Fitness Seller

Nieuws Minimaal 12 doden bij schietpartij premiere nieuwste Batmanfilm

Opvoeding? Sommige zijn gewoon verknipt.. Kunnen de ouders niet altijd wat aan doen.

Ben wel benieuwd naar of de schutter vroeger al psychische problemen had... Zoja dan moete ze eigenlijk al dat soort debieltjes gwn van een berg af douwen. Liever een leven van een verknipt zieltje weg dan een paar die onschuldig zijn...
Tuurlijk en dat valt je dan nooit eerder op, ook niet dat ze wapens kopen en body armor. Er zal wel meer aan de hand zijn dan pure impuls daad. Maar ik ben benieuwd.

Tuurlijk en dat valt je dan nooit eerder op, ook niet dat ze wapens kopen en body armor. Er zal wel meer aan de hand zijn dan pure impuls daad. Maar ik ben benieuwd.

Nee zal ook geen impuls daad zijn.. Heeft bewust die batman première uitgekozen dus voorbereidend werk zal er wel in zitten idd.

En doelde meer op t feit dat opvoeding niet geheel te maken heeft met de psychische staat van t kind... In normale gevallen zal er wel een verband zitten maar dit soort gasten zijn totaal gestoord... Vraag me dan af wat voor opvoeding die gehad zou moeten hebben... & zelfs dan heb ik zoiets van... Vermoord dan je ouders voor die klote opvoeding & niet een paar kinderen of ouderen die naar de film gaan.

En ja als t een kind is wat gwn nog thuis woont zal t kopen van body armor etc natuurlijk op moeten vallen maar ouders zijn nogal naïef wat hun eigen kind betreft.

Ik weet niet wat de leeftijd is van de shutters maar als dit tieners of zelfs twintigers zijn, wtf? Hoe fout kan het gaan met een opvoeding.

Er zijn tussen de slachtoffers blijkbaar ook kinderen, wat doen die rond middernacht in een bioscoop?

Er stond in het artikel dat het ging om een man van 24 jaar oud die de moorden heeft gepleegd.

Een van de slachtoffers zou blijkbaar ook een 3 maanden oude baby zijn :o
Wat doet ie überhaupt in een bioscoop?

Tja, als je kogels kan kopen in de supermarkt dan verhoog je de kans op dergelijke incidenten.

PS: Batman heeft zijn werk niet goed gedaan, er zijn nog villains op straat;

Weer zo'n psychopaat, schiet dan jezelf door je kop en laat die mensen met rust. Smerige laffe daad.

Lijkt me wel schrikken zeg.

En dan nergens batman die je kan redden
Citaat:
De politie heeft de verdachte aangehouden in een parkeergarage. De man was in het bezit van een geweer en een pistool. Hij was gemaskerd en in het zwart gekleed, maar viel niet op, doordat veel kijkers een soortgelijke uitdossing hadden.

Michael Bay die vond dat er te weinig explosies in de film zaten...?

echt sick dat zo'n dingen gebeuren, doet me echt denken aan die quote in 'the dark knight'. 'some men just want to watch the world burn'.

De man moet je dag in dag uit blijven martelen...

Effe 14 levens naar de t*fus omdat één of andere debiel in een gekke bui was.. Ouders die hun kind verloren hebben of kinderen die een ouder verloren hebben... Wat een figuren lopener rond op de wereld zeg.

Opvoeding? Sommige zijn gewoon verknipt.. Kunnen de ouders niet altijd wat aan doen.

Ben wel benieuwd naar of de schutter vroeger al psychische problemen had... Zoja dan moete ze eigenlijk al dat soort debieltjes gwn van een berg af douwen. Liever een leven van een verknipt zieltje weg dan een paar die onschuldig zijn...

Wind je niet zo op bro heeft geen nut. Tenzij je met mij ala boondock saints alle badguys op wil ruimen :D

Martelen van een gek heeft niet zoveel zin lijkt me.

Boeie, zijn 7 miljard mensen op de wereld, die 12 zullen ze echt niet missen..

Echt ziek dit man , jammer. Lees ook dat er een kind van 6 maanden bijzat. Wie brengt een kind van 6 maanden mee...

Vanavond mooi mijn kogelvrije titanium alloy Batman-cape naar de film aandoen, just in case.

Wat een ****ing mong**l. Je zou maar in de bios gezeten hebben.. of je ouders of kinderen..

Lijkt me wel lijp. Je zit in de bios met je 3d brilletje. In 1 keer een paar knallen,flitsen en rook. Iedereen d8 natuurlijk dat het gewoon special effects waren of dat t bij de film hoorde ofzo.

We leven in een zieke wereld.

Ik weet niet wat de leeftijd is van de shutters maar als dit tieners of zelfs twintigers zijn, wtf? Hoe fout kan het gaan met een opvoeding.

Er zijn tussen de slachtoffers blijkbaar ook kinderen, wat doen die rond middernacht in een bioscoop?

Opvoeding is tegenwoordig volgens veel ouders de verantwoordelijkheid van de school. Zodoende kunnen ze later het systeem de schuld geven wanneer het met hun verwend kind de verkeerde kant opgaat.

Tis een klotewereld daarbuiten.

De woning van de vermoedelijke dader van de schietpartij van Aurora zit vol explosief en brandbaar materiaal. Dit heeft de plaatselijke politiechef gezegd.

Agenten bekijken nog hoe zij de woning van James Holmes veilig kunnen betreden. Het kan een kwestie van uren of dagen worden. Uit voorzorg zijn bewoners van enkele woningen in de omgeving geëvacueerd.
Ook de auto van de verdachte is onderzocht op springstof.

Terug
Naar boven