AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

iemand hier die xbox360 heeft die de map pack al heeft?

echt zo bs he! ze gebruiken die classes toch niet, dat ze gaan huilen.

iemand trouwens OpTic Gaming gezien in Skidrow, vond het echt nice dat er uiteindelijk 2 gingen quick-scopen, daar staat optic namenlijk bekend om.
vraag me af of OpTic_Predator uberhaubt mee doet, denk het niet heb hem eigenlijk nog nooit met assault weps zien spelen(in z'n vid's)

Hem kan je ownen door op een speciale manier te strafen, dan moet hij zijn desert pakken, en dan isie voor mij (tijdens zijn weapen switch kill ik hem dan).

Quickscopen is vrij gemakkelijk als je in cod4 Promod speelde, dat snelle element hebben ze meegenomen in de perks ;) van mw2.

Ik ben meer van de Assault wapens: AK47 met gewone red dot, Akimbo desert eagle, Stopping power Pro, sleight of a hand Pro, en Ninja Pro = ownage.

ik vind et spel nog steeds tof, maar word wel moe van IWnet met mensen als host.
ZO vaak dat ik in laggy games zit..
en dan zijn de hosts nog zo asociaal en egoistisch, dat ze dr niks aan willen doen.
vraag je ze of ze of weggaan, of hun nickname veranderen.. doen ze het niet -_-

Release van Modern Warfare 2-dlc gaat gepaard met problemen

Microsoft lijkt Stimulus Package te vroeg te hebben vrijgegeven op Xbox Live. Gamers hebben geklaagd dat de dlc voor Call of Duty: Modern Warfare 2 niet goed functioneert. Microsoft heeft een onderzoek naar de problemen ingesteld.

In eerste instantie was niet bekend waardoor de problemen met Stimulus Package zijn ontstaan. Robert Bowling van Infinity Ward maakte dinsdag bekend dat naast de dlc ook een algehele update voor de game wordt doorgevoerd. Die update moet het spel voorbereiden op de komst van de dlc. Website The Lost Gamer suggereert dat het map pack is vrijgegeven voordat de algemene update waarover Bowling sprak, is doorgevoerd. Medewerkers van het Xbox Live-team melden via een Twitter-account dat het inderdaad aan de niet vrijgegeven update ligt. Microsoft zegt dat de update zo snel mogelijk wordt gedistribueerd en dat de problemen daarmee verholpen zullen zijn.

Stimulus Package bevat vijf extra speelvelden voor Modern Warfare 2. Hiervan zijn er drie compleet nieuw; twee maps uit de eerste Modern Warfare zijn opgepoetst. Ter ere van de release van het map pack begint een periode waarin spelers dubbele ervaringspunten opdoen en waarin kleine verbeteringen aan bestaande gameplay-elementen worden doorgevoerd. Zo wordt onder andere de perk One Man Army beter gebalanceerd. De release van Stimulus Package is exclusief voor Xbox Live. Later krijgen de pc- en PlayStation 3-spelers de mogelijkheid om het pakket met downloadable content binnen te halen. bron: tweakers.net

iemand hier die xbox360 heeft die de map pack al heeft?

Ik zelf niet iig, vind het eigenlijk ook wel erg duur (noem me een zeikerd maar het blijft een feit).

kost dat? Misschien haalt dit me over om weer te gaan spelen

Als die filmpjes van pro's waren was ik alles behalve onder de indruk om eerlijk te zijn :o

Ik heb gehoord dat het mappack bij 90% niet werkt :roflol:
Microsift en IW falen WEER.

Niets, maar je blijft wel een cheater en diskwalificatie lijkt me wel gepast.

Nog even uitleggen waarom je dan een cheater bent? Als killstreaks zijn uitgeschakeld heb je toch sowieso geen voordeel van hardline? Welke r*tard verzint het dan om mensen te diskwalificeren als ze een nutteloze perk gebruiken?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.491
Als die filmpjes van pro's waren was ik alles behalve onder de indruk om eerlijk te zijn :o
Hmm wat je misschien niet is opgevallen is dat ze zich wel heel tactisch hebben opgesteld.
Dat tweede filmpje bijv. hebben ze 2 vlaggen, dat is meer dan genoeg om te winnen.
Meeste mensen die domination spelen rennen naar de vlag die ze nog niet hebben, hier zie ik dat niet gebeuren.. Het is een stuk rustiger en zeker minder chaotisch als een 'echt' domination potje.
Liefst zou ik ze zo spelen zoals ze op die filmpjes worden gespeeld.

trouwens net echt 3x achter elkaar in 'invasion' geowned..
12 - 1 en 7 -1 - 0 met koen enzo.
die van 12 - 1, was die ene death van mezelf (predator met 2 enemies om me heen hehe :P)
had toen ook in de 3e ronde de bom geplant en was als enige nog over.
3 tegenstanders.. zet een bom neer om de hoek bij B bij het grasveld, zet er 1 in dat aangrenzende huis om de hoek en ga zelf achter de auto zitten..
binnen 10 seconden had ik ze alledrie.