Fitness Seller

mini-race naar 400 totaal :P

Bezoekers in dit topic

haha ik weet het, zeg het dan ook maar om Ari te kloten. Ik doe mee aan die weg naar 500 totaal, en dat zou hij ook moeten doen ipv hier te posten.
 
blackrush waarom sta ik er nog niet bij ? :eek2:
BB Fullsquat: 1x 105
BB Bench press: 1x75
BB Deadlift: 1x 120


Je staat er nu bij. Maar wie doet er nu serieus mee en wie niet? De verschillen zijn soms wel heel erg hoog.


Er zit trouwens een virus op mijn computer waardoor soms mn muis of mn keyboard uitvalt, hierdoor kan ik thuis niet fatsoenlijk forummen. Wel op school of bij vrienden.
 
Ik doe Potverdorie ook mee aan die race naar de 500? maar, ik zie nergens members toegevoegd worden aan heel die race.. heb Eq_909 al gePM'ed hierover maar zie niets gebeuren..
 
Misschien een idee, om bij het begin van de 'wedstrijd' een totaal van minder dan 330-350 te hebben oid? Laten we het wel eerlijk en haalbaar halen voor iedereen en niet voor 2 of 3 personen.
 
Ik doe Potverdorie ook mee aan die race naar de 500? maar, ik zie nergens members toegevoegd worden aan heel die race.. heb Eq_909 al gePM'ed hierover maar zie niets gebeuren..

Juist, ik had het enkel de eerste pagina bekeken voor ik die post hier maakte. Eq is nog niet online geweest dit weekend (buiten even op team-forza) Mijn stats moeten ook aangepast worden van 400 naar 375...
 
Ik ga het ook proberen, heb nog nooit geprobeerd met 1rm maar daar kom ik wel achter dan. Denk dat ik rond de 340kg haal momenteel, dus werk aan de winkel!

laat je geschatte stats op alledrie hier even achter zodat ze erbij kunnen.

@ Blackrush, kun je de opmaak niet hetzelfde maken zoals bij de race naar 500 en 600? Is wat overzichtelijker.

Mjah mss moet iedereen eens schatten hoeveel zn 1RM is, en dus niet zoals wij nu met onze 3x3x.... records. Is minder accuraat, maar makkelijker om te vergelijken denk ik.

Black Rush ik heb ook nog geen 400 dus tel mij ook maar mee hoor!!

Bench: 95 (touch and go)
Squat: 120
Deadlift: 170

385

Haha no way :D Jij hoort bij de 500!

@Calibre en Ari70: das gewoon mee doen om mee te doen hé, welke motivatie haal je er nu uit als je de eerste bent door een miezerige 25/15kg meer op je totaal neer te zetten? ;)

Was maar om te lachen denk ik :).

Je staat er nu bij. Maar wie doet er nu serieus mee en wie niet? De verschillen zijn soms wel heel erg hoog.


Er zit trouwens een virus op mijn computer waardoor soms mn muis of mn keyboard uitvalt, hierdoor kan ik thuis niet fatsoenlijk forummen. Wel op school of bij vrienden.

MBO2587 doet ook nog mee (moet nog stats sturen), en bikerbabe mogelijk als ze haar stats hier nog achterlaat. En dan Ari wegdoen, die zit in de andere race :)

Misschien een idee, om bij het begin van de 'wedstrijd' een totaal van minder dan 330-350 te hebben oid? Laten we het wel eerlijk en haalbaar halen voor iedereen en niet voor 2 of 3 personen.

350 grens vind ik goed, met builderB er dan nog net bij (en Branie ev nog :)). Boven 350 is meer dan de helft boven de mensen die net aan 300 raken, dus die horen dan al meer bij de 500 race imo.
 
tja, men stats zijn met pak dus 140/60/160 op wedstrijd, dus geen filmpjes ofzo
zonder gear schat ik 100/60/150, nuja, enkel die 100 is een schatting, bench en deadlift is reeds gepasseerd zonder pakje
vrees alleen dat maxen zonder pak er niet meteen meer inzit met het WK in het vooruitzicht dus t kan nog wel even duren...
 
tja, men stats zijn met pak dus 140/60/160 op wedstrijd, dus geen filmpjes ofzo
zonder gear schat ik 100/60/150, nuja, enkel die 100 is een schatting, bench en deadlift is reeds gepasseerd zonder pakje
vrees alleen dat maxen zonder pak er niet meteen meer inzit met het WK in het vooruitzicht dus t kan nog wel even duren...

Heeft iemand er iets op tegen dat we de enige vrouwelijke deelneemster met gear laten deelnemen, en in het eindtotaal een -10kg aftrekken? Vind ik best eerlijk, maar ik wil niet anti-feministisch lijken ofzo. Als je 350kg haalt mét gear heb je nog even lang te gaan als de anderen zonder gear lijkt me toch? Dus maakt dat het niet ongeveer eerlijk?
 
haha mij maakt het niet echt uit hoor, ik ga er ook geen filmpje van maken, jullie moeten tevreden zijn met een officiele wedstrijduitslag, zal dan ook wel met stop en voldoende diep zijn enzo ;) is nu niet dat er prijzen aan vasthangen ofzo he :)
 
omg ik wordt vet gewhooped arsed hiero :eek:
hoe kan ik ooit in godsnaam winnen als er peeps al 350+ hebben ??? :sad: :no: :angstig: :(


ohw well gaat me toch alleen om wimmos :fire:
 
omg ik wordt vet gewhooped arsed hiero :eek:
hoe kan ik ooit in godsnaam winnen als er peeps al 350+ hebben ??? :sad: :no: :angstig: :(

Dat was maar om te dollen, Ari70 en Calibre doen mee in de race naar 500 totaal. ;)
 
Tsja ik zou een race naar de 300 kunnen houden :p
Met als beginstats 90-67,5-140.Dan 1x ergens 2,5 kilo bij gooien en hebbes:p
Moet ik wel halen denk ik.Hoewel ik niet weet of die 67,5 zo 1-2-3 weer gaat lukken.Maar 90 was denk ik niet echt maximaal en 140 ook niet dus dat compenseert dan weer.

Of ik ga een race naar de 100 houden.Trekken en stoten :P

Hey zo kan ik toch nog meedoen aan de race naar de 400 :D
Alleen heb ik dan wel 5 onderdelen nodig:o
 
@ Blackrush, kun je de opmaak niet hetzelfde maken zoals bij de race naar 500 en 600? Is wat overzichtelijker.

Ik zal Dinsdag een nieuw topic maken, met alle deelnemers en hun stats.
Dan kunnen we dat topic ook gewoon de vooruitgangen, filmpjes enz. posten.


Dus tot Dinsdag 12:00 uur kunnen mensen zich opgeven om mee te doen, je totaal moet NU wel onder de 350 zitten.
 
Ok, ik wil me ook inschrijven :D.
Tis voor de motivatie en het deelnemen he :-).
Protvis:
18 jaar
Squat: 1 x 110
Deadlift: 1 x 140
Benchpress: 1 x 75

Dusja op 325 kg :-). Doel is ook op 400 kg te zitten voor de zomer.
 
Damn :( ga ik die andere race naar de 500 wel doen terwijl ik de 400 nog niet eens heb ;(


Succes mannen!
 
Back
Naar boven