MuscleMeat

Mishandeling student (22) in winkelcentrum Zuidplein

laatste keer dat ik zoiets in privé tijd meemaakte waren het 2 feyenoord hooligans die daar met een hele bus waren , toen ben ik er ontzettend lucky mee weg gekomen met mijn grote mond

Er vindt dan toch wel enige mate van integratie plaats. Antillianen(of andere donkergekleurde medemens) gaan steeds meer lijken op Marokkanen

laatste keer dat ik zoiets in privé tijd meemaakte waren het 2 feyenoord hooligans die daar met een hele bus waren , toen ben ik er ontzettend lucky mee weg gekomen met mijn grote mond

Doet me denken

Ik zat achterop de brommer. Komen er een stuk of 10 man op ons afgevlogen die met flessen aan het zwieren waren, een stamp ontvangen , de brommer afgevlogen en gerund voor men leven:roflol: Dat feeling vergeet ik nooit meer.

Doet me denken

Ik zat achterop de brommer. Komen er een stuk of 10 man op ons afgevlogen die met flessen aan het zwieren waren, een stamp ontvangen , de brommer afgevlogen en gerund voor men leven:roflol: Dat feeling vergeet ik nooit meer.

ik ben er die keer zonder klappen te ontvangen vanaf gekomen, heb het verbaal weten te redden. Maar achteraf vroeg ik mezelf wel af waarom ik perse weer de hero moest spelen

inbe4 ze verstonden je gewoon niet vieze limbo

ik ben er die keer zonder klappen te ontvangen vanaf gekomen, heb het verbaal weten te redden. Maar achteraf vroeg ik mezelf wel af waarom ik perse weer de hero moest spelen

inbe4 ze verstonden je gewoon niet vieze limbo

ze verstonden je gewoon niet vieze limbo

Verbaast me altijd dat die k*tapen veel minder schrik hebben dan een doorsnee inwoner.
Die 2de aanval vlammen ze gewoon op het slachtoffer terwijl er 10tallen mensen rondom staan!! Ze weten precies dat iedereen te pussie is om in te grijpen, echt gek. Ik zou het niet in men hoofd halen..

Ik ben echt blij dat ik paar jaar geleden de keuze heb gemaakt om gevechtssporten te doen, voel me toch een stuk veiliger dan voorheen.

Ik ben echt blij dat ik paar jaar geleden de keuze heb gemaakt om gevechtssporten te doen, voel me toch een stuk veiliger dan voorheen.

Maakt zóveel verschil.
Alleen de e-hero's hier denken dat het vrij weinig uitmaakt.
Als je een beetje fatsoenlijk kan (kick)boksen of MMA beoefent kun je zo 3 a 4 van die gastjes aan, zeker als je de grootste als eerst een goeie buts geeft.

Maakt zóveel verschil.
Als je een beetje fatsoenlijk kan (kick)boksen of MMA beoefent kun je zo 3 a 4 van die gastjes aan, zeker als je de grootste als eerst een goeie buts geeft.

Groot deel van die types hier loopt ook regelmatig de muay thai binnen. Dan heb je het tegen 2 man erg moeilijk.

Groot deel van die types hier loopt ook regelmatig de muay thai binnen. Dan heb je het tegen 2 man erg moeilijk.

99% van de mensen op straat heeft geen flauw idee wat ze doen tijdens een gevecht.
Met uitgaan sta ik wel eens te kijken, maar die hoeken (of wat het moet voorstellen) zie je echt 5 seconden van te voren aankomen, die worden er met alle kracht ingegooid waardoor ze sloom zijn en je nog meer tijd hebt om wat te doen.
Gooi 2 punches erin en hij is uit balans, kun je op naar de volgende.
Bij 1 v 1 gooi je die punches (evt meer) en op de grond tik je door totdat je denkt dat het genoeg is. (of je zoekt de uitdaging en laat degene opstaan natuurlijk)
En altijd naar achter lopen, denkt de aanvaller dat je bang bent(hij gaat niks verwachten), als hij in range is stap je in je jab/cross en hij gaat.
En daarbij, degene die echt serieus trainen zullen niet iemand total loss gaan rammen, tenzij jij begint.(muv Badrtje natuurlijk)

99% van de mensen op straat heeft geen flauw idee wat ze doen tijdens een gevecht.
Met uitgaan sta ik wel eens te kijken, maar die hoeken (of wat het moet voorstellen) zie je echt 5 seconden van te voren aankomen, die worden er met alle kracht ingegooid waardoor ze sloom zijn en je nog meer tijd hebt om wat te doen.
Gooi 2 punches erin en hij is uit balans, kun je op naar de volgende.
Bij 1 v 1 gooi je die punches (evt meer) en op de grond tik je door totdat je denkt dat het genoeg is. (of je zoekt de uitdaging en laat degene opstaan natuurlijk)
En altijd naar achter lopen, denkt de aanvaller dat je bang bent, als hij in range is stap je in je jab/cross en hij gaat.

kun je wel zeggen maar als je zelf in die situatie zit denk je er niet bij na om korte hoeken te maken etc, er zullen vast nog wel wat bewegingen van je training bij te pas komen maar je gaat echt niet met je verstand vechten, als je in gevaar bent neemt survivor instinct het gewoon over...

Maakt zóveel verschil.

Jij beschrijft competitiegevechtssporten, ik heb bewust de keuze gemaakt om dit niet te doen.
Ik train in een club waar we free fight aanleren, we gebruiken technieken uit iedere gevechtssport die wel degelijk werken. Die worden uitgebreid getest en als ze falen leren we ze gewoon niet aan.

Voorbeeld van een oefening is bijvoorbeeld dat ik als slachtoffer wordt gezien, ik moet door alle leden lopen (zogezegde normale bevolking) en vooraf zijn er paar mensen aangeduid die mij moeten aanvallen. Je weet dus nooit van voordien wieje gaat aanvallen. Leuke oefening waar je veel van bijleerd.

Als er 5-6 van die gasten om je heen staan ga je echt niet de Steven Seagal uithangen omdat je een tijdje kickboxen hebt gedaan.

Als er 5-6 van die gasten om je heen staan ga je echt niet de Steven Seagal uithangen omdat je een tijdje kickboxen hebt gedaan.

Neeh zeker niet, doel van die sport is ook helemaal anders.. Ten eerste is het competitie aangelegd dus regels, maar nog erger is het dat 1vs1 dus krijg je tunnelvisie waardoor je geen overzicht kan behouden.

Terug
Naar boven