XXL Nutrition

Mijn winterkuur!!!

Al 5 pagina`s in je log en je bent niet eens 1 keer gaan trainen :p

Ik heb het ook al gehad wat jij nu hebt denk ik, hoestte mijn longen eruit! En heel mijn hoofd zat vol met snot. Ben toen ook een weekje eruit geweest en dat is soms echt lekker!

• Topic Starter Topic Starter
Zondag mijn eerste spuitje gehad en wezen TRAINEN en maandag ook wezen TRAINEN (schale troost)... Dus niet helemaal niets!!!

Hoesten blijft de kop op steken (+kop helemaal dicht) maar nu heb ik er genoeg van. Morgen ga ik trainen!!! Benen en schouders pakken zodat ik deze week toch alles heb gehad. Volgende week hoef ik maar 2 dagen te werken dus volop knallen vd week...

gewoon ervoor gaan jp... lach die verkoudheid gewoon heel hard uit

Yep ik hoest mezelf de t*ring maar wordt om 11.00 opgehaald om lekker te gaan TRAINEN!!! Eindelijk:D :D :D

Zo net terug van benen/schouders trainen. Tijdens het squatten nog een keertje moeten kotsen maar dat kon de pret niet drukken. Heerlijke pomp in de benen. Zo wat een bevrijding dat ik weer kan trainen. Kan me nu alweer zwaar verheugen op de training van morgen borst/triceps...
Pfff ben zo geil als een beer de laatste dagen!!!! Mijn vrouwtje gaf al aan dat ik niet meer te houden ben!!!

Zo net terug van benen/schouders trainen. Tijdens het squatten nog een keertje moeten kotsen maar dat kon de pret niet drukken. Heerlijke pomp in de benen. Zo wat een bevrijding dat ik weer kan trainen. Kan me nu alweer zwaar verheugen op de training van morgen borst/triceps...
Pfff ben zo geil als een beer de laatste dagen!!!! Mijn vrouwtje gaf al aan dat ik niet meer te houden ben!!!

Zo lekker voor diegene die na je moest squatten alles ondergekotst.:D

Nee netjes naar de spoelbak toe gelopen:o ....

Zo vandaag lekker borst/triceps afgewerkt. Had gehoopt dat ik al een dikke pomp zou hebben in mijn borst (wat ik de laatste maanden zwaar gemist heb) maar helaas daar moet ik nog ff op wachten. Deze week gelukkig maar 2 dagen te werken dus hele week volop trainen. Ik weeg me pas als ik 2 weken met mijn kuur bezig ben anders maak ik mezelf helemaal gek. Weet dat je niet alleen op de weegschaal af moet gaan maar vooral de spiegel. Ik doe het beide maar dan HEEL VEEL. Weeg me zo 3x per dag en sta voor iedere spigel die ik tegen kom!!! Heb wel weer voor het eerst dat ik weer zwaar aan het zweten ben. Moet ernog steeds aan wennen dat ik vandaag ook weer met een uur klaar was...

niet te veel op de weegschaal gaan staan.... ik kan mij eigen daar ook stapelzot mee maken dus ga ik maar 1x week of 1x per 2weken op de weegschaal gaan staan en das beter:D (stress= spierafbraak dus....)

dat je nog geen goede pomp hebt is normaal als je goed ziek bent geweest. komt goed in orde.

ik moe nog 2 weekjes wachten om met dezelfde kuur te starten(anders gaat het echt te kort op elkaar zijn :D )

nog veel succes en ETEN :D

Ja ik weet het maar tijdens de kuur kan ik het niet laten maar ja:o ...
Ok dus jij mag over 2 weekjes weer. Lekker gab!!!

Kan de laatste dagen moeilijk in slaap komen. Word ik midden in de nacht wakker en kom dan weer moeilijk in slaap....:mad:

Te weinig slaap is niet goed voor je, dus onmiddelijk stoppen met die test en aan mij geven!!:D

Vandaag stond rug/biceps op het schema. En ja er komt al een lichte pomp in mijn armen. Dat gevoel alleen al word ik weer erg vrolijk van. Al met al een heerlijke training gehad. Morgen dagje rust en dan donderdag weer knallen met de benen/schouders...

Vandaag stond rug/biceps op het schema. En ja er komt al een lichte pomp in mijn armen. Dat gevoel alleen al word ik weer erg vrolijk van. Al met al een heerlijke training gehad. Morgen dagje rust en dan donderdag weer knallen met de benen/schouders...

Lekker hoor dat het al begint te werken! :lifter:

Kan de laatste dagen moeilijk in slaap komen. Word ik midden in de nacht wakker en kom dan weer moeilijk in slaap....:mad:

Hier heb ik ook last van, ik denk dat dat door aas komt of niet.

Ik ben blij dat je weer lekker kunt trainen gab.

Succes...

Gister en vandaag rust. Komt zo uit met het werk. Vrijdag,zaterdag en zondag weer knallen in de gym!!! Maandag ga ik mezelf eens wegen. Dan zijn we 2 weken bezig. Eens kijken of we wat met de frontload gegained hebben...
Pfff frontloadje wordt je wel zeer geil van zeg. t*ring!!!

Terug
Naar boven