TukkerGlen
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 79
En dan bespaar je een tientje ofzo

Koop um gewoon nu.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Yes Yes Yes!
Tiffany Amber Thiessen, had ik als klein jochie natuurlijk een 'Tv-crush' op
neeee? echt?Ligt er aan welke map, ac130 heb 3 verschillende wapens heMocht je dat niet weten
![]()
hahahmm pavelow weet ik niet, ik weet wel dat chopper gunner 40 seconden blijft hangen. Miss pavelow ook dan?zit er eigenlijk een tijd aan gebonden aan je pave low ( zoja, welke ? haha ), want vorige keer bleef die van mij echt miljoen lang had ik met predator-harier-pave low echt 20kills samen ( pave ong. 10 kills dus ) ?!?!?!

hmm pavelow weet ik niet, ik weet wel dat chopper gunner 40 seconden blijft hangen. Miss pavelow ook dan?![]()
Ben jij dan in staat om een 9 killstreak te halen?

Ben jij dan in staat om een 9 killstreak te halen?
Wat is je k/d ondertussen al? want je bleef maar stijgen zeker?![]()
wel grappig dan als je opeens alles tegelijk gebruikt hahah. Lekkere chaos.jah uzi is nog nice1.36 nu. Had hem vorige keer zonder zonder me killstreak awards te gebruiken gehaald horrwel grappig dan als je opeens alles tegelijk gebruikt hahah. Lekkere chaos.
Speel nu vaker met Uzi + Marathon, was gezakt van 1,38 naar 1,35 en gisteren weer wat gestegen. Uzi bevalt me wel eerlijk gezegd, chiller imo dan UMP.
en dan rapid fire erop haha 
ja heb dat ook steeds voor, maar weet niet hoe dit komthoe zit het nou met de kills die de pavelow maakt, die tellen niet mee aan je streak of zoiets..tenzij je een kill maakt voordat de pavelow z'n 1e kilt maakt, klop dit?

je kan wel bijv. als je groundwar doet, en jou team heeft 2 punten en het is een level waar je spawn-kills kan maken, kan ik je aanraden harrier-pavelow-ac130 te halen want je kan ze alle 3 tegenlijk activeren.ja heb dat ook steeds voor, maar weet niet hoe dit komt
Als ik harrier - pavelow - nuke ga, en ik heb dan 25-0 krijg ik m'n nuke niet; is iets raar met die pavelow
ja heb dat ook steeds voor, maar weet niet hoe dit komt
Als ik harrier - pavelow - nuke ga, en ik heb dan 25-0 krijg ik m'n nuke niet; is iets raar met die pavelow
die ken ik ook niet