MuscleMeat

MMA Gyms

KingBalotelli

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m77
Massa
70kg
Een goede kickbox gym in de omgeving van Amsterdam is heel makkelijk te vinden, maar ik vraag me af welke gyms mma lessen geven op hoog niveau. Een kleine beschrijving over de gym er bij zou helemaal top zijn.

Dr is nog Martial Arts Academy Amsterdam
Tussen de Bogen (einde marnixstraat)

Je hebt ook nog R-Grip en ik weet niet of Kops specifieke MMA lessen heeft maar daar kan je als je MMA wilt sowieso ook goed trainen met boksen, grappling, worstelen etc. Volgens mij zit Tatsujin ook ergens? En MAA, Mike's, Vos gym idd..

chakuriki?

Je hebt ook nog R-Grip en ik weet niet of Kops specifieke MMA lessen heeft maar daar kan je als je MMA wilt sowieso ook goed trainen met boksen, grappling, worstelen etc. Volgens mij zit Tatsujin ook ergens? En MAA, Mike's, Vos gym idd..

Je houding met MMA is compleet anders als met (kick)box. Tevens is het lastigste aan MMA (wat vaak ook vergeten wordt) het koppelen van de verschillende disciplines.

Je houding met MMA is compleet anders als met (kick)box. Tevens is het lastigste aan MMA (wat vaak ook vergeten wordt) het koppelen van de verschillende disciplines.

Ja wat wil je mij nu uitleggen daar heb ik het niet over ???

Geloof mij nou, als je wat wist van MMA binnen NL wist je ook dat je dan bij Kops wel goed zit ;) Ze hebben MMA vechters dus trainen daar ook speficiek op lijkt mij ;) maar ik weet niet of die lessen gelijk toegankelijk zijn voor beginners. En niks mis met het leggen van een basis in de verschillende disciplines apart.. Als je serieus bezig bent train je die sowieso apart. En waarom denk je dat Mousasi daar rond liep.

Ja wat wil je mij nu uitleggen daar heb ik het niet over ???

Geloof mij nou, als je wat wist van MMA binnen NL wist je ook dat je dan bij Kops wel goed zit ;) Ze hebben MMA vechters dus trainen daar ook speficiek op lijkt mij ;) maar ik weet niet of die lessen gelijk toegankelijk zijn voor beginners. En niks mis met het leggen van een basis in de verschillende disciplines apart.. Als je serieus bezig bent train je die sowieso apart. En waarom denk je dat Mousasi daar rond liep.

Jij zegt dat als je MMA wilt doen je net zo goed boxen kan trainen (of wat anders wat in het rijtje stond), maar dat is onzin, als je MMA wilt doen moet je MMA doen.

Als ik goed wil worden in dammen ga ik ook niet eerst schaken

Manhoef Fight & Fitness vindt ik beter dan bij Mike, Kops, Vos of waar dan ook
tsja Hoofddorp is toch Amsterdam-Zuid of en Mousasi traint er soms ook GRTZX

• Topic Starter Topic Starter
Heeft die kops gym ook een site ofzo, want ik kom niet verder dan een verouderde site

Terug
Naar boven