- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
privé tijd?laatste keer dat ik zoiets in privé tijd meemaakte waren het 2 feyenoord hooligans die daar met een hele bus waren , toen ben ik er ontzettend lucky mee weg gekomen met mijn grote mond

laatste keer dat ik zoiets in privé tijd meemaakte waren het 2 feyenoord hooligans die daar met een hele bus waren , toen ben ik er ontzettend lucky mee weg gekomen met mijn grote mond
Dat feeling vergeet ik nooit meer.Doet me denken
Ik zat achterop de brommer. Komen er een stuk of 10 man op ons afgevlogen die met flessen aan het zwieren waren, een stamp ontvangen , de brommer afgevlogen en gerund voor men levenDat feeling vergeet ik nooit meer.
ik ben er die keer zonder klappen te ontvangen vanaf gekomen, heb het verbaal weten te redden. Maar achteraf vroeg ik mezelf wel af waarom ik perse weer de hero moest spelen
inbe4 ze verstonden je gewoon niet vieze limbo
gaarne antwoorden
thk buddy
Ik ben echt blij dat ik paar jaar geleden de keuze heb gemaakt om gevechtssporten te doen, voel me toch een stuk veiliger dan voorheen.
Maakt zóveel verschil.
Alleen de e-hero's hier denken dat het vrij weinig uitmaakt.
Als je een beetje fatsoenlijk kan (kick)boksen of MMA beoefent kun je zo 3 a 4 van die gastjes aan, zeker als je de grootste als eerst een goeie buts geeft.
Groot deel van die types hier loopt ook regelmatig de muay thai binnen. Dan heb je het tegen 2 man erg moeilijk.
99% van de mensen op straat heeft geen flauw idee wat ze doen tijdens een gevecht.
Met uitgaan sta ik wel eens te kijken, maar die hoeken (of wat het moet voorstellen) zie je echt 5 seconden van te voren aankomen, die worden er met alle kracht ingegooid waardoor ze sloom zijn en je nog meer tijd hebt om wat te doen.
Gooi 2 punches erin en hij is uit balans, kun je op naar de volgende.
Bij 1 v 1 gooi je die punches (evt meer) en op de grond tik je door totdat je denkt dat het genoeg is. (of je zoekt de uitdaging en laat degene opstaan natuurlijk)
En altijd naar achter lopen, denkt de aanvaller dat je bang bent, als hij in range is stap je in je jab/cross en hij gaat.
Maakt zóveel verschil.
Alleen de e-hero's hier denken dat het vrij weinig uitmaakt.
Als je een beetje fatsoenlijk kan (kick)boksen of MMA beoefent kun je zo 3 a 4 van die gastjes aan, zeker als je de grootste als eerst een goeie buts geeft.
Als er 5-6 van die gasten om je heen staan ga je echt niet de Steven Seagal uithangen omdat je een tijdje kickboxen hebt gedaan.