XXL Nutrition

Modern Warfare 2 - 10 november

Haha, claymores kunnen ook zo leuk zijn. Even je koppie laten zien, komt zo'n gozer je opzoeken en BOEM! Of als er zo'n homo met een riotshield jouw kant op komt lopen, ff je claymore goed wegzetten en wederom: BOEM! En nog leuker is het als ze je bewust weer een keer op komen zoeken, lol.

Haha, claymores kunnen ook zo leuk zijn. Even je koppie laten zien, komt zo'n gozer je opzoeken en BOEM! Of als er zo'n homo met een riotshield jouw kant op komt lopen, ff je claymore goed wegzetten en wederom: BOEM! En nog leuker is het als ze je bewust weer een keer op komen zoeken, lol.
of naar zo'n camper noob toe lopen en dan een claymore voor ze snuit neerzetten ziet er altijd leuk uit in een killcam xD

tea baggen DX ? krijg daar hele rare gedachte bij :P

Is ook eigenlijk van Halo.

Wat doen jullie btw met die riotshield ****ers? naast een magazijn op hun voeten leegschieten of van de zeikant proberen te knifen, keer ik om (ze komen je vaak achterna om je te bashen met shield), gooi ik C4 neer en kijk ik even achter me om te kijken of hij er al op staat. Is wel leuk als het lukt:D

Wat doen jullie btw met die riotshield ****ers? naast een magazijn op hun voeten leegschieten of van de zeikant proberen te knifen, keer ik om (ze komen je vaak achterna om je te bashen met shield), gooi ik C4 neer en kijk ik even achter me om te kijken of hij er al op staat. Is wel leuk als het lukt:D

hahaha die is ook goed.

Als ze op me afkomen en ik heb me Running class, dan heb ik ze altijd gewoon. Beetje rondjes rennen en knifen

overheen springen of semtex op kleven :D

hahaha die is ook goed.

Als ze op me afkomen en ik heb me Running class, dan heb ik ze altijd gewoon. Beetje rondjes rennen en knifen

Ja dat doe ik ook vaak als ik geen C4 heb. Heb wel momenten gehad dat ik hardop lachend rondjes aan het rennen was om een auto met zo'n gast:roflol:

Sticken met semtex en wegrennen :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.314
hmm wat mij vaak lukt is confronteren met die pauper!
ik ga er voor staan (niet recht voor vanwege throwing knife).
Ik ren op hem af, hij basht mij een keer, maar voordat hij weer kan bashen sta ik al naast die gast mn magazijn op z'n kop leeg te jensen!

Speel altijd met One Man Army. Dus eerst ff chill naar me Semtex Class switchen en dan een Semtex plakken :P ziet er ook wel nice uit op Killcam :P

• #2.316
Iemand die nu even een potje wilt gamen? Ik ga namelijk even knallen:)

of naar zo'n camper noob toe lopen en dan een claymore voor ze snuit neerzetten ziet er altijd leuk uit in een killcam xD

Haha, dat heb ik nog niet gedaan. Speel zelf aardig defensief en dan is het zo leuk om iedere keer dezelfde gozer te pakken. Zo gefrustreerd dat ze me weer opzoeken en dan zoek ik een ander plekje uit om 'm vandaar weer af te knallen. Puur campen werkt sowieso niet, omdat je altijd wel gepakt wordt. Vooral als ze in een party zitten.

• #2.319
Naah, gaat hem niet meer worden denk ik vandaag.. ik ga nu even leren nog en ik weet niet of ik daarna nog online ga..

GROUNDWAR IS VOOR NOOBS..
btw..

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

2,78 trouwens :D wordt voor het eind van de maand nog 2,80:)

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

Enne lekker potje SnD gespeeld met koen.. 16-1 gheheheh

Naah, gaat hem niet meer worden denk ik vandaag.. ik ga nu even leren nog en ik weet niet of ik daarna nog online ga..

GROUNDWAR IS VOOR NOOBS..
btw..

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

2,78 trouwens :D wordt voor het eind van de maand nog 2,80:)

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

Enne lekker potje SnD gespeeld met koen.. 16-1 gheheheh
word je dat spel nou niet is zat :D ik wel

Terug
Naar boven