Fitness Seller

Modern Warfare 2 - 10 november

hoe zit het trouwens met de map-packs waren ze niet de 20e uitgekomen voor de xbox360?
of was het de 30e, iemand meer info?

edit; 30maart, voor ps3/pc een maand later word er gezegt.

verder zullen er 3 nieuwe skinns voor je wep zijn (niet alle weps dacht ik)
red,blue jaguar, goud.
3 nieuwe perks
paar nieuwe game types , maar ik denk dat dat hier al ergens vermeld stond allemaal.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.363
sms-boi!
vertel me binnekort eens wat over haar;)
ze heeft een vriend en is mijn beste vriendin, alleen af en toe is ze beetje loops....:D
hoe zit het trouwens met de map-packs waren ze niet de 20e uitgekomen voor de xbox360?
of was het de 30e, iemand meer info?

edit; 30maart, voor ps3/pc een maand later word er gezegt.

verder zullen er 3 nieuwe skinns voor je wep zijn (niet alle weps dacht ik)
red,blue jaguar, goud.
3 nieuwe perks
paar nieuwe game types , maar ik denk dat dat hier al ergens vermeld stond allemaal.
hmm ja van mij mag dat allemaal eerder, die nieuwe skinns ben ik echt benieuwd naar :D heb nu bijna 800 headshots met ump:)

maar ik zie wel wat er allemaal nieuw is..
eerst zien dan geloven..

ze heeft een vriend en is mijn beste vriendin, alleen af en toe is ze beetje loops....:D

hmm ja van mij mag dat allemaal eerder, die nieuwe skinns ben ik echt benieuwd naar :D heb nu bijna 800 headshots met ump:)

maar ik zie wel wat er allemaal nieuw is..
eerst zien dan geloven..
:lick:he-he

inderdaad van mij ook, die skins heb ik zowiezo altijd mooi gevonden, altijd leuk om weer zodra je een nieuwe hebt unlocked, red tiger vind ik een van de mooiste, maar fal natuurlijk ook.

de fal op de ump ziet er ook nice uit!
ben eigenlijk benieuwd naar die goude skin, niet dat het zo'n lelijk goud is, zoals in de mw1 campaign series, toch? of was dat bij medal of honour

ze heeft een vriend en is mijn beste vriendin, alleen af en toe is ze beetje loops....:D.

Om in MW2 termen te blijven....

FriendsWithBenefits.jpg

:p

Om in MW2 termen te blijven....

FriendsWithBenefits.jpg

:p
:roflol:

wtf, net ook zo'n onzin, potje f4a in karkash(karachi) stond op 17-3 opeens host migration, vervolgens gaat het potje verder is me score weg??? en die van de rest is gewoon gebleven.
ow ja ik was aant snipen (as asual)

• #2.367
hahah nice koen!

ja nja ik stuu je nog wel een keer een foto op msn..
want ik ga hier echt niet vrienden neer zetten..
hoewel exen..? ik heb wel een paar leuke exen :D
misschien dat ik nog een keer me harde schijf plunder..

nice :wanker:

check je karma Ice. hahahaahh!

• #2.369
Ik ben niet zo'n karma h**r.. hoe doe ik dat :o?

Ga nu nog een potje knallen en dan een derde keer prestigen!

god.. wat ga ik slecht de laatste 2 dagen.
de afgelopen tijd ging erg goed.
20+ meer kills dan deaths meestal (en voor mijn doen was dat goed :P)
had mezelf eindelijk bijna naar een K/D rate van 1 gebracht
maar de afgelope 2 dagen word ik echt voor 85% van de tijd afgeslacht :(

k*tspel :P

Heb niet zoveel gespeeld. Net één potje S&D met 3 rondes te gaan, 7-1. Daarna was ik bezig aan domination maar wilde een kameraad effe fifa spelen dus die er weer ingegooid. Morgen maar weer MW2. Overmorgen krijg ik Fairytale Fights en misschien ook wel de games die ik vorige week al besteld had.

deze was nog niet gepost, wel merkwaardig die eerste twee
http://www.youtube.com/watch?v=AXTAQCYwPt8

btw m16a4 is echt het beste van de assault rifles :eek:
daar heb ik echt heel vaak 3-shot-one-kills mee ;)
voor close en long range goed

Zoals iedereen weet is Mw2 idd verre van perfect, wat een fail van die bananenbladeren. Dat je met care package marker sneller bent is geloof ik gefixt toch?

ik vraag me af als je voor de spiegel zit en iemand schiet erop, ik denk dat ie dood gaat dan, maar vanaf welke afstand ..
die bananen bladen zijn eigenlijk een hele goede schuilplaats dan

Naast domination speel ik nu ook vooral demolition, in het begin wel wennen maar ik heb het al behoorlijk beet. Was net op subbase een beetje aan het spawn trappen, en killde een kerel 7 keer na elkaar, door telkens maar een 4/5 meter me te verplaatsen. Die gast moet aardig hebben geraged :roflol:

En, nee ik doe dat niet altijd, maar als ik zie dat de 2e bomspot aardig vast zit. Is spawn trapping wel een goede manier zodat je andere teamleden alsnog kunnen planten. Wat in die game ook gebeurde :)

AC130 kun je uitschakelen met predator? LOL

Kdacht altijd dat dat ding te hoog vloog, goed dat ik dit weet.

Terug
Naar boven