MuscleMeat

mini-race naar 400 totaal :P

Bezoekers in dit topic

als je het gewonnen totaal tot de 400 nu eens deelt door het aantal weken dat de deelnemer er vanaf het begin van de wedstrijd mee bezig is geweest:

(400-starttotaal) / aantal benodigde weken.

Zo compenseer je dus voor een oneven beginsituatie qua totalen en gaat de uitslag om een bepaalde precies vast te stellen snelheid vanaf punt 0, wat imo het doel is achter 'de race'. (shit ik zit teveel in de wiskundeboeken....)

Wat wel een probleem is, dat het dan voor zou kunnen komen dat de wedstrijd pas af is gelopen als de laatste deelnemer de 400 kg heeft bereikt. Wat dus weer een beetje vreemd is, gezien het normale idee van een race :D

but I'll quit now...I need some decent SLEEP! :D
 
als je het gewonnen totaal tot de 400 nu eens deelt door het aantal weken dat de deelnemer er vanaf het begin van de wedstrijd mee bezig is geweest:

(400-starttotaal) / aantal benodigde weken.

Zo compenseer je dus voor een oneven beginsituatie qua totalen en gaat de uitslag om een bepaalde precies vast te stellen snelheid vanaf punt 0, wat imo het doel is achter 'de race'. (shit ik zit teveel in de wiskundeboeken....)

Wat wel een probleem is, dat het dan voor zou kunnen komen dat de wedstrijd pas af is gelopen als de laatste deelnemer de 400 kg heeft bereikt. Wat dus weer een beetje vreemd is, gezien het normale idee van een race :D

but I'll quit now...I need some decent SLEEP! :D

Daar heb je wel een goeie man :D
 
naja, er hangen toch geen prijzen van af.. laat de wiskundige dingen gewoon achterwege.. op deze manier hebben de mensen met achterstand extra motivatie om bij te komen.. met dat wiskundige haal je die extra motivatie misschien wel weg..

het enige wat telt is dat iedereen zo hard mogelijk vooruit gaat..
 
het enige wat telt is dat iedereen zo hard mogelijk vooruit gaat..

dat bedoel ik juist.

pers. Y begint met een totaal van 330 kg, 7 weken later heeft hij de 400 gehaald. ergo: (400-330)/7= 10 kg/per week (natuurlijk kun je ook het aantal dagen rekenen)

pers X begint met een totaal van 310, doet er 8 weken over om de 400 te halen:

90/8 = 11,25 kg per week: pers. X is dus, ondanks dat hij begon met een kleiner totaal en er langer over heeft gedaan, harder vooruit gegaan.
 
Maar misschien is persoon X wel een beginner met een hogere basiskracht; beginners gaan sneller vooruit dus.. enz enz. blablabla.
Helemaal eerlijk zal het toch niet gaan, over blessures is ook niet gerept.
Gewoon liftenen zien waar het schip strandt :)
 
Maar misschien is persoon X wel een beginner met een hogere basiskracht; beginners gaan sneller vooruit dus.. enz enz. blablabla.
Helemaal eerlijk zal het toch niet gaan, over blessures is ook niet gerept.
Gewoon liftenen zien waar het schip strandt :)

oke dus je wou een wedstrijd gaan houden om wie het eerst bij de 400 is, terwijl er geen rekening wordt gehouden met het feit dat de begin gewichten flink kunnen verschillen. Mja, weinig race aan dan imo.

En de beginner zal op een gegeven moment ook komen op het punt waar de hoger beginnende is begonnen en ook die afstand tot de 400 moeten overbruggen. Daarbij is het aantal kg per week/dag een mooie manier om de winnaar te bepalen wanneer er sprake is van twee personen die op dezelfde dag de 400 halen. So why not do in it advance? (mocht het dan nog gelijk zijn, dan kun je ook nog corrigeren voor BW (gewicht wanneer 400 is gehaald), mocht het dan nog gelijk zijn (what are the odds), dan vind ik dat de persoon met het langste haar wint :D)

Overigens is ieder die nog geen totaal van 400 kg heeft een beginner. :D

blessures worden natuurlijk nooit meegerekend in een wedstrijd.
 
Als ik jouw oude log doorlees BuilderB kom ik tot de conclusie dat jij ook iig niet in deze klasse thuishoort.
Ik weet niet waarom je zou bent teruggevallen maar jij zult in no time terugzijn ver over de 400 dus hoor je imo in de andere race;)
 
Ik wil ook wel meedoen :)

conanx

benchpress: 2*80kg
parallel squat: 1*100kg
deadlift: 1*120kg
totaal: 300kg
 
Als ik jouw oude log doorlees BuilderB kom ik tot de conclusie dat jij ook iig niet in deze klasse thuishoort.
Ik weet niet waarom je zou bent teruggevallen maar jij zult in no time terugzijn ver over de 400 dus hoor je imo in de andere race;)

4 maand geleden lag ik op de operatietafel en zat er een kerel met een scoop en een kniptang in mijn knie te wroeten en werd er een stukje meniscus verwijderd. k krabbel langzaam terug :D de 500 race is voor mij nog helemaal niet interessant. ik verwacht mn handen echt wel vol te hebben aan die 400.
 
Als ik jouw oude log doorlees BuilderB kom ik tot de conclusie dat jij ook iig niet in deze klasse thuishoort.
Ik weet niet waarom je zou bent teruggevallen maar jij zult in no time terugzijn ver over de 400 dus hoor je imo in de andere race;)

Oftewel doe mee in de race naar de 600 :D ... de race is zoals Ari ook zegt, als extra motivatie.
De topics sluiten niet eerder voordat de laatste het eind totaal heeft gehaald, we slepen elkaar er doorheen.
 
4 maand geleden lag ik op de operatietafel en zat er een kerel met een scoop en een kniptang in mijn knie te wroeten en werd er een stukje meniscus verwijderd. k krabbel langzaam terug :D de 500 race is voor mij nog helemaal niet interessant. ik verwacht mn handen echt wel vol te hebben aan die 400.


Hehe wat een toeval ik heb hetzelfde gehad behalve dat bij mij mn kruisbandt ook nog es kapot was.
Ik weet dus wat het is en kan je verzekeren dat je eerder terugbent dan je zelfs maar durft te hopen!!!!
 
woei 1x110 vandaag @ full squat (en 6x100) '1-6 principe' werkt lekkerrrr

ging wel moeizaam moet ik toegeven
 
Ok, ik wil me ook inschrijven :D.
Tis voor de motivatie en het deelnemen he :-).
Protvis:
18 jaar
Squat: 1 x 110
Deadlift: 1 x 140
Benchpress: 1 x 75

Dusja op 325 kg :-). Doel is ook op 400 kg te zitten voor de zomer.

I eat you for dessert :fire: :meal:
:D we hebben net niet dezelfde stats (jij staat 5 kg voor op bp, om ter eerste? :D)
 
Back
Naar boven