XXL Nutrition

Mma instructie boeken???

fsp

Dutch Bodybuilder
Waardering
6
Lengte
1m75
Massa
70kg
Vetpercentage
7%
ik vroeg me af of iemand een link (of een download) weet voor mma instructie boeken?????? hoeft niet in het nederlands te zijn en het boek: mma the book of knowledge. heb ik al. maar graag reactie........

Je moet wel trainen met verschillende partners natuurlijk - een boek slaat niet terug, misschien cut die je ;)

Hahaha.

Bas Rutten had wel een paar goede intro dvd's! :)

• Topic Starter Topic Starter
Je moet wel trainen met verschillende partners natuurlijk - een boek slaat niet terug, misschien cut die je ;)

train ook met 2 partners maar (zijn niet echt goed) en de meeste kunnen of willen niet en t is beter dan alleen trainen!! maar t meest k*tte is dat als ik naar een mma sportschool wil ik meer dan een uur heen moet reizen:(:(:(:(

train ook met 2 partners maar (zijn niet echt goed) en de meeste kunnen of willen niet en t is beter dan alleen trainen!! maar t meest k*tte is dat als ik naar een mma sportschool wil ik meer dan een uur heen moet reizen:(:(:(:(

Kom maar! Ik wil wel! :D

Als je toch zelfstandig wil trainen koop/download dan MMa dvd's

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

Heb jij een grootte home gym? jij nodig graag iedereen uit :D

Als je toch zelfstandig wil trainen koop/download dan MMa dvd's

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

Heb jij een grootte home gym? jij nodig graag iedereen uit :D

Oh wist niet dat het bij mij thuis moest! In de gym is altijd genoeg ruimte! :D

waarshijnlijk nog verder reizen en wordt waarschijnlijk ook helemaal kapot geslagen (kan er wel van leren:D

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

2vkhs3o.jpg

Ik heb al filmpjes enzo maar had liever boeken zodat ik tijdens t trainen even terug kon kijken (als ik een techniek ofzo niet weet)

Niks moet maar ik herrinner mij een post van jou dat je met een pak chocomel tevreden bent en daarom denk ik hij nodig iedereen uit bij hem thuis :rolleyes:

Ja of jij moet vanaf Leeuwarden weer naar huis willen na een brutal training! :P :D

daar geloof ik geen zeik van, zeker in Nederland niet. Je weet ws gewoon niet waar te zoeken.

Waar woon je?

Vierlingsbeek dus, ik zal even kijken.

Pardoel Sports te Oss lijkt me heel interessant, zit je direct bij een topper.

Nijmegen kan je met de trein doen.

Laatst bewerkt:
daar geloof ik geen zeik van, zeker in Nederland niet. Je weet ws gewoon niet waar te zoeken.

Waar woon je?

Vierlingsbeek dus, ik zal even kijken.

Pardoel Sports te Oss lijkt me heel interessant, zit je direct bij een topper.

Nijmegen kan je met de trein doen.[/QUOTE]

had allebei al gekeken maar was nog te ver.. (eerst kwartier na trein fietse 20 min met trein en dan nog naar sportschool lope) maar als je nog iets anders weet (nog dichterbij) dan graag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pardoel sports bestaat niet meer in Oss. Tegenwoordig is het Van Buel Sports. Buiten dat is de sportschool wel aan te raden!

Voor MMA boeken zou ik als ik jou was eens kijken naar de boeken van Bas Rutten (of de DVD's.) Zelf geen ervaring mee, maar heb wel gehoord dat het goede boeken/DVD's zijn. Voor echte BJJ boeken heb ik nog wel een paar aanraders, maar ik denk niet dat dat is waar je echt naar op zoek bent.

Voor MMA boeken zou ik als ik jou was eens kijken naar de boeken van Bas Rutten (of de DVD's.) Zelf geen ervaring mee, maar heb wel gehoord dat het goede boeken/DVD's zijn. Voor echte BJJ boeken heb ik nog wel een paar aanraders, maar ik denk niet dat dat is waar je echt naar op zoek bent.[/QUOTE]

als de BJJ technieken er in staan uitgelegd zou ik graag willen weten welke boeken dat zijn..........................:)

Ben je van plan om MMA wedstrijden te gaan doen of is het gewoon voor de fun?

Voor MMA boeken zou ik als ik jou was eens kijken naar de boeken van Bas Rutten (of de DVD's.) Zelf geen ervaring mee, maar heb wel gehoord dat het goede boeken/DVD's zijn. Voor echte BJJ boeken heb ik nog wel een paar aanraders, maar ik denk niet dat dat is waar je echt naar op zoek bent.

als de BJJ technieken er in staan uitgelegd zou ik graag willen weten welke boeken dat zijn..........................:)[/QUOTE]

Het boek waar ik echt het meest tevreden mee ben is "Jiu Jitsu University" van Saulo Ribeiro. Het is wel een boek over echt BJJ (dus met de Gi aan), maar er staan zeker ook dingen in die zonder pak toepasbaar zijn. Verder heb ik zelf ook nog "The X-Guard" van Marcelo Garcia. Dit is voor een deel met en voor een deel zonder Gi, maar is dan weer heel specifiek voor de butterfly en X-Guard (Garcia zijn spelletje.) Hoe toepasbaar die 2e voor MMA is durf ik niet te zeggen.

Het boek waar ik echt het meest tevreden mee ben is "Jiu Jitsu University" van Saulo Ribeiro. Het is wel een boek over echt BJJ (dus met de Gi aan), maar er staan zeker ook dingen in die zonder pak toepasbaar zijn. Verder heb ik zelf ook nog "The X-Guard" van Marcelo Garcia. Dit is voor een deel met en voor een deel zonder Gi, maar is dan weer heel specifiek voor de butterfly en X-Guard (Garcia zijn spelletje.) Hoe toepasbaar die 2e voor MMA is durf ik niet te zeggen.[/QUOTE]

bedankt ma heb judo pak dus zal er ook mee kunnen maar heb jij toevalig daar een download of link van?? of anders kan ik ook zelf zoeken......:D

Ik heb geen download link van de boeken. Ik heb ze zelf gewoon gekocht. Ik denk dat het lastig is om ze op internet te vinden, maar als je goed zoekt lukt het misschien wel.

Terug
Naar boven