MuscleMeat

Modern Warfare 2 - 10 november

hehe ja maar had ik niet aan gedacht/zin in, ik snipe vrijwel elk potje, en wissel alleen van class voor air-support neer te halen, want dat doen er imo veel te weinig!
Echt, ze pakken niet eens een cold-blooded class om in leven te blijven, achterlijke mensen. Kheb altijd een cold-blooded+stinger class klaarstaan.

En idd, ninja pro ftw :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.083
Weet niet meer wie het hiero is, maar net wel een paar lekkere S&D potjes gespeeld met Barry026 ofzo :)

Alleen barry, die ene gast in Quarry had jij echt moeten hebben hoor, dat ik die had via een olievat was echt slecht van je :o
Verder wel leuke potjes met je gespeeld:)

Gewoon met S&D van 2,73 naar 2,74 gegaan dus dat vond ik wel nice:)
btw 800x de accolade IMMORTAL en 250x MVP :D
en ik heb eindelijk die titel I.C.E. Man ( In Case of Emergiency MAN) :D en ik had perongeluk die challange gehaald: How the ... ?
Die titel is ook wel grappig :)

Laatst bewerkt:
wat moet je voor I.C.E. man doen dan ?

*geen zin om op te zoeken hhaha*

Weet niet meer wie het hiero is, maar net wel een paar lekkere S&D potjes gespeeld met Barry026 ofzo :)

Alleen barry, die ene gast in Quarry had jij echt moeten hebben hoor, dat ik die had via een olievat was echt slecht van je :o
Verder wel leuke potjes met je gespeeld:)

Dat olievat was echt een epic gestolen kill haha.

De latere potjes was ik verschillende classen aan het uitproberen. Heb nu pas silencer op de UMP vrijgespeeld. Kwam S&D voorbij, met deze score als gevolg (had hiervoor ook al aardig goed demolition e.d. gespeeld met deze uitrusting).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

of [Link niet meer beschikbaar]

Had iig nog chopper waar ik er twee kills mee gehaald heb... :D

Dat olievat was echt een epic gestolen kill haha.

De latere potjes was ik verschillende classen aan het uitproberen. Heb nu pas silencer op de UMP vrijgespeeld. Kwam S&D voorbij, met deze score als gevolg (had hiervoor ook al aardig goed demolition e.d. gespeeld met deze uitrusting).

[Link niet meer beschikbaar]

of [Link niet meer beschikbaar]

Had iig nog chopper waar ik er twee kills mee gehaald heb... :D

Leuk hea host zijn

Mij gaat juist altijd slecht als ik host ben?

Jij bent host, jij hebt 0 ping. Dat betekend 0 ms vertraging, oftewel geen lag. Dat speelt erg in jouw voordeel, aangezien je altijd sneller bent :D. Niks ergs aan, alleen maar relaxt

Oh zo, maar als anderen laggen zie ik ze toch nog stuiteren ???

Maar ben sowieso wel vaak host merk ik, ga ik weg krijg je dat host migration scherm.

• #2.092
Hmm vandaag maar 5 nukes gehaald :(
Er zat zoveel meer in..

ik ga vanavond ook maar eens naar titles kijken die ik 'ff snel' kan halen. Al een hele tijd geen nieuwe meer gehaald..

• #2.095
nice man!
Nja ik vind die I.C.E. Man titel gewoon er gruwelijk uitzien, maakt niet uit of ie moeilijk te halen is.. en C4 is nu echt de shit ouwe, ik win door die shit zoveel SnD potjes :D
telkens ook als ik SnD speel willen mensen me toevoegen omdat ik dan 4 potjes win met 4-1 of 4-0 en altijd bovenaan sta en veel bommen plant en defuse ghehe ik hou van SnD :)
uiteraard moet ik dan ook wel een redelijk team hebben en geen sukkels die niks doen..

Ik neem trouwens aan dat iedereen het nieuws al gelezen heeft van de 2 bazen van InfinityWard vs Activision?

Of ze winnen de zaak en we krijgen een bruut vervolg of ze verliezen en er komt een slap aftreksel van MW2 en moeten we maandelijks betalen..

whut meer uitleg aub ? hahah!

Of ze winnen de zaak en we krijgen een bruut vervolg of ze verliezen en er komt een slap aftreksel van MW2 en moeten we maandelijks betalen..

Wat betekent dat die twee gasten gewoon een nieuwe top game uit de mouw schudden die gewoon nog steeds gratis online kan worden gespeeld ;)

Terug
Naar boven