kane
Huge Freak
- Waardering
- 541
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
ninja pro, ik doe bijna niets anders op highrisedaar ren je gewoon op volle snelheid doorheen hoor ? alleen horen ze je dan wel aankomen![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ninja pro, ik doe bijna niets anders op highrisedaar ren je gewoon op volle snelheid doorheen hoor ? alleen horen ze je dan wel aankomen![]()

Echt, ze pakken niet eens een cold-blooded class om in leven te blijven, achterlijke mensen. Kheb altijd een cold-blooded+stinger class klaarstaan.hehe ja maar had ik niet aan gedacht/zin in, ik snipe vrijwel elk potje, en wissel alleen van class voor air-support neer te halen, want dat doen er imo veel te weinig!

en ik had perongeluk die challange gehaald: How the ... ?
Ik ga ff kijken hoe je die I.C.E. Man titel kan halen, ik heb nu als titel C4 and after
p
Weet niet meer wie het hiero is, maar net wel een paar lekkere S&D potjes gespeeld met Barry026 ofzo
Alleen barry, die ene gast in Quarry had jij echt moeten hebben hoor, dat ik die had via een olievat was echt slecht van je
Verder wel leuke potjes met je gespeeld![]()

Dat olievat was echt een epic gestolen kill haha.
De latere potjes was ik verschillende classen aan het uitproberen. Heb nu pas silencer op de UMP vrijgespeeld. Kwam S&D voorbij, met deze score als gevolg (had hiervoor ook al aardig goed demolition e.d. gespeeld met deze uitrusting).
[Link niet meer beschikbaar]
of [Link niet meer beschikbaar]
Had iig nog chopper waar ik er twee kills mee gehaald heb...![]()
. Niks ergs aan, alleen maar relaxtJij bent host, jij hebt 0 ping. Dat betekend 0 ms vertraging, oftewel geen lag. Dat speelt erg in jouw voordeel, aangezien je altijd sneller bent. Niks ergs aan, alleen maar relaxt

Hmm vandaag maar 5 nukes gehaald
Er zat zoveel meer in..

Of ze winnen de zaak en we krijgen een bruut vervolg of ze verliezen en er komt een slap aftreksel van MW2 en moeten we maandelijks betalen..