MuscleMeat

Mobiel internet uitzetten op Galaxy SII

istimewa

Ripped Bodybuilder
Waardering
228
Lengte
1m88
Massa
79kg
Vetpercentage
12%
He DBB,

Ik heb vandaag m'n nieuwe telefoon binnen gekregen; een Samsung Galaxy SII.
Voorlopig heb ik hem nog met mijn oude abonnement, dit betekent dus zonder mobiel internet.. Hoe zorg ik er voor dat die nu niet automatisch op mobiel internet gaat als ik whatsapp opstart buiten een wifi zone?

Bvd! :)

Laatst bewerkt:
Netwerktoegang uitschakelen of iets dergelijks. staat bij je instellingen.

En anders ff op de wifi gaan en een app downloaden, want op mijn SE Experia arc staat ie optie er niet bij

Knop rechts van het toestel ingedrukt houden en dataverbinding uitschakelen.

Instellingen > draadloos en netwerken > Mobiele netwerken (helemaal onderaan) > Pakketgegevens gebruiker

Ik wou net zeggen, ben ik nou gek of... :D

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor jullie snelle reacties! Heb 't uit gezet. Scheelt weer in de centjes. :D

Nogmaals bedankt, got it. Dus slotje! (als ik dat ergens kan doen?)

Nee dat kunnen alleen de mods. Zou wel handig zijn, ik heb al een lijstje gemaakt van alle topics die ik zou sluiten, en dat zijn er veel. :)

Nu het topic toch nog open is. Vraag ik me het volgende af; als je GPS op de galaxy aan zet, moet je daar dan internet voor gebruiken of niet? Dus kan ik die gebruiken zonder mobiel internet aan te zetten gebruiken..
Zou me veel gekloot schelen als ik morgen voor het eerst in Groningen naar school moet fietsen haha! :D

Internet is alleen om de route te bepalen volgens mij. De rest gaat via GPS. Dus als je thuis via Wi-Fi de route opzoekt en dan je GPS aanzet en van huis gaat zonder 3G, ja.

Linksboven, tweede icoon van links.

:trollface:

SC20110906-000441.png

Linksboven, tweede icoon van links.

:trollface:

Thanks, maar zo ziet mijn interface er niet uit. Had het toch al gevonden! :D

---------- Post toegevoegd Tue 6 Sep 2011 om 17:27 ----------

En gps doet het zonder wifi of mobiel internet! :D Maar goed ook, anders was ik vanochtend niet op school aangekomen haha. :D

Terug
Naar boven