziek gemeld en zijn baas moet hem natuurlijk niet zien slimpie;)

Beetje een frigide houding ofniej? "Thuis zitten omdat de baas in dezelfde stad woont". Bij een dorp met 30 inwoners wordt het een ander verhaal........."maar een stad" Nou en wat dan nog?
Wat ik bedoel te zeggen is dat dat toch geen probleem is, we kunnen allemaal onderweg zijn naar de apotheek ;)

IIG Veel sterkte JP!!

Ja de baas woont in een straal van 750meter. Maar afgezien daarvan zou het toch niet gaan. Vanochtend nog ff lekker wezen kotsen maar heb het gevoel dat ik aan de betere hand ben. Hoop zondag mijn training weer te kunnen hervatten. Wel frustrerend zo...:(

Hoop dat je Zondag weer de ouwe bent ;)

Beterschap :D

Beterschap kerel!

(and let the gaines begin ;) )

heey man beter aan het begin dan aan het einde!ik werd in laatste week goed ziek!heb der 4kg afgekotst/gescheten!

Hmmm zo heeft ieder nadeel toch weer zijn voordeel. Vrouwtje net weer een beurt kunnen geven dus ben weer aan de betere hand:p ...

Hmmm zo heeft ieder nadeel toch weer zijn voordeel. Vrouwtje net weer een beurt kunnen geven dus ben weer aan de betere hand:p ...

Daar kan je niet ziek genoeg voor zijn.. Voor nken dan.. Of je moet een hernia hebben ofzo, maar anders hangt die er altijd in! :D

Daar kan je niet ziek genoeg voor zijn.. Voor nken dan.. Of je moet een hernia hebben ofzo, maar anders hangt die er altijd in! :D

Ik heb wat codeine gekregen tegen het hoesten want dat is niet normaal!!! Als dat afzwakt wil ik morgen misschien al wel gaan trainen. Ben niet meer te houden nu...
Voeding is trouwens goed!!!

Ik heb wat codeine gekregen tegen het hoesten want dat is niet normaal!!! Als dat afzwakt wil ik morgen misschien al wel gaan trainen. Ben niet meer te houden nu...
Voeding is trouwens goed!!!

Nee, dat begrijp ik, je zit midden in je kuur, natuurlijk wil je dan trainen...
We horen het wel van je, wanneer je de training weer kunt hervatten! :thumb
s:

Terug
Naar boven