MuscleMeat

Shocking News Gééén topic Mcgregor vs Khabib

Bezoekers in dit topic

Wtf wat een vieze hond die khabib.
 
Had gehoopt dat Ferguson die titel kreeg nadat Khabib zo los ging.
 
Wtf wat een vieze hond die khabib.

Koekje van eigen deeg. Die steekwagen was ook gewoon smerig.

Dat gezegd hebbende, khabib's gedrag was totaal niet professioneel en dient bestraft te worden. Een boete en een schorsing met behoud van de belt en een interim title zou het eerlijkst zijn.
 
Koekje van eigen deeg. Die steekwagen was ook gewoon smerig.

Dat gezegd hebbende, khabib's gedrag was totaal niet professioneel en dient bestraft te worden. Een boete en een schorsing met behoud van de belt en een interim title zou het eerlijkst zijn.

Die van dat steekwagen was weer een reactie op een actie van khabib naar een sparringspartner van Conor btw
 
Tegenvallende partij gezien. Zeker de kant van Conor valt mij erg tegen. Hij is verreweg van hoe die ooit geweest is.
Wel verwacht zo een partij maar goed. Na de wedstrijd ging Khabib buiten de kooi nog even door, en khabib's fans kwamen juist
de ring in om Conor een paar tikken te geven.
Hier moet zeker hard tegen opgetreden worden en een lange schorsing aan vast zitten wat mij betreft.

Tony Ferguson vs Anthony Pettis was een geweldige partij! Pettis moest opgeven met een gebroken hand.
Zelden iemand gezien die zo kan incasseren, Nate Diaz kan dat ook.
 
Inderdaad, dikke tegenvaller. Is meestal zo met die van op voorhand opgefokte toestanden. Mc Gregor heeft zelfs niets laten zien in de rechtstaande fases. Waren eerder duwtjes dan slagen maar van de andere kant heb ik ook niks van niveau gezien. Toch een dikke afgang voor de notarious. En al zeker als je altijd op voorhand zo'n grote bek opzet. Is wel typisch MMA. Ik word steeds mottig van die narcistische grootpraat in de interviews voor de wedstrijden. En dat naslaan op iemand die al knockout ligt in de meeste MMA wedstrijden. Moesten de scheidsrechters niet tussenkomen op die ogenblikken, zouden ze hun tegenstander nog dood meppen terwijl het gevecht eigenlijk al afgelopen is.
 
Ik heb genoten inclusief het einde vond het een zoete wraak. Wat boeit mij het als kijker dat het slecht voor de sport is, als anderen niet willen kijken doen ze het maar niet.
Dit is als de oude bokspartijen in jaren 90 echt 2 kampen die elkaar haten echt vermakelijk.
Conor kreeg na zijn bus incident als kado deze match, een handshake na deze partij had dit heke gedoe ongeloofwaardig gemaakt, zoals destijds met mayweather. Dan voel je je toch bedrogen als kijker lijkt me.
Conor heeft geen enkele schade aan kunnen richten, misschien stoot hij iets sneller en harder maar khabib is echt van graniet wat van Conor niet te zeggen is. Ik zat echt te wachten op het moment khabib een keer goed geraakt ging worden maar het bleef uit. Achteraf een easy win, maar het was bijzonder spannend.
 
Ik heb genoten inclusief het einde vond het een zoete wraak.

Dit inderdaad. Als iemand constant zoveel trashtalkt, moet hij er ook niet van op kijken als iemand een keer uit z'n slof schiet. Niet dat dat het goedpraat, maar het was wel te verwachten.

Overigens zijn veel mensen wel biased. Als Conor tijdens de weigh-in uithaalt en trapt naar Khabib, is dat kennelijk normaal. Als Conor een steekwagen naar vechters gooit, blijft dat kennelijk ook onbestraft door de UFC. Mind you, menig gevecht werd die avond geschrapt! Toen Conor uit de ring sprong om Aldo een tik te verkopen, is er ook niet ingegrepen. Maar nu iemand anders een keer uit z'n slof schiet, wordt er moord en brand geschreeuwd.

Nogmaals: ik keur het niet goed, maar dit is enkel mogelijk omdat het ook werd getolereerd toen Conor te ver ging. Dat was, als het ware, een precedent.
 
Conor laat weten via Twitter dat ie uitkijkt naar een rematch.

Mag ie wel serieus gaan trainen en voorbereiden en meer energie in de wedstrijd stoppen ipv trashtalk, mindgames en z'n Proper Twelve.

Ik las ergens dat ie wel 56 Mil. overhoud aan deze partij.
 
Conor laat weten via Twitter dat ie uitkijkt naar een rematch.

Mag ie wel serieus gaan trainen en voorbereiden en meer energie in de wedstrijd stoppen ipv trashtalk, mindgames en z'n Proper Twelve.

Ik las ergens dat ie wel 56 Mil. overhoud aan deze partij.
Een rematch tegen Khabib kunnen ze Tony niet aan doen mocht Khabib niet gestript worden van de titel.
 
Conor laat weten via Twitter dat ie uitkijkt naar een rematch.

Mag ie wel serieus gaan trainen en voorbereiden en meer energie in de wedstrijd stoppen ipv trashtalk, mindgames en z'n Proper

Ik las ergens dat ie wel 56 Mil. overhoud aan deze partij.


Yes en khabib? Weet alleen dat de 2 mil die hij na de wedstrijd zou krijgen niet is uitgekeerd door zn handelen. Of is dat alles?
 
Khabib was meer dan 1 klasse te sterk voor Mcgregor. De rel na de wedstrijd is uiteindelijk een reactie op de provocaties van Mcgregor voor de match.

