Fitness Seller

Mike's log/biograafje

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.501
training 14-11

Laat weer uit werk, weinig tijd, toch gauw even naar sportschool voor sluitingstijd om te squatten! :cool:

Squat (box 90grad)
20*60kg
12*100kg
6*130kg
6*160kg
6*190kg
3*220kg
3*260kg
3*280kg
7*280kg.......alles uit de kast, die laatste was spannend...haha ;)

Crunches
30*BW
25*BW+10kg
20*BW+15kg
15*BW+20kg

Klaar. Zeer tevreden met de squat, me poten voelen als twee betonen blokken....yeah! :D

t*ring 7x280kg squat. Sterk.

• #1.503
16-11

Gisteravond soort van push/pullen in de gym, volume muv eerste oefening.

Shoulderpress (smithmachine)
15*60kg
6*80kg
6*100kg
5*120kg
4*140kg
3*160kg
3*180kg .... laatste iets spot ik liet em iets te snel zakken, verloor controle over het gewicht.
1*190kg .... Hell Yeah! :)

Lattpuldown
20*100kg
14*105kg

Lattpuldown Hammerstyle
20*112,5kg

Dumbbell hammercurl
12*30kg
10*36kg
8*42kg

Cable cross (kaiser)
15*70%
17*100%
18*100%....damn wat een pomp!

Cable side raise (kaiser)
15*35%
12*40%
10*45%......auw! haha...:o

Tricpes pulldown (touwtje)
15*40kg
12*45kg
10*50kg......lichte irritatie rechtertriceps en goed opgepompt, dus hier bij gelaten.

Wristcurl (halterstang)
20*40kg
17*50kg
12*60kg....oei ... oei... wat waren mn handen en onderarmen vol die 12e was echt de laatste.

Lekkere BB-ing training. Even op volume en de spieren goed op de pomp. Groeien die hap! ;)

---------- Post toegevoegd Sat 17 Nov 2012 om 12:21 ----------

t*ring 7x280kg squat. Sterk.

Dank je! Doe me best...;)

nog meer groeien?

pffff, gaat weer goed hier Michael. 8x280 boxsquat is toch heel erg zwaar en 1x190 smithpress natuurlijk ook sick.

• #1.506

Haha, jazeker Gijs!
Als ik eerlijk ben denk ik dat ik nog geen 80% eruit gehaald heb wat er in zit. Die 100% ga ik niet meer halen, maar waarom niet proberen hè?

pffff, gaat weer goed hier Michael. 8x280 boxsquat is toch heel erg zwaar en 1x190 smithpress natuurlijk ook sick.

Dank je Hank. Met die smithpress zit ik niet helemaal rechtop. Heb leuning bankje op 1 tandje staan. Met strict military (losse halter) zit ik helemaal rechtop.

Ik las dat stukje over dat je een keer op 117kg en 7% stond. Daar heb je natuurlijk wel foto's van neem ik aan? :D

Blijft aardig stil :(

• #1.510
Ik las dat stukje over dat je een keer op 117kg en 7% stond. Daar heb je natuurlijk wel foto's van neem ik aan? :D

Mannen excuses voor de wel heel late reactie. Druk druk en daarom ook mn log niet bijgehouden. trainen gaat lekker.

BW 133kg --> 145kg
Deadlift 290kg --> 360kg
MP 130kg --> 160kg
Bank 5x170kg --> 4x210kg

Voor wat betreft die foto's, die had ik maar zijn verloren gegaan bij de scheiding (zoals wel meer dingen) :(

wtf man gaat goed... kwalificaties dit jaar?

• #1.512
Dank je. Ik train wel met Jarno, Eric, Marvin, Randolf en nog een paar aankomende talenten, maar kan de zin in wedstrijden niet echt meer te pakken krijgen.
Ben te druk met werk en ben al blij als ik 3x id week kan trainen. Daarnaast is mn lijf beduidend minder goed belastbaar als 10 jaar geleden. Elke keer als ik wedstrijden in me kop heb, gaat er wel wat mis. Dan maar liever lekker trainen....;)

The ****?! Insane stats weer hier!

Dank je. Ik train wel met Jarno, Eric, Marvin, Randolf en nog een paar aankomende talenten, maar kan de zin in wedstrijden niet echt meer te pakken krijgen.
Ben te druk met werk en ben al blij als ik 3x id week kan trainen. Daarnaast is mn lijf beduidend minder goed belastbaar als 10 jaar geleden. Elke keer als ik wedstrijden in me kop heb, gaat er wel wat mis. Dan maar liever lekker trainen....;)
ok, jammer man

en raw powerlifting? veel minder lompe belasting maar daar kan je zeker hoge ogen gooien!

• #1.515
ok, jammer man

en raw powerlifting? veel minder lompe belasting maar daar kan je zeker hoge ogen gooien!

Ik snap je vraag, maar ik voel op dit moment geen drang meer om me te meten met anderen of om überhaupt wedstrijden te doen.
Dit is iets puur voor mezelf geworden. Zit te denken om wat met serieus 'jong' talent te gaan doen. Zij kunnen leren van de fouten die ik gemaakt heb.

Zelf heb ik nog wel de drang om nog één keer helemaal droog te trainen. Niet voor op podium, maar ook weer puur voor mezelf.

Dude ik snap dat je je prioriteiten gaat verschuiven, maar met zulke press kracht......Je moet nu op de log toch ook wel een serieuze kandidaat zijn voor een nld record? Dat je geen heel seizoen meer wilt draaien oid ok...maar die push pull meets bijvoorbeeld ? :D
Ja Mike we willen je nog een x zien vlammen :)

Ik zou het wel weten als ik jouw genen had man. ;)

Ik snap je vraag, maar ik voel op dit moment geen drang meer om me te meten met anderen of om überhaupt wedstrijden te doen.
Dit is iets puur voor mezelf geworden. Zit te denken om wat met serieus 'jong' talent te gaan doen. Zij kunnen leren van de fouten die ik gemaakt heb.

Zelf heb ik nog wel de drang om nog één keer helemaal droog te trainen. Niet voor op podium, maar ook weer puur voor mezelf.

Ik ben nog steeds benieuwd naar die foto van toen je eerder ripped stond. Heb je die nog wel?

• #1.519
Ik ben nog steeds benieuwd naar die foto van toen je eerder ripped stond. Heb je die nog wel?

In mn log heb ik wat foto's staan, niet op 7/8%, maar was weer in bulk, toch nog zo'n 14% geloof ik. Die andere foto's heb ik niet meer. :( Ben met de scheiding veel dingen verloren...

• #1.520
Training 22-4-2013

Seated Military (strict)
20*50kg
15*60kg
3*100kg
3*120kg
3*140kg
3*150kg (3eb had ik spot nodig...verdamt nog mal! :mad:) Ik wilde graag 160 duwen vandaag, maar dat zat er gewoon echt niet in, ben hier gestopt.

Lattpulldown
20*107kg
12*127kg
8*147kg
8*157kg

Loglift (techniek)
4x6*70kg (steeds opnieuw voorslaan, 2 setjes doorrol, 2 setjes legdrive)
Moet zeggen dat legdrive harder/beter gaat en doorrol sneller. :rolleyes:

Bankdrukken (smal)
20*90kg
15*120kg
12*150kg

Was het wel voor de maandag. Baalde lichtjes van de MP....

Terug
Naar boven