- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
sms-boi!ohja in scrapyard zat ik de hele tijd te smsen
ga nu naar r toe btw, ajuus!
vertel me binnekort eens wat over haar

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sms-boi!ohja in scrapyard zat ik de hele tijd te smsen
ga nu naar r toe btw, ajuus!

ze heeft een vriend en is mijn beste vriendin, alleen af en toe is ze beetje loops....

hmm ja van mij mag dat allemaal eerder, die nieuwe skinns ben ik echt benieuwd naarhoe zit het trouwens met de map-packs waren ze niet de 20e uitgekomen voor de xbox360?
of was het de 30e, iemand meer info?
edit; 30maart, voor ps3/pc een maand later word er gezegt.
verder zullen er 3 nieuwe skinns voor je wep zijn (niet alle weps dacht ik)
red,blue jaguar, goud.
3 nieuwe perks
paar nieuwe game types , maar ik denk dat dat hier al ergens vermeld stond allemaal.
heb nu bijna 800 headshots met ump
ze heeft een vriend en is mijn beste vriendin, alleen af en toe is ze beetje loops....
hmm ja van mij mag dat allemaal eerder, die nieuwe skinns ben ik echt benieuwd naarheb nu bijna 800 headshots met ump
maar ik zie wel wat er allemaal nieuw is..
eerst zien dan geloven..
he-heze heeft een vriend en is mijn beste vriendin, alleen af en toe is ze beetje loops.....

en die van de rest is gewoon gebleven.Mensen confusen is grappiger dan mensen in een claymore laten lopen, wat ook nog laf isdie joker is totaal niet grappig
die master-baitor wel, maar hij spoort mensen wel aan tot dik campen![]()

haha

Zoals iedereen weet is Mw2 idd verre van perfect, wat een fail van die bananenbladeren. Dat je met care package marker sneller bent is geloof ik gefixt toch?