XXL Nutrition

Misselijk door ASSAULT pre-workout

Kun je jouw duizeligheid eens wat nader omschrijven?

-Wanneer treed de duizeligheid op?
-Wat merk je wanneer deze optreed?
-Zijn er dingen die het erger of minder erger maken?
-Ben je continu duizelig of gebeurd het na de oefening ?
-Hoelang houden de duizelingen aan?
-Ben je bekend met hart problematiek of andere ziekte?

Ik heb geen risicofactoren voor hart/vaatziekten. De duiziligheid start ongeveer een kwartier na inname. Ik voel het dan donkerder worden voor m'n ogen als ik het einde van een set nader en als ik recht ga staan. Het betert als ik me dan even neerzet. Mijn hartslag ligt op die momenten ook hoger dan normaal. De duizeligheid start dus ongeveer als ik aan m'n tweede oefening start tijdens de workout en komt zeer plots op. Duizeligheid blijft de hele workout duren maar neemt geleidelijk af naar het einde toe.
Dus dit is tot nu toe 3 maal gebeurt:
1) bij trainingspartner en mezelf met 1 scoop. (Assault pot 1)
2) bij trainingspartner en mezelf met 1 scoop. (Assault pot 2)
3) bij mezelf (mindere mate) toen ik alleen trainde met 1/2 scoop. (Assault pot 2)

Zowel trainingspartner als mezelf hadden hiervoor al jaren verschillende preworkouts gebruikt (waaronder ook assault) zonder neveneffecten. Ikzelf heb ondertussen een andere preworkout besteld (gold standard) en train nu hiermee zonder neveneffecten.

Label assault:
Assault%2030%20servings%20(nieuwe%20formule)%20Candy%20Apple.jpg

Label gold standard preworkout:
Optimum%20Nutrition%20%20Gold%20Standard%20Pre-Workout-1_1.jpg

Iemand een vermoeden waaraan het kan liggen? Thx alvast

Ik zie het al, komt van body en fitshop, zag laatst een foto dat er een medewerker in een pot zat te poepen.
Schijnt normaal daar te zijn.

Dat is jouw probleem denk ik, niet meer daar bestellen.

Nou kan ik die foto niet vinden, in het magazijn, zat een meisje in een stelling op die pot.

Jahooor gast, xD die pot is toch gesealed.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk

Zou je zeggen, ook nog een topic laatst hier met gaatjes in de seal, ook van b&f, vonden ze blijbaar ook heel normaal.
Dus zo waterdicht is het niet.

Beter spoken zien, dan niets zien door de plaat voor de kop. ;)

Ik zie het al, komt van body en fitshop, zag laatst een foto dat er een medewerker in een pot zat te poepen.
Schijnt normaal daar te zijn.

Dat is jouw probleem denk ik, niet meer daar bestellen.
haha :D ik hoop dat de pot nog sealed was ^^
Maar b&f huismerk producten koop ik al lange tijd niet meer sinds de hype :D Elke poging (onbewust of niet) om supps te vervalsen zijn een aanslag op mijn tempel en kan niet getollereerd worden.

Koop er wel nog questbars / preworkout vanwege de vlotte levering/service en lage prijs. De rest haal ik van powersupps.

Je wil niet weten wat ze daar mee doen man, waarom denk je dat die zo bruin zien.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk

Hahahaha. Zal ik zo quest bar voor je draaien?

• Like
Waarderingen: Fitt
Gewoon espresso's wegtikken

Terug
Naar boven