XXL Nutrition

min mogelijk vocht en vet

michael

Cool Novice
Waardering
0
hoii heren bb'ers

ik heb een vraag waar jullie mijn mischien mee kunnen helpen.

ik ga binnen kort een kuur doen met sust;deca;winny.

ik wil hiermee wel lekker aankomen, maar wil mijn voeding zo aan passen dat ik zo min mogelijk vet en vocht aan kom.

hebben jullie nog tips en mischien ben je wel in het bezit van een pefect eetschema.
die aan de eisen voldoed!!! post deze dan ook even

heren alvast bedankt, ;)

michael zei:
hoii heren bb'ers

ik heb een vraag waar jullie mijn mischien mee kunnen helpen.

ik ga binnen kort een kuur doen met sust;deca;winny.

ik wil hiermee wel lekker aankomen, maar wil mijn voeding zo aan passen dat ik zo min mogelijk vet en vocht aan kom.

hebben jullie nog tips en mischien ben je wel in het bezit van een pefect eetschema.
die aan de eisen voldoed!!! post deze dan ook even

heren alvast bedankt, ;)
Een voedingsschemais geheel persoonsgebonden reken je VVm uit en je basis behoefte en tel er daar maar ruim 1500 bij tijdens de kuur en je weet wat je moet eten !![Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je zo min mogelijk vet en vocht wil aankomen, trap dan éééérst de Susta én de Deca eruit. Zó dat scheelt alweer een hele hoop! :thumbs:

summer summer summer time!

500 gram havermout, half brood, 3 bakken kwark, 3 blikken tonijn, paar handjes cashewnoten, dit alles op een dag kom je denk al een heel eind

LOL

ben ik nou gek of zijn cashewnoten dé vetmakers onderr de noten?

Ik ben er gek op maar als je de voedingswaarde ziet ga je meteen de halve marathon lopen!

Hey michael,

ben wel geinteresseerd hoe jouw kuur eruitziet. Dus de hoeveelheden en wanneer je wat pakt.

Groeten Brian

• Topic Starter Topic Starter
jongens, jongens
heb weer de antwoorden gekregen die ik van juillie verwacht had...
dit woord mijn derde kuur.
en hoe mijn kuur er uit ziet hoeve juilie je echt niet druk om te maken want dat zit wel goed.
hoor hoor vaak om me heen dat je voeding de sleutel is. ook al gebruik je sust en deca kan je door de juiste voeding de hoeveelheid vocht echt beperkt houden.
nou dacht ik dat juilie dat ook wel wisten....en zelf wel wat tips voor me hadden
maar de meeste mensen die gewoon een vraag stellen worden hier helemaal afgebrand.
lees vaak de reactie's die gegeven worden op vragen en dan denk ik bij mezelf
WAAR ZIJN JUILIE MEE BEZIG!

pesies, als je geen vet en vocht wil, kies dan een andere kuur,

boldenone met winny depot

misschien nog wat test erbij omdat het je 3e kuur is.

je reageert wel erg raar trouwens, iedereen probeert je alleen maar antwoord te geven op je vragen.

Michael is lekker eigenwijs: Hij wil alleen horen wat ie WIL horen: Namelijk dat niemand zich met zijn Deca/Susta (2 echte vocht-trekkers) bemoeit en dat er iemand zegt: drink elke dag wat meer melk, dat drijft extra vocht af. Ofzo.

Hij irriteert zich dwars aan het feit dat nèt nu hij de meest gangbare kuur te krijgen heeft gekocht, hij moet horen dat ie juist met DIE kuur dik kans op vocht en vet heeft.

:roflol:

Als je niet tegen feiten kunt, meldt me dat even van tevoren, dan spiegel ik je wel een leuk onzin-verhaaltje voor.

droge massa. kies voor korte ester. test prop inplaats van test enht.
winstrol
eq
trenbolone
provrion er bij nemen

net zoals dbc zegt deca sust oxy dbol enz... zijn juist de steroiden waar je vocht van gaat vasthouden. en veel vet mee aankomt.

exarchos zei:
summer summer summer time!

500 gram havermout, half brood, 3 bakken kwark, 3 blikken tonijn, paar handjes cashewnoten, dit alles op een dag kom je denk al een heel eind

dude, meen je dit voor een goed dieet? Zo ja, dan zal ik effe wat aanpassingen moeten aanbrengen op mijn voedingsschema :)

Terug
Naar boven