Uiteraard niet sportief en ik vermoed dat Khabib gestraft zal worden. Het lijkt me gepast om zijn titel af te nemen om een signaal te sturen dat dit NIET kan, het is geen WWE dus moet dit niet gepromoot worden.
 
Een rematch tegen Khabib kunnen ze Tony niet aan doen mocht Khabib niet gestript worden van de titel.

Klopt, in principe verwacht ik dat Tony de eerstvolgende is die een kans krijgt.
 
Inderdaad, dikke tegenvaller. Is meestal zo met die van op voorhand opgefokte toestanden. Mc Gregor heeft zelfs niets laten zien in de rechtstaande fases. Waren eerder duwtjes dan slagen maar van de andere kant heb ik ook niks van niveau gezien. Toch een dikke afgang voor de notarious. En al zeker als je altijd op voorhand zo'n grote bek opzet. Is wel typisch MMA. Ik word steeds mottig van die narcistische grootpraat in de interviews voor de wedstrijden. En dat naslaan op iemand die al knockout ligt in de meeste MMA wedstrijden. Moesten de scheidsrechters niet tussenkomen op die ogenblikken, zouden ze hun tegenstander nog dood meppen terwijl het gevecht eigenlijk al afgelopen is.

Tja skydirk dit hoort bij vechtsport. 40 jaar geleden door Ali geintroduceerd, daarna unaniem uitgeroepen tot the greatest sportatleet aller tijden. Je moet hier een beetje doorheen kijken, of de persconferentie lekker overslaan als je wel van mma kijken houdt.

Dat naslaan valt ook reuze mee, bijna altijd wordt er op tijd gestopt. Het is een lastig moment voor zowel vechter als scheids te bepalen of iemand volledig out is of niet. Maak je het dan niet af dan zijn er legio voorbeelden van vechters die de partij nog helemaal omdraaien in kansloze positie. Dit doet de sport barbaars doen overkomen, maar naar mijn idee wordt dit bijna altijd wel op juiste manier toegepast.

De grote bek van Conor levert hem weer 56 miljoen op, khabib slechts een fooi in vergelijking. Dit hoort bij vechtsport en is waarom mensen het willen zien. 2 zelfverzekerde mannen die hun praatjes waar willen maken. 1 zal als een gieter af gaan voor het ook van de hele wereld, Conor vandaag. Ronda Rousey durfde zichzelf een jaar niet meer te vertonen. De druk is inmens. Ik vind het prachtig.
 
Waar kan ik dit nu terugzien?
 
Dat naslaan valt ook reuze mee, bijna altijd wordt er op tijd gestopt. Het is een lastig moment voor zowel vechter als scheids te bepalen of iemand volledig out is of niet. Maak je het dan niet af dan zijn er legio voorbeelden van vechters die de partij nog helemaal omdraaien in kansloze positie. Dit doet de sport barbaars doen overkomen, maar naar mijn idee wordt dit bijna altijd wel op juiste manier toegepast.
Je moet doorgaan totdat scheids stopt. Dat druist wellicht in tegen wat je zelf ziet als vechter, maar deze kan niet bepalen wanneer de wedstrijdt stopt. Als de scheids de wedstrijd stopt moet je ook direct stoppen en de ruimte geven.

Ronda Rousey durfde zichzelf een jaar niet meer te vertonen.
Klopt, wel een aardige chick. Kan goed rollen.
 
Laatst bewerkt:
Wtf wat een vieze hond die khabib.
Lekker kort door de bocht.. Ben je wel op de hoogte van alles wat er voor en naar aanloop van de wedstrijd heeft plaatsgevonden en ken je de Khabib uberhaupt wel of baseer je dit puur op 1 incident?
Ik spreek het gedrag van Khabib niet goed, want had meer van hem verwacht en dat gedrag past totaal niet bij hem. Echter, om alleen met de vinger naar Khabib te wijzen, terwijl McGreggor hem met een hele squad aan het opwachten was bij de bus en een steekwagen tegen de bus aan smeet waarbij meerdere vechters gewond zijn geraakt. Dan heb ik het nog niet eens over de vuile woorden die McGreggor heeft uitgesproken over zijn familie, land en religie en geprobeerd heeft Khabib te trappen tijdens de weight in..

Nog steeds praat ik niet goed wat Khabib gedaan heeft, maar als je zo vol adrenaline zit en vervolgens zijn teamgenoot ziet staan, waar je ook nog een appeltje mee te schillen heb dan kan ik begrijpen dat je uit de slof schiet.

Ik praat het gedrag van beide niet goed, maar "gelijke monikken, gelijke kappen"
 
Laatst bewerkt:
Daarbij komt ook dat we het niet over schaken hebben. Om de ring in te stappen en klappen te willen incasseren en uit te delen vereist een bepaalde mindset. Het is mede die mindset die voor dit opstootjes kunnen zorgen. Neemt niet weg dat ik vind dat je als vechter alleen vecht binnen de ring en op basis van de regels die zijn afgesproken. Maar zgn. badguys heeft de sport ook nodig. Al die jankballen aan McGregor zijn kant hadden staan te juichen als hij dit had geflikt, of waren stil geweest zoals de meesten bij het steekwagen incident. Ik weet niet wat er met hem was, misschien te veel ja knikkers om hem heen, maar hij was geen schim van zichzelf tijdens de pot. Dat duidt m.i. op een gebrek aan professionaliteit c.q. honger. Daarin kan hij nog een hoop leren van Mayweather. Want McGregor wilt de grote jongen zijn en meer geld en meer zeggenschap maar dan moet hij wel leveren.
 
Back
Naar boven