MuscleMeat

Mishandeling student (22) in winkelcentrum Zuidplein

http://en.wikipedia.org/wiki/Fight-or-flight_response

En in dit land is het helaas zo als je een dader aanpakt je zelf de bak in draait, ik stem in voor een versoepeling van de regels zodat je dit soort mongooltjes helemaal naar de t*ring mag slaan zonder consequenties.

Beetje zoals in sommige amerikaanse staten waar je iemand zonder pardon mag afknallen als hij op je terrein komt.

Haha, ik zou die kerels wel eens een keer bij ons de gym willen zien binnenstormen!
Zou zeker hun beste dag niet zijn :eek: :D

Alleszins weer een voorval om kotsmisselijk en woedend van te worden!! :mad:

Knap dat jullie kunnen zien dat het Marokkanen zijn...

Is dit nou die dbb knokploeg ? met 30 man maar geen een die een Mocro gangsta kan overmeesteren

:roflol:

Dat zijn toch geen mocros. Kijk goed de hele video af.

En dan komen er berichten tussen DBBers over moeders nken........dit is gewoon triest.

Hahaha @ mensen die Marokkanen goed praten.

Zijn geen Marokkanen. Gasten hebben vlechtjes en kraaltjes in hun haren+Rotterdam+niet getint maar donker :rolleyes:

In b4 zwartenpieten discussie

Ik loop ivm mijn werk weleens door Zuidplein. Dit zijn geen Marokkanen, maar Antillianen. Kom op zeg.. Marokkanen met ingevlochten haar en een afgeknipte panty op hun hoofd?

Anyway, Zuidplein is een hangplek voor uitschot. Dit komt nu toevallig op tv, maar zelfs de agenten geven toe dat het wekelijks raak is.

Hoop dat het slachtoffer snel herstelt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Fight-or-flight_response

En in dit land is het helaas zo als je een dader aanpakt je zelf de bak in draait, ik stem in voor een versoepeling van de regels zodat je dit soort mongooltjes helemaal naar de t*ring mag slaan zonder consequenties.

Beetje zoals in sommige amerikaanse staten waar je iemand zonder pardon mag afknallen als hij op je terrein komt.

zow, zelden zoveel schijt in een post gezien, ben je luppies kloontje?

Haha... Marokkanen is synoniem

Iedereen zou een tank moeten bezitten vind ik.

Terug
Naar boven