AndroidHealthClinic

M'n eerste keer...

Highlife

Novice
Waardering
0
Zou graag binnenkort kuurtje doen, ma weet nie juist wat ik wil.
Is er veel verschil tussen korte kuren(8weken) en normale kuren
of maakt dat niet zoveel uit?
En wat denken jullie van Deca, sustanon en nakuur met nolva?

leeftijd? trainingsjaren?

Ik zou t sowieso nog niet binnekort doen.. er valt nog veel te lezen voor je heb ik het idee ;)

ja er bestaat zeker verschil tussen kleine en grote kuurtjes. als het je eerste keer is kan je beter een klein kuurtje nemen en kijken hoe je lichaam erop reageerd.

wat is een kleine kuur? kort? weinig middelen? lage dosering?

klein kuurtje is 8weekjes en als je deca en sus wilt moet je sus op 250mg elke week zetten en deca op 200 elke week

kan ook een kuur bedenken van 8 weken die niet klein te noemen is hoor
trouwens deca op 200mg voor 8 weken en sust op 250 voor 8 weken lijkt me zonde...voordat cumulerend effect optreedt moet je al weer stoppen.

dennis999 zei:
wat is een kleine kuur? kort? weinig middelen? lage dosering?

als ik jouw was zou ik gewoon op 10 weken 500mg test-e gaan zitten met een kickstart van 4weken d-boll 30mg ed. en nakuren met nolva ja

Als ik jou was zou ik nog effe wachten met kuren...
Eerst een beetje informatie opdoen...

spuitje zei:
als ik jouw was zou ik gewoon op 10 weken 500mg test-e gaan zitten met een kickstart van 4weken d-boll 30mg ed. en nakuren met nolva ja

ja maar waarom citeer je dan mijn post?
ik zeg toch niet dat 10 weken test niet goed of slecht is?

dennis999 zei:
ja maar waarom citeer je dan mijn post?
ik zeg toch niet dat 10 weken test niet goed of slecht is?

ik denk dat hij denkt dat jij de topicstater bent ouwe :D

Ontopic..doe jij maar gewoon geen kuurtje..tenzij het bij de zonnebank is!!

• Topic Starter Topic Starter
Train nu goed een jaar, 70kg, 21jaar. Kheb hier beetje zitten zoeken en wat rondgeluisterd en dacht aan het volgende.
1 - 10 200mg Deca
1 - 12 250mg Sust
12 - 16 Nolva en clomid
ofwel
in plaats van 1 - 12 sustanon zou ik 1 - 10 250mg testo doen

Highlife zei:
Train nu goed een jaar, 70kg, 21jaar. Kheb hier beetje zitten zoeken en wat rondgeluisterd en dacht aan het volgende.
1 - 10 200mg Deca
1 - 12 250mg Sust
12 - 16 Nolva en clomid
ofwel
in plaats van 1 - 12 sustanon zou ik 1 - 10 250mg testo doen
Hoe lang ben je? Mag hopen dat je niet langer bent dan 1.70..

Goed een jaar trainervaring is niet echt veel. Maar als je het perse wil zou ik eerder gaan voor 6 weekjes dbol only met een nakuurtje.
Kijk hoe je daar op reageerd. Injecteren kan nog altijd..

ja wat brutez al zei, optie 1= dianaboll only 6weken met nakuur.

Maar ik snap niet waarom je sust pakt in plaats van test enth.

week 1t/m 3 dianabol 25mg ed
week 1t/m10 250mg test enth ,
week 1t/m10 200mg deca

Nakuur met Nolva en/of Clomid

Succes

XLarge zei:
ja wat brutez al zei, optie 1= dianaboll only 6weken met nakuur.

Maar ik snap niet waarom je sust pakt in plaats van test enth.

week 1t/m 3 dianabol 25mg ed
week 1t/m10 250mg test enth ,
week 1t/m10 200mg deca

Nakuur met Nolva en/of Clomid

Succes

Is sustanon niet te vertrouwen, of gewoon niet zo goed als beginner? Ben bijna 1.90m.

Brutez zei:
:eek:

Ga alsjeblief eten en trainen kerel. 21 jaar 1.90m en 70kg, je kan nog genoeg massa pakken zonder AAS. Koop een pot creatine ofzo. Echt, blijf er vanaf!

Man ik heb al alles geprobeerd, gourmet gainer, 3 schakes per dag, pot was op resultaat 1kg bijgekomen. Weekend weggeweest kilo weer weg, ik eet mss 5 à 6 keer per dag en ik kom niks bij, tegedeel als ik da niet eet verlies ik gewicht. Mijn verbranding is beetje enorm...
Creatine heb ik ook keer genomen, resultaat 0. Je ziet in de spiegel dat mijn spieren wa goedkomen, maar gewicht blijft wel uit!

post je voedingsschema eens hier , kijken wat we er aan kunnen veranderen .

dan moet je meer eten kerel!

reken het eens uit, dan zul je zien dat je waarschijnlijk geen zak binnenkrijgt!

begin pas als je de rest netjes op orde hebt, dus je voeding en training. want daar kan geen bal van kloppen, anders wordt je in je beginperiode zeker zwaarder zonder kuur!

Highlife zei:
Man ik heb al alles geprobeerd, gourmet gainer, 3 schakes per dag, pot was op resultaat 1kg bijgekomen. Weekend weggeweest kilo weer weg, ik eet mss 5 à 6 keer per dag en ik kom niks bij, tegedeel als ik da niet eet verlies ik gewicht. Mijn verbranding is beetje enorm...
Creatine heb ik ook keer genomen, resultaat 0. Je ziet in de spiegel dat mijn spieren wa goedkomen, maar gewicht blijft wel uit!
Aan die kuur heb je dan ook niet veel want die massa verlies je na de kuur toch weer. Net zoals je na een weekend weggeweest bent ook die kilo verloor, zo gaat dat met deze kuur ook. En dan, nog maar een kuurtje??

Werkt zo niet kerel. Je moet meer eten ook al vind je dat je nu al veel eet. Anders koop er een weightgainer bij en neem die ook bij je maaltijd. Dus niet inplaats van een maaltijd.

chunky zei:
dan moet je meer eten kerel!

reken het eens uit, dan zul je zien dat je waarschijnlijk geen zak binnenkrijgt!

begin pas als je de rest netjes op orde hebt, dus je voeding en training. want daar kan geen bal van kloppen, anders wordt je in je beginperiode zeker zwaarder zonder kuur!

Ik eet een groot brood met americain puur, krab, paté, tonijn,...
Dan nog keer een biefstuk of varkenskoteletten met pattaten enzo ofwel lasagne of spagetti (portie voor 2 personen). Soms 2keer per dag.
Dan nog pitta of pak friet meestal s'avonds omdat ik voor dat ik in bed kruip ook nog honger heb. Tussendoor nog fruit(appels, bananen). Shakes nam ik ook nog eens extra bij dus niet als vervanging van maaltijd.
Mss kan ik wel nog iets doen aan dat eten maar als ik nog meer ga moeten gaan eten dan klopt er wel iets nie zulle. Op werk en thuis verstaan ze ulder der ook niet aan, ik eet me hele dagen te pletter ma kom geen kilo aan...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven