XXL Nutrition

Mobiele airco?

barebald

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
884
Lengte
1m78
Massa
90kg
Zomer komt er weer aan, en dus ook de ondraaglijke hitte op mn kamer.. waar ik ook train. Ik ben een redelijke mobiele airco aan het zoeken(zonder pijp naar buiten) om dr neer te zetten, want tis nu al klote heet.

Iemand tips? Kijk op t moment ff naar een 2ehandsje, aangezien een goeie nieuwe toch al gauw op de 150-200 zit en ik student ben.

Alvast bedankt..

volgens mij maken die dingen t*ring veel herrie. ik heb overal in me huis van die propellors aan het plafond, dat bevalt me goed ook met slapen. frisse wind en geen lawaai.

Ik geloof dat er een soort gelijk topic voorbij is gekomen vorig jaar. Maar daaruit bleek dat die goedkope airco's waar je over praat, echt helemaal niets uithalen.

Paar jaar geleden zo'n ding voor 300 euro gekocht. Echt geweldig, hoor. Op mijn kamer kon het gemakkelijk 35+ worden in de zomer, dan was het echt onmogelijk om te slapen. Nu koelt het lekker af naar 18-20. Ik weet alleen niet of je binnen je budget iets goeds kan vinden. Succes, though. Het maakt trouwens wel herrie, maar ik laat de airco 2 uurtjes voor het slapen lopen en dan zet ik 't 's nachts wel uit.

• Topic Starter Topic Starter
Ramen open als het ook warm is buiten gaat weinig helpen op een zolderkamer:p

Heb t geld opzich wel voor een degelijke nieuwe van 3/400 euro, maar ga ook wss eind dit jaar uit huis. Beetje jammer om dan zo'n bedrag uit te geven voor iets wat in principe maar een paar maanden gebruikt gaat worden..

28p4l.jpg

pak je zoiets, kost een paar tientjes ;P

volgens mij maken die dingen t*ring veel herrie. ik heb overal in me huis van die propellors aan het plafond, dat bevalt me goed ook met slapen. frisse wind en geen lawaai.
Dat is heel ongezond. Door die wind kan je verkouden worden en in het ergste geval een longonsteking krijgen. Ik heb wel eens mee gemaakt dat iemand een stijve nek krijg van die wind, dan heb je dus echt een probleem want dan kan je je nek niet meer bewegen zonder pijn.

Dat is heel ongezond. Door die wind kan je verkouden worden en in het ergste geval een longonsteking krijgen. Ik heb wel eens mee gemaakt dat iemand een stijve nek krijg van die wind, dan heb je dus echt een probleem want dan kan je je nek niet meer bewegen zonder pijn.

alsof het noodzakelijk is om je hoofd te draaien. je kunt ook vanuit je heupen draaien dan pak je meteen die blokjes aan de zijkant van je lichaam aan.

Even een tip voor degenen die een airco willen aanschaffen. Het 'airco seizoen' begint binnenkort en er zullen veel winkels zijn die met scherpe aanbiedingen komen, houd dat dus in de gaten. Wat je ook niet moet vergeten is hoe groot de ruimte is die je wil verkoelen. Voor een kleine kamer heb je geen sterke airco nodig. Meestal staat per airco aangegeven hoeveel vierkante/kubieke meter het effectief kan verkoelen.

Nog 1 ding, ik zou het verkoelen beperken tot de avonduren voor je gaat slapen, die dingen vreten stroom als een malle, dus niet de hele dag laten lopen.

Even een tip voor degenen die een airco willen aanschaffen. Het 'airco seizoen' begint binnenkort en er zullen veel winkels zijn die met scherpe aanbiedingen komen, houd dat dus in de gaten. Wat je ook niet moet vergeten is hoe groot de ruimte is die je wil verkoelen. Voor een kleine kamer heb je geen sterke airco nodig. Meestal staat per airco aangegeven hoeveel vierkante/kubieke meter het effectief kan verkoelen.

"aanbiedingen" ja, volgens mij kun je het beste een airco in de winter kopen.

• Topic Starter Topic Starter
Heb trouwens geen hele grote kamer, dus zal wel goed komen. Homegym, bed en aant voeteneinde een tv en meer past er niet in door mn homegym :roflol:

Kijk maar eens rond, zou ik zeggen. Die zullen er zeker komen.

ja ze zetten er dan aanbieding bij, dude als het warm is betaal je je blauw voor zoiets. dat is net zoiets als zomer kleren kopen in de zomer dan betaal je ook de hoofdprijs.

ja ze zetten er dan aanbieding bij, dude als het warm is betaal je je blauw voor zoiets. dat is net zoiets als zomer kleren kopen in de zomer dan betaal je ook de hoofdprijs.

Heb de vorige jaren genoeg airco's gezien die in de zomermaanden goedkoper werden verkocht, maar wat jij wil bro.

Heb de vorige jaren genoeg airco's gezien die in de zomermaanden goedkoper werden verkocht, maar wat jij wil bro.

ik heb me er ook niet verdiept ofzo dus misschien heb je gelijk. maar vaak is het zo dat hoe groter de tekst aanbieding is, des te minder de aanbieding in werkelijkheid is.

en seizoensspullen zijn over het algemeen het duurst tijdens het seizoen waarin ze gebruikt worden.

en ik heb liever niet dat je me broot, ik heb daar een hekel aan.

Terug
Naar boven