Fitness Seller

Mike's log/biograafje

6x160 drukken aan het eind van je training! poeee!

lekker bezig, log moet toch hoger kunnen met jouw presskracht dan 150

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.464
lekker bezig, log moet toch hoger kunnen met jouw presskracht dan 150

Ik denk eerlijk gezegd ook wel dat ie iets hoger ligt. Log weegt leeg bijna 73 kg, die 3 kg neem ik niet mee en rond af naar beneden. Ik denk dat 155 ook moet lukken, maar wil mezelf ook niet te rijk rekenen. ;)

• #1.465
Vanavond weer upperbody push/pull.

Seated shoulderpress (smith-machine)
12*60kg
10*80kg
8*100kg
6*120kg
5*140kg
4*150kg
1*180kg....fail, kreeg em niet gelocked...bleef maar eindeloos vlak boven me hoofd hangen en toen wast kebeurt. Ah was ook verwacht, maar beetje overmoed mag wel es toch?

Staande nekpress (strict met oly-halter)
15*70kg
12*80kg......megapomp in schouders

Inverted Row
3x8*BW (+/-135kg)

Bicep Barbell Curl
10*60kg
8*70kg
6*80kg
5*90kg
3*100kg...ik let erop mn curls zo strict als mogelijk te doen, alleen eerlijkheidshalve wel vanaf 90kg wat ah cheaten geweest, maar absoluut geen gooi/smijtwerk!

Toen weer spelen met machines.....:o

Lattpuldown
12*100kg
14*102,5kg

Seated benchpress
12*100kg
14*102,5kg

Triceps Pushdown (touwtje)
15*35kg
12*40kg
10*45kg
Gelijk daarna door met overhead touwtje
13*32,5kg........goede pomp in triceps.

Kaiser cable-cross
20*90% luchtdruk
15*100% luchtdruk

Kaiser side-raise
12*50% luchtdruk
10*55% luchtdruk

Side Raise Dumbbell
10*24kg

Fijne training, beetje BB-style. Dat kaiser apparaat is wel prettig. Alleen de weerstand is beperkt.

Laatst bewerkt:
  • #1.466
Weging

Gewicht: 133,3kg
Vet%: 22%
VVM: 104kg

Ik zie duidelijk in de spiegel wat streepjes en lijntjes....of zijn dat rimpels? :p

---------- Post toegevoegd Sat 6 Oct 2012 om 10:07 ----------

Resultaat na 1 maand weer 'volgas?' trainen;

Deadlift = 290 --> 320
Military = 120 --> 140
Squat = ???
Bankdrukken = Ben wel sterker geworden, maar dit is puur een inschatting, omdat als ik bank dit smal is.
VVM = +1kg (bijna) en klein stukje 'droger' geworden.

Dus al met al, best heel tevreden. Nog een lange weg te gaan, dat wel.

t*ring sterk man!

• #1.468
Onderdelen trainen

Vanochtend weer de eerste keer odd na lange tijd niks.....spannend! ;)

Vikingpress (wu voor loglift)
2x6*70kg
2x6*90kg

Loglift (the one and only IFSA log)
2x3*100kg
2x3*110kg
1*130kg.......fail, maar dat was te verwachten, mn schouders en triceps waren zo damn rouw van twee zware overhead trainingen deze week.
1*150kg....ging me puur even om het voorslaan en gevoel...prima, ging goed.

Farmerswalk (2x110kg)
4 runs van 30 meter, neerleggen ander gaat door en zo steeds van elkaar overnemen. Zo loop je in korte tijd 120m. Ennuh...naar de klote :D

Herculeshold (2x130kg)
1x goed de handle in mn handen gedraaid....auw wat een ellende...geen tijd meting puur op gevoel.
1x Handle op de vingertoppen en zo lang mogelijk vasthouden. Dit voeld overigens stukje comfortabeler. Duimen zijn vrij.

Machine Squat (zoals gebruikt in StMvN editie 2005)
8*180kg
9*180kg....benen waren gewoon gaar.

Goede 1e training.

