XXL Nutrition

Mini cut of bulken?

Je gewicht en vp uit de losse hand een getal geven is wel zeer moeilijk. Hoe groot ben je? Maar om te antwoorden op je veaag denk ik wellicht dat je zelfs nog minder als 85kg gaat wegen als je de 10% aantikt.

Maar voor een 1e cut is 12% geen slecht doel. Lager kan als je achteraf laag in vp wil blijven.

Om je een idee te geven je kan mss zakken tot 11% en dan lean bulken. Is altijd leuk. ;)

Helemaal in je eerste cut zal die vele malen langer duren dan je zou willen. Je moet immers er nog achter komen waar jouw lichaam goed op reageert etc.
Bovendien heb je voeding ook niet zomaar van de 1 op de andere dag goed voor elkaar, is een leer proces waar je gaande weg leert.
Maak er niet zo'n drama van. Vele malen langer, niet zomaar op orde. Alsof het rocket science is een x aantal kg vet te verliezen. Mijn god zeg.

Maak er niet zo'n drama van. Vele malen langer, niet zomaar op orde. Alsof het rocket science is een x aantal kg vet te verliezen. Mijn god zeg.

Schijnbaar heb jij geen flauw idee waar je t over hebt. Van 18% naar 10% is niet ff een klein cutje waar je zo klaar mee bent. Dat weet je zelf ook donders goed.

Dit is nou eenmaal een harde sport waar veel tijd overheen gaat. En dat weet jij ook wel, althans, als je traint, en daadwerkelijk resultaat behaalt.

Bovendien waren mijn berichten totaal niet demotiverend bedoelt. Ze waren wel bedoelt om ts in te laten zien dat het cutten gewoon tijd kost, helemaal de eerste cut.
Rooskleurig doen over van komt allemaal wel goed en t stelt allemaal niks voor zorgt er in mijn ogen alleen maar voor dat ts nog ff lekker doorbulkt tot die ineens op wonderbaarlijke wijze op 22% staat en denkt dat die in 8 weken wel droog is voor zn strandvakantie. Dat is het enige waar ik ts voor wil behoeden.

En nee inderdaad, cutten is niet moeilijk. Het is geen rocket sience. Maar het kost wel de nodige discipline en tijd :hello:

Harde sport :D Eerste cut duurt vele malen langer. Das een monster cut! Daar moet je niet rooskleurig over doen....

De fak did I just read?

Terug
Naar boven