MuscleMeat

misselijkheid door misschien t3 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

LIL Priest

Competitive Bodybuilder
Waardering
152
Lengte
1m74
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
ik ben vandaag begonnen met t3 0.025 mcg dus 1 pilletje maar werd een uurtje later misselijk van.

ik nam deze pil na een eiwit shake smorgens.

is dit een side van t3 en wanneer merk je eigenlijk dat t3 wat doet ?

heb al verschillende hoeveelheden v genomen, nooit meegemaakt...
Zou mss toch eventjes w8e om met u shake te combineren en verkies liever om met carbs te consumeren, is mijn voorkeur

grtz

Wat zijn de bijwerkingen?
Bij een juiste dosering treden iha geen bijwerkingen op. Is de dosering te hoog (of loopt de dosering te snel op), dan uit dat zich in klachten als hoofdpijn, misselijkheid, diarree, spiertrillingen (bv trillende handen), spierpijn of krampen in armen of benen, koorts, psychische klachten, nervositeit, gejaagd gevoel, hartkloppingen, transpireren, toename van de eetlust en/of gewichtsverlies. Deze klachten verschillen van persoon tot persoon, en gaan doorgaans over bij verlaging van de dosering. Stop niet vanwege deze klachten en ga niet zelf de dosering veranderen! Meld de klachten aan uw arts, zodat deze de behandeling kan aanpassen.
Overgevoeligheids-reacties (jeuk, uitslag) zijn gemeld, maar zelden.
NB Heeft u een hart- of vaatziekte, wees dan vooral in het begin erop bedacht dat de hartklachten kunnen toenemen of dat de bloeddruk kan stijgen; zorg dat u onder controle blijft.

grt koekel

• Topic Starter Topic Starter
overgedoseerd lijkt me niet is het laagste wat ik neem, misschien was het wel dat die shake niet goed op me maag zat.

even aankijken of het morgen ook het geval is.

Je gaat toch niet aan de t3 boven de 20% man :p

Je gaat toch niet aan de t3 boven de 20% man :p

ik heb ook een lange tijd zitten aarzelen.

ben nu in week 3 van me kuur en heb gisteren die dingen gehaald bij me dealer, wou het al in me vorige kuur doen, heb er echt een lange tijd mee zitten aarzelen.

maar wil is een keer af van het eeuwige mollige ventje wezen dat ik al heel me leven ben :D en nu ga ik het ook goed doen ook !!!!!!!

Kerel, als je nog nooit van u eigen deftig gecut hebt, dan gaat het met AAS ook niet lukken hoor. je eerste kuur heeft niks uitgehaald, dus waarom denk je dat de tweede iets zal uitmaken? Denk je nu echt dat je door wat AAS in een half jaar 100kg ga wegen op een percentage van 10%? tegen da jij op 10% staat dan blijft er niks meer van je massa over.
AAS zijn niet zomaar tovermiddeltjes zoals de meeste denken, het kost je een hele pak discipline om je doel te bereiken. denk eens realisties en ga gewoon cutten, had je het van in begin al gedaan, dat stond je nu op 10% en ging je teminste iets hebben aan je kuur, je geld en het verspillen van je gezondheid. Wel chapeau, je hebt inorm lef ofwel ben je gewoon te dom.

En ik denk niet dat je van 1 pilletje T3 direct misselijk kan worden. ik gebruikte het 5 weken en niet echt iets opgemerkt.

ik heb ook een lange tijd zitten aarzelen.

ben nu in week 3 van me kuur en heb gisteren die dingen gehaald bij me dealer, wou het al in me vorige kuur doen, heb er echt een lange tijd mee zitten aarzelen.

maar wil is een keer af van het eeuwige mollige ventje wezen dat ik al heel me leven ben :D en nu ga ik het ook goed doen ook !!!!!!!

misschien de gewichte laten liggen voor wat ze zijn,maar een uurtje cardio pakken pd

ik heb ooit T3 en T4 op aanraden van een dokter genomen. nooit problemen mee gehad. ik vind het wel raar dat je dit na een shake neemt. ik herinner mij nog heel goed dat ik het direct 's morgens bij het opstaan op nuchtere maag moest nemen voor een optimale werking.

Ja op een erg lange termijn levert meer spiermassa meer indirecte vetverbranding op dan cardio.

Maar in een cut van 2-3 maanden waar je als doel hebt 10% te zijn in januari... moet je toch echt aan de cardio.

Ja op een erg lange termijn levert meer spiermassa meer indirecte vetverbranding op dan cardio.
Maar in een cut van 2-3 maanden waar je als doel hebt 10% te zijn in januari... moet je toch echt aan de cardio.

dat s wel een heel erg lange termijn...

beide doen :p, maar meer richten op cardio en voeding

tevens is het 0.025mg of 25mcg dacht ik

denk je nou echt dat ik t3 neem en zonder op me veoding te letten en geen cardio, zo achterlijk ben ik nou ook weer niet.

momenteel heb ik KT op een laag pitje staa, wel doe ik zeker alle spiergroepen per week en doe ik 4x per week minstens 40 min cardio.

ik denk dat het aan de dag lag want ik heb er vandaag nergens last van gehad.

denk je nou echt dat ik t3 neem en zonder op me veoding te letten en geen cardio, zo achterlijk ben ik nou ook weer niet.

momenteel heb ik KT op een laag pitje staa, wel doe ik zeker alle spiergroepen per week en doe ik 4x per week minstens 40 min cardio.

als je zo goed op je voeding let? waarom heb je dan T3 nodig?

succes ermee lil priest :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven