AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

dat zou wel vet zijn nieuwe maps maar is dat dan ook voor pc???

Ben wel benieuwd wat het gaat kosten

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.407
poep aan je ballen..
ziet er opzich wel naais uit.. nou kijk ik eerlijk gezegd meer uit naar overgrown en crash :o

poep aan je ballen..
ziet er opzich wel naais uit.. nou kijk ik eerlijk gezegd meer uit naar overgrown en crash :o

Overgrown is zo chill, lekker rellen op de brug hahaha!

Gisteren trouwens met intervention gespeeld voor het eerst, was wel lachen. Ben echter nog niet echt goed in fast-scopen hahah

poep aan je ballen..
heel veel
zijn opzich wel leuke maps voor te fast-scopen, dus ik kijk naar ze allemaal uit.
overgrown word echt epic met snipers met thermal, nube-tubers enzo.
maar ook wel uber van de andere kant, je hebt nu tenminste faster ads.
Overgrown is zo chill, lekker rellen op de brug hahaha!

Gisteren trouwens met intervention gespeeld voor het eerst, was wel lachen. Ben echter nog niet echt goed in fast-scopen hahah
rel nicht.

wanneer haal je je headset?

heel veel
zijn opzich wel leuke maps voor te fast-scopen, dus ik kijk naar ze allemaal uit.
overgrown word echt epic met snipers met thermal, nube-tubers enzo.
maar ook wel uber van de andere kant, je hebt nu tenminste faster ads.

rel nicht.

wanneer haal je je headset?

Ja ronniej, headset en fifa 10!!! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.412
podverdomme, overgrown is de beste S&D map die er is..
Ronnie haal idd verdomme eens een headset en voeg me eens toe..

je kan ook echt geen fatsoenlijk potje meer spelen zonder dat je lagg hebt :S ga binnenkort die pc crack voor dedicated servers maar downloaden want dit is gewoon retarded bullshit. Steam en IWNet mogen dood vallen van mij

heb eigenlijk niet zo veel last meer van lag op de pc de laatste tijd, vind het erop verbeterd tegenover tijdje terug.

je kan ook echt geen fatsoenlijk potje meer spelen zonder dat je lagg hebt :S ga binnenkort die pc crack voor dedicated servers maar downloaden want dit is gewoon retarded bullshit. Steam en IWNet mogen dood vallen van mij
Ga even een wandeling doen ofzo. :o:rolleyes:

Overgrown vond ik echt een k*t level in Cod Mw1 :( Wrom nu weer :(

Terug
Naar boven