AndroidHealthClinic

Eerste auto budget €2000,- tips?

Voor die prijs zou ik een goeie brommer kopen :)

Koop een auto van 500 euro. Peugeot 205 of toyota starlet. Geef dat ding voor 500 euro eens goed onderhoud en met nog 1000 euro op zak voor eventuele tegenvallers kun je waarschijnlijk nog enkele jaren zorgeloos rijden.

Fiat Cinquecento.
Meest epische auto ooit.
Kost geen drol en in de winter driften als een malle. :D

Volgens mij had 'ie 2 paginas terug al gepost dat 'ie al een auto heeft gekocht :o

Golf 4, lekker betrouwbaar, voor 2000 heb je wel een fatsoenlijke. Daarnaast is hij niet zo duur qua verbruik en wegenbelasting als een Astra.

Astra´s zijn ook wel goeie auto´s imo.

Ik zou vooral niet teveel naar mensen luisteren die met een aparte (dus waar weinig mensen in rijden) auto rijden en zeggen dat jij em ook moet halen omdat die van hun toevallig al een tijdje probleemloos rijdt.

Auto's zoals een Opel Astra en een Golf 4 zie je enorm vaak rijden en daar zal vast wel een reden voor zijn.

De Europese Ford word inderdaad gewoon in Duitsland gemaakt.

Ik ben wel benieuwd naar foto's van de auto.

• Topic Starter Topic Starter
Auto is verder niet bijzonder ofzo, maar bij deze dan maar een foto. Misschien dat mensen dan ook snappen dat ik geen advies meer nodig heb.

mlkz5.jpg

Dit is nog een foto van vorig jaar voor mijn moeder hem had gekocht. Voorbumper werd toen nog opnieuw gespoten. Verder zitten er wel wat krasjes op hier en daar maar daar rijdt ie niet minder door.

Ziet er netjes uit hoor.

Zou er alleen geen 2000 voor neerleggen maar dat is mijn mening

• Topic Starter Topic Starter
Heb er 1200 voor betaald.

Voor 1200,- kan je niet klagen mits die goed blijft.

Terug
Naar boven