Hmm iets van 80.000ste of zo..
heb nu +41000 kills en >15.000 deaths![]()
Haha zieke kerel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm iets van 80.000ste of zo..
heb nu +41000 kills en >15.000 deaths![]()

30maart komt het uit voor de xbox360, maand erna ''zou'' het ook uit komen voor de ps3/pcdat zou wel vet zijn nieuwe maps maar is dat dan ook voor pc![]()
10$ a 15$
poep aan je ballen..
ziet er opzich wel naais uit.. nou kijk ik eerlijk gezegd meer uit naar overgrown en crash![]()
poep aan je ballen..
ziet er opzich wel naais uit.. nou kijk ik eerlijk gezegd meer uit naar overgrown en crash![]()
heel veelpoep aan je ballen..
rel nicht.Overgrown is zo chill, lekker rellen op de brug hahaha!
Gisteren trouwens met intervention gespeeld voor het eerst, was wel lachen. Ben echter nog niet echt goed in fast-scopen hahah
heel veel
zijn opzich wel leuke maps voor te fast-scopen, dus ik kijk naar ze allemaal uit.
overgrown word echt epic met snipers met thermal, nube-tubers enzo.
maar ook wel uber van de andere kant, je hebt nu tenminste faster ads.
rel nicht.
wanneer haal je je headset?

Ga even een wandeling doen ofzo.je kan ook echt geen fatsoenlijk potje meer spelen zonder dat je lagg hebt :S ga binnenkort die pc crack voor dedicated servers maar downloaden want dit is gewoon retarded bullshit. Steam en IWNet mogen dood vallen van mij

Naar Bart Smit en koop een ps3.

Je zuigt stierenballen..Overgrown vond ik echt een k*t level in Cod Mw1Wrom nu weer
![]()