dino20
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 138
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 82kg
Hahah
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje zoals in sommige amerikaanse staten waar je iemand zonder pardon mag afknallen als hij op je terrein komt.

Haha, ik zou die kerels wel eens een keer bij ons de gym willen zien binnenstormen!
Zou zeker hun beste dag niet zijn![]()
Alleszins weer een voorval om kotsmisselijk en woedend van te worden!!![]()
Knap dat jullie kunnen zien dat het Marokkanen zijn...

Dat waren de mannen van dutchfitness. De dbb-knokploeg was bezig met je de moeder te nken.Is dit nou die dbb knokploeg ? met 30 man maar geen een die een Mocro gangsta kan overmeesteren
![]()

Dat waren de mannen van dutchfitness. De dbb-knokploeg was bezig met je de moeder te nken.![]()

Vieze jongens he.Dan zijn het necrofielen, heb ik toch liever die angstige dutchfitness dudes![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Fight-or-flight_response
En in dit land is het helaas zo als je een dader aanpakt je zelf de bak in draait, ik stem in voor een versoepeling van de regels zodat je dit soort mongooltjes helemaal naar de t*ring mag slaan zonder consequenties.
Beetje zoals in sommige amerikaanse staten waar je iemand zonder pardon mag afknallen als hij op je terrein komt.
En in dit land is het helaas zo als je een dader aanpakt je zelf de bak in draait, ik stem in voor een versoepeling van de regels zodat je dit soort mongooltjes helemaal naar de t*ring mag slaan zonder consequenties.