• #1.469
Vandaag na 3 dagen rust en 4 dagen bulk. Dat heet 24 maaltijden rijk aan proteïne en goede koolhydraten verder.
Vanavond gewogen 137,7kg...wtf! Lijf zuigt zich helemaal vol. Maar gelijk power! Hell yeah! :D

Seated shoulderpress (smith-machine)
12*60kg
10*80kg
8*100kg
5*120kg
5*140kg
5*150kg
5*160kg...easy. Ben hier maar even gestopt, niet forcen.

Pull-up BW(138kg)
2x6*BW
6*BW + 10kg
6*BW + 16kg
Gelijk daarna door lattpulldown op machine
20*102,5kg (fullstack)......damn pomp!

Smal bankdrukken
12*100kg
10*130kg
8*150kg
5*160kg
5*170kg...hier een leuke meid die aanbood even te spotten...ach ja, waarom ook niet...:p (normaal train ik zelden met spotters)

Bent Over Row
6*100kg
6*130kg
6*150kg
6*170kg....laatste 2 waren cheatreps...ging niet meer zo leker, ik was aardig gaar zeg maar.

Goeie training. Geeft weer vertrouwen. Power zit ergens wel verscholen en komt gelijk weer terug bij voldoende eten. Dus dat zit goed. Ga even nadenken over strategie.... Moet niet id verleiding komen te zwaar te worden, want ik kon bij BOR al merken dat zwaarder worden gelijk ook weer gepaard gaat met inleveren volume....

Akelig sterke gewichten waarmee jij stoeit. Dit logje ga ik maar eens in de gaten houden. Respect!!!!!

Dat zijn verdomme sterke gewichten hier!!!

haha episch hoe jouw lichaam reageert op wat voedsel. Jij komt al 5kg spier aan door alleen maar naar een stukje kip te kijken volgens mij

• #1.474
Dat zijn verdomme sterke gewichten hier!!!

Dank je Danny! :)

haha episch hoe jouw lichaam reageert op wat voedsel. Jij komt al 5kg spier aan door alleen maar naar een stukje kip te kijken volgens mij

Haha, ja komt natuurlijk vooral ook omdat ik een aantal weken onder behoefte heb gegeten. Dus steeds een tekort. Dan reageert het lijf zo als het ineens een overload binnen krijgt. Voel me wel kiplekker nu! :cool:

****ing groot voorbeeld ^^ 200kg bankdrukken in 1 jaar, ongelooflijk.

Dit is flink zeg!! Sterk!!

:D lekker lekker.

Heb trouwens je eerste pagina van je log eens doorgelezen. Je bent echt voor krachtsport gemaakt zo te lezen. Echt mooi zulke verhalen!

Waarom squat je eigenlijk niet?

• #1.479
****ing groot voorbeeld ^^ 200kg bankdrukken in 1 jaar, ongelooflijk.

Nadat ik er even tussenuit was....idd. op mn 18e drukte ik na ruim 1 jaar zo rond de 150/160kg max. Ik heb ooit een filmpje gepost hier, waarin ik aan het trainen ben. Ben daar een half jaar onderweg en nog net geen 18. Duwde toen een 3-je met 130kg.

Thanks! zelf ook niet verkeerd bezig zag ik al...:cool:

:D lekker lekker.

Heb trouwens je eerste pagina van je log eens doorgelezen. Je bent echt voor krachtsport gemaakt zo te lezen. Echt mooi zulke verhalen!

Dank je! Ja, kan zo onderhand wel een boek schrijven...haha...;)
Mijn broertje heeft nog meer aanleg, alleen die is helemaal in het fietsen en mountainbiken naast de voetbal. Krijg em met geen stok de sportschool in. Nu heb ik wel een neef die aan het trainen is, nu zo'n 3/4 maand en die bankt al vrolijk setjes met 150kg en drukt max een 2-je met 170kg. Gast weegt zelf dan ook zoiets :eek:

Waarom squat je eigenlijk niet?

Nog niet, komt wel. Ga er volgende week mee beginnen. Squat natuurlijk wel een beetje hier en daar, maar gaat komen weer. ;)

Is die video er nog?

Terug
Naar boven