- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
echt zo bs he! ze gebruiken die classes toch niet, dat ze gaan huilen.
iemand trouwens OpTic Gaming gezien in Skidrow, vond het echt nice dat er uiteindelijk 2 gingen quick-scopen, daar staat optic namenlijk bekend om.
vraag me af of OpTic_Predator uberhaubt mee doet, denk het niet heb hem eigenlijk nog nooit met assault weps zien spelen(in z'n vid's)
van mw2.iemand hier die xbox360 heeft die de map pack al heeft?
kost dat? Misschien haalt dit me over om weer te gaan spelen

Niets, maar je blijft wel een cheater en diskwalificatie lijkt me wel gepast.
Hmm wat je misschien niet is opgevallen is dat ze zich wel heel tactisch hebben opgesteld.Als die filmpjes van pro's waren was ik alles behalve onder de indruk om eerlijk te zijn![]()
)

Hij gebruikte ze zeker en vast ook in public matches, en gaf hem dus wel degelijk een voordeel. En wie weet wat voor andere "hulpjes" hij nog had.Nog even uitleggen waarom je dan een cheater bent? Als killstreaks zijn uitgeschakeld heb je toch sowieso geen voordeel van hardline? Welke r*tard verzint het dan om mensen te diskwalificeren als ze een nutteloze perk gebruiken?
Hij gebruikte ze zeker en vast ook in public matches, en gaf hem dus wel degelijk een voordeel. En wie weet wat voor andere "hulpjes" hij nog had.
Volgens mij snap ik je niet helemaal... 
Hmm wat je misschien niet is opgevallen is dat ze zich wel heel tactisch hebben opgesteld.
Dat tweede filmpje bijv. hebben ze 2 vlaggen, dat is meer dan genoeg om te winnen.
Meeste mensen die domination spelen rennen naar de vlag die ze nog niet hebben, hier zie ik dat niet gebeuren.. Het is een stuk rustiger en zeker minder chaotisch als een 'echt' domination potje.
Liefst zou ik ze zo spelen zoals ze op die filmpjes worden gespeeld.
trouwens net echt 3x achter elkaar in 'invasion' geowned..
12 - 1 en 7 -1 - 0 met koen enzo.
die van 12 - 1, was die ene death van mezelf (predator met 2 enemies om me heen hehe)
had toen ook in de 3e ronde de bom geplant en was als enige nog over.
3 tegenstanders.. zet een bom neer om de hoek bij B bij het grasveld, zet er 1 in dat aangrenzende huis om de hoek en ga zelf achter de auto zitten..
binnen 10 seconden had ik ze alledrie.. focking nice![]()
Nee, maar ze hebben wel beelden waar het zwart op wit op staat dat hij cheat. En zoals ik zei, wie weet wat voor andere cheats hij nog had, geen idee hoe dat werkt. Dat over die beslissing van diskwalificatie dan nog getwijfeld wordt.Ja maar public matches hebben toch niets met dat tournooi te maken?Volgens mij snap ik je niet helemaal...
![]()

Nee, maar ze hebben wel beelden waar het zwart op wit op staat dat hij cheat. En zoals ik zei, wie weet wat voor andere cheats hij nog had, geen idee hoe dat werkt. Dat over die beslissing van diskwalificatie dan nog getwijfeld wordt.
Uit interesse heb ik hun clan forum nog bezocht, waar er een discussie is of hij al dan niet van hun team wordt gekicked:
[Link niet meer beschikbaar]
http://www.youtube.com/watch?v=t0ePgjmBCC8&videos=bbwe9yPS_uc
@4:36
Dat er blijkbaar een hack is werd er niet bij verteld. Dan nog heeft hij met hardline ipv een nade een nadeel maar oke.