AndroidHealthClinic

Mike's log/biograafje

• Topic Starter Topic Starter
Maikel, waarom die pushpress zo licht?
Jij doet ze met 90 kg ofzo ook nog makkelijk op snelheid..

Ja, ik wilde niet teveel energie verspillen omdat zaterdag de log weer op het program staat, vandaar. Maar het had achteraf gezien wel wat zwaarder gekund.

prima hoe laat verzamelt de groep kom ik ook

Vandaag weer wat gespeeld in de loods. Heb vd week 2 x in de gym getraint, lekker zwaar.

Loglift
3x90kg
3x100kg
3x110kg
1x120kg
1x130kg (aiai hij was echt lelijk, maargoed ik duwde het)
1x130kg :D Gelukkig ging deze lekker en soepel.

Zwaarder had geen nut. Mijn techniek is zeker nog niet optimaal. Dus daar is nog winst te boeken. Ook is me schouderkracht nog niet op nivo, dus daar zit ook nog wat groei in.

Powercrunch staand
20x60kg
15x70kg
15x80kg
15x85kg

Deadlift
3x170kg
3x220kg
2x260kg
1x280kg

Nou gezien dat ik niet veel gedeadlift heb en ik bij 280 wat over had, best tevreden. Overigens helemaal RAW, geen riem, straps, suit weet ik wat. gewoon naar de baar lopen en oppakken. Wel ben ik a/h uitproberen om wat meer hefboom te creëren, door te variëren met gripwijdte en leunen.

Zittend frontpress (machine)
12x60kg
12x100kg
12x110kg

Dippen
12xBW (140kg)
10xBW + 25kg dumbbell

Zo dit was weer een beetje in de juiste richting. Er begint nu langzaam aan weer een stijgende lijn in te zitten. Wel merk ik dat me conditie zwaar kl*te is. Na één setje zwaar squatten of deadliften gewoon ff bekaf zijn. Dat is nog niet goed.

nice mike!!

Netjes die deadlift! Ik heb ook geen conditie. Is geen probleem, gewoon rustig aan doen anders raak je buiten adem.

Eensch met ivo:p
Verder lijkt er weer een beetje op ouwe ;)

Gaat lekker mike.
Ik ga alvast het spandoek maken

Sterke deadlift dat je daar neerzet!

Leuk spelen zo.

mooie training :)

Vandaag weer wat stoeien in de loods en buiten...brrrrr....
Me rugje was wel wat moe van het deadliften gisteren, maar met frisse goede moed ertegenaan. Wilde ook wat stones doen, maar aangezien er geen hars was en verder niemand stones deed, heb ik het maar zo gelaten.

Yoke
190kg +/- 50m
230kg +/- 35m
270kg +/- 30m

Was de eerste keer weer sinds lange tijd en ben bewust niet zwaarder gegaan. Ging lekker, al kon ik geen snelheid maken. Verder voelde het goed en het dragen van het gewicht was easy eigenlijk.

Wheelflip (380kg)
4 sets van 4 flips

Lekker, al was het 3e setje niet om aan te zien, te gehaast en ging uiteindelijk te langzaam.
4e setje was weer OK.
Hierna maar naar binnen gegaan, want het was met een straffe wind best guur buiten.

Binnen wat triceps en bicepswerk, kabeltje dumbeltje supersetjes enzo.
Ook wat bankdrukken met 100kg :eek: och och poeh :p.
Oh ja, zowaar wat legpresjes gemaakt, ik geloof 3 setjes met uiteindelijk een waanzinnige 230kg :rolleyes:
Ik vond het t*f*s koud en vond het wel welletjes zo. Hopelijk staat er volgende week wat minder wind.

Netjes die deadlift! Ik heb ook geen conditie. Is geen probleem, gewoon rustig aan doen anders raak je buiten adem.

Haha, zeker alleen nog net ff iets te snel.

Eensch met ivo:p
Verder lijkt er weer een beetje op ouwe ;)

Ach het mag nog geen naam hebben, maar er zit weer schot in. :D

Sterke deadlift dat je daar neerzet!

Ja, in verhouding redelijk. Doel is wel om weer boven de 300 te komen.

Was vandaag ook wel weer leuk, toch? Ben je er volgende week ook?

Thnx! :D

volgende week denk ik niet. Train dan ook onderdelen even thuis.

zow zow nice hoor
alleen moet er nog wel erg veel gebeuren, als ik zo vrij mag zijn!

Ja hoor, jij mag dat...hehe ;)

Vandaag weer naar de loods. De hele week rust gehad, ook ivm gekkenhuis op het werk, dus lekker uitgerust aan de slag.
Maar ware het niet dat het regende en vies nat weer vandaag verhinderde om lekker buiten te spelen met Yoke, wheel etc. Dus gewoon een soort van gymtraining dan maar.

MP/pushpress :p :D
4x60kg
4x100kg
3x4x120kg
De bedoeling was pushpress, maar me legdrive was zo beroerd, dat ik er maar MP's van gemaakt heb :eek:

One arm dumbbellpress
4x22kg
4x42kg
3x4x52kg
Puur op techniek. Het was even wennen, want wees eerlijk wanneer pak je nou zo'n oef. Juist, als het op een wedstrijd gepland staat en anders niet.

De bedoeling is om straks dit met 72kg te kunnen, dan is de brug naar een 60kg inchdumb gewoon lekker. Het gewicht is het niet, puur het stabiel houden en de legdrive, wat vandaag bij mij toch al weinig soeps was :p

Hierna ruim 3kwartier met elkaar zitten verhalen over lekkere babes, bier en vechtpartijen...zucht.... wel gezellig, dat wel. :rolleyes:

Nou en toen mega-afgekoeld weer verder.

Loglift voorslaan op techniek
3x90kg
3x3x100kg
Ook hier kon ik verrekte weinig snelheid maken in de beweging, sjeezus wat heb ik vandaag toch...luie fl**ker!

Schouder dislocates met bands
5 sets.

Schouder frontstretch met bands
2 sets bruine bands (licht)
2 sets groene bands (zwaar!) Pff die voelde ik wel.

Schouder frontraise met bands
3 sets met groene bands Help, brand! :D

Viking press
3x10x100kg

Dips
2x12xBW (141kg)

Cable Triceps-extension
3x12x35kg

Zoo, dat was em wel zo'n beetje. Ik heb zoals je kan zien vandaag de focus maar es compleet bij schouders gelegd. Dit voelde goed. Vanaf het ouwehoeren heb ik 25 min. getraint. Dus een rap tempo met weinig rust tussen de oefs en sets.
Een valkuil voor mij is als het druk en gezellig is dat ik me focus verlies. Ik ben ook gewend om in me uppie te trainen. Dan ga ik als een speer.
Anders wordt het voor mij te gezellie en lekker kletsen en ouwehoeren, wat mn eigen schuld is trouwens :eek: :rolleyes:

nette trainingen!kom je nou morgen ook of niet?

Aardig wat setjes monster. Lekkere training!

Terug
Naar boven