- Waardering
- 7.880
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1Mits meer tricep & quads kan dit een degelijke pro zijn!
Heeft de benen van een amateur. Die heeft daar niks te zoeken typische gevalletje van ik had beter een goede amateur kunnen zijn dan een slechte pro
dat je een pipo bentKun je ook even kenbaar maken wat je hiermee denkt te zeggen of bereiken ?
Misschien wel misschien niet punt blijft dat deze man als amateur in de top mee kan en hier niet.
Al jou kritiek is echt epic, volgens mij zie je je zelf echt als god...
Ik geef mijn eerlijke mening en uiteraard ben ik goddelijk. Ik heb een hele groep genaamd haters die alles wat zeg uitvergroten en op een weegschaal leggen en ook zien als enige echte mening. Dus een soort ben ik zeker alleen jammer dat mijn gevolg het verstand heeft van een beuke nootje
Je reacties in combinatie met je fysiek... LegendarischIk geef mijn eerlijke mening en uiteraard ben ik goddelijk. Ik heb een hele groep genaamd haters die alles wat zeg uitvergroten en op een weegschaal leggen en ook zien als enige echte mening. Dus een soort ben ik zeker alleen jammer dat mijn gevolg het verstand heeft van een beuke nootje