MuscleMeat

Mishandeling student (22) in winkelcentrum Zuidplein

Als je als bijstander de agressors een paar koeken zou verkopen dat krijg je zelf nog een boete ook. :roflol:

In een winkelcentrum met weet ik hoeveel mensen. Ik begrijp dat mensen bang zijn want misschien hebben ze ook een mes ofzo maar die daders hadden wel vastgehouden kunnen worden lijkt me.

Idd, ben zelf ook eens zwaar mishandeld (gewoon door belgen) geweest terwijl er een heel wat mensen gewoon stonden te kijken, weet niet meer hoe veel keer ik heb gewenst dat er iemand zou komen helpen. Stonden overigens 'vrienden' van mij tussen die mensen.

Aan de andere kant ben ik al wel meerdere keren iemand te hulp gekomen (zelfs onbekenden), wat uiteindelijk ook op agressie naar mij uitkwam en waarvan ik 2 maal naar het hospitaal moest. Snap wel waarom veel mensen er gewoon uit blijven. Anderzijds heb ik hier wel veel dankbaarheid voor terug gekregen.

De mensen die er bij stonden zijn de grootste kneuzen EU

haha niemand die helpt.

dan was het 20 vs 2.

Westers volk is verwend, kijken voor alles een andere kant op, kennen geen samenhorigheid spannen nooit samen om elkander te helpen, alleen aan de toog int cafe hebben ze veel praat, triest.

Ik ga niet naar het filmpje kijken. Mijn maag keert er van om en ik krijg er moordneigingen van;
Waarom zit er nu eens nooit een boom van een vent op te kijken die die kerels gewoon kapotmaakt?

Unbelievable dat er zoveel mensen niets doen.

Word daar zo moe van, iedereen te benauwd om een ander te helpen.. "Stel je voor dat ik mijzelf in gevaar breng voor een ander". K*tmentaliteit.

Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk? Zoveel mensen die er dicht bij stonden, en dan is er maar 1 die er tussenspringt?

Waar waren de buurtvaders en straatcoaches op dat moment? Hieruit blijkt wel weer dat we er nog lang niet genoeg subsidie tegen aan gooien.

inb4 Job Cohen die ze een gratis woning aanbied.

K*t Marrokanen, t**fus volk. Kan srs geen 1 goeie.

Waarom die omstanders niks doen.. Is omdat ze altijd een mes opzak hebben

It wasn't me.. :o Zo te zien Antillianen, Zuidplein hè..

En niet alle slangen zijn giftig. Toch blijf ik bij allemaal uit de buurt

Ja ben er aardig goed in.

Terug
Naar boven