AndroidHealthClinic

Mike Johnson Updates Topic

_PB62866_ROLEFCOXUR.jpg

mini dorian yates hierzo
paar kg's erbij, goede verhoudingen al, wat nodige werk op de benen en triceps en hij kan zn eerste pro wedstrijd winnen. had hem zeer zeker een hogere klassering dan antoine gegeven op de ny

• Like
Waarderingen: YOGI
Hij stond er echt een stuk beter bij dan ik/ (denk wij hier allemaal) verwacht hadden:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Victor 2e, en mike gedeeld 15e.....

vond hem er ook best wel goed uitzien, heeft imo zeker geen mal figuur geslaan

• Like
Waarderingen: YOGI
Nice, en daarna nog ff 12x 220 kilo ofzo :D

No disrespect to Mike, maar ik had 'em aan Vic gegeven denk ik persoonlijk...

Mits meer tricep & quads kan dit een degelijke pro zijn!

Mits meer tricep & quads kan dit een degelijke pro zijn!
+1
Inderdaad met name de massa op de armen ontbreekt m.i. Maar wel een echt trainingsbeest!!!!

Sympathieke builder. Ik volg zijn filmpjes op you tube. Ook de niet trainingsvids in my eyes #. # nr 13 was wel indrukwekkend.Geeft duidelijk aan dat niet alles in zijn leven even makkelijk is.

moar slin & gh!

Heeft de benen van een amateur. Die heeft daar niks te zoeken typische gevalletje van ik had beter een goede amateur kunnen zijn dan een slechte pro

Al jou kritiek is echt epic, volgens mij zie je je zelf echt als god...

Ik geef mijn eerlijke mening en uiteraard ben ik goddelijk. Ik heb een hele groep genaamd haters die alles wat zeg uitvergroten en op een weegschaal leggen en ook zien als enige echte mening. Dus een soort ben ik zeker alleen jammer dat mijn gevolg het verstand heeft van een beuke nootje

Ik geef mijn eerlijke mening en uiteraard ben ik goddelijk. Ik heb een hele groep genaamd haters die alles wat zeg uitvergroten en op een weegschaal leggen en ook zien als enige echte mening. Dus een soort ben ik zeker alleen jammer dat mijn gevolg het verstand heeft van een beuke nootje

Not this shit again...... dat je in dat programma gefaald hebt om bodybuilding positief neer te zetten is een. Mischien ligt dst aan de redacteurs daar.. maar die additude van jou gaat echt te ver.. beter lees je gewoon op dit forum en hou je je verder stil.

Je reacties in combinatie met je fysiek... Legendarisch :o

Terug
Naar boven