MuscleMeat

Modern Warfare 2 - 10 november

Maar als je er eentje 'straight on' moet pakken dan verlies je toch met een singleshot als de fal? En sowieso in FFA word ik regelmatig door iemand afgeschoten die van opzij komt en mij neerschiet als ik een ander neerknal. Hoe doe jij dat dan?

Campen.

(grapje Fodderd:D)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.342
Nou, ik denk dat het wel klopt hoor;)
Als ik lekker ga met FFA wordt ik áltijd wel gekilled.. dan win ik dik, maar nooit een straight potje met FFA mits ik zou campen..

Ja kijk, normaal gezien kom ik nooit ongeschonden uit een FFA, maar deze keer wast op Wasteland, grote open vlaktes(kga nooit in de tunnels) en ik gewoon blijven rondlopen, niet in dat midden blijven hangen.

Mensen in de verte heb je altijd goed met de FAL, van dichtbij ook als je der veel mee speelt. Ben gewend met zo'n semi-action rifle van WaW(STV-40) dus gaat op zich redelijk goed, ook al ist een k*t-iron sight, en gebruik de RDS er niet op, vind ik niet fijn :)

Silencer = Niemand de je ziet op de kaart. :D

UAV hadden ze niet, aangezien iedereen maar naar dit midden beef rennen, voornamelijk met noobtubes en UMP enzo. Slaat nergens op. En na die FAL weer een silenced sniper opgepakt met een ACOG derop, met met eigen SOH+SP heb je dus ook makkelijk kills.

Hoefde dus niet te campen.

Toegegeven, fantastische spelers waren het niet, allemaal 20 keer dood ofzo, bleven gewoon teveel rushen naar dat middelste.

Strategie erachter snap ik niet echt maar goed, easy kills voor mij.

Met quickscopen(no attachements) won ik ook 5 keer een FFA na elkaar, maar dan wel minstens 20 deads dus :p

• #2.344
gister ff een friendly match quick en noscopen.. ik doe dat nooit maar toch ben ik er wel goed in :P
nu trouwens de sensitivity op high gezet, best chill:)

Ja kijk, normaal gezien kom ik nooit ongeschonden uit een FFA, maar deze keer wast op Wasteland, grote open vlaktes(kga nooit in de tunnels) en ik gewoon blijven rondlopen, niet in dat midden blijven hangen.

Mensen in de verte heb je altijd goed met de FAL, van dichtbij ook als je der veel mee speelt. Ben gewend met zo'n semi-action rifle van WaW(STV-40) dus gaat op zich redelijk goed, ook al ist een k*t-iron sight, en gebruik de RDS er niet op, vind ik niet fijn :)

Silencer = Niemand de je ziet op de kaart. :D

UAV hadden ze niet, aangezien iedereen maar naar dit midden beef rennen, voornamelijk met noobtubes en UMP enzo. Slaat nergens op. En na die FAL weer een silenced sniper opgepakt met een ACOG derop, met met eigen SOH+SP heb je dus ook makkelijk kills.

Hoefde dus niet te campen.

FFA zonder iemand met UAV zegt al een hoop:D Maar was dus eigenlijk meer geluk dan wijsheid. ;)

• #2.346
jup, maar is alsnog lekker :)
ben alweer bijna 2,79 :D ik merk ook wel dat et makkelijk gaat om tegenwoordig 3 : 1 te spelen.. zelfs als ik me score niet zie en ik loop te schelden en te tieren dat het niet loopt dan sta k vaak alsnog bovenaan met 2,5 : 1 :o

• #2.348
hahhah diekerel is focking grappig :roflol:
hij is wel slim :P
mijn tactieken?
weglopen van je team en volledige silenced spelen :) want dan verraden je teammates je niet én kom je onverwacht. dit omdat ze geschiet van de andere kant van de map zien (van je teammates) en omdat je geen geluid maakt.

hahhah diekerel is focking grappig :roflol:
hij is wel slim :P
mijn tactieken?
weglopen van je team en volledige silenced spelen :) want dan verraden je teammates je niet én kom je onverwacht. dit omdat ze geschiet van de andere kant van de map zien (van je teammates) en omdat je geen geluid maakt.

Silenced speel ik bijna altijd, maar ik word zovaak door een tweede of derde gozer afgeknald. Misschien ben ik ook niet geduldig genoeg...

Vandaag ff een andere account aangemaakt en nu speel ik 1.2:)

• #2.352
die joker is totaal niet grappig :P
die master-baitor wel, maar hij spoort mensen wel aan tot dik campen :P

• #2.354
hmm ik had hem eerst altijd op medium,
toen heb ik hem op custom 4 gezet (dat is volgens mij de 2e van medium)
en daarna op high..
het is wel wennen ja. maar je weet pas of je het chill vind als je het probeert;)
ik vind het vooral een voordeel dat ik me snel kan omdraaien als ik achter me geschut hoor.
en in een grote ruimte kan ik snel de kamer scannen :)

Speel zelf op 5. (2=med; 4=high; 7= very high)

Gewoon rustig opgebouwd van 2 naar 4 en dan tenslotte 5, zoals ice zegt haal je er alleen maar voordeel uit hoe hoger dat het staat. Dit is zo'n beetje een gulde middenweg en is een kwestie van gewenning.

Ik heb hem ook op 6-7, is even wennen en met aimen op langere afstand is het soms klote.. ADS. Nadelen wegen niet op tegen de voordelen, ik voel me echt een slak als hij op medium ofzo staat.

Ik heb me sensitivity al een tijd op 8 staan, ik had hem heel lang op standaard staan (2?), daarna heb ik met een vriend gesproken, over fast-scoopen dat ik dat voortdurend doe etc. en hij raadde mij aan me sensitivity te veranderen, en zei je kan beter meteen na 7 gaan anders word het wat moeilijker om er aan te wennen.

vrij snel eraan gewent, en me snipe skills zijn er ook voorruit om gegaan.

btw Ice; jij gister zo..dat was zeker een hard-scoop hehe:p

• #2.358
ja was voor fast scoop best een afstand, nou zou ik op de killcam wel een kruisje maar hij was alsnog nice..
had dat potje wel gewonnen he he 60-24:D

ja was voor fast scoop best een afstand, nou zou ik op de killcam wel een kruisje maar hij was alsnog nice..
had dat potje wel gewonnen he he 60-24:D
njah, ik aim altijd vrij snel, en door me sensitivity 8 maak ik ook drag-scopes dat doe ik het meeste eigenlijk.
emm dat potje had Vato gewonnen (scrapyard) jij had die in rust gewonnen, bastaard! pred-harr-pavelow, maar je ging wel lekker ook met de throwing knives! (die ik 2x was vergeten in te stellen)

• #2.360
ohja in scrapyard zat ik de hele tijd te smsen :o
ga nu naar r toe btw, ajuus!

Terug
Naar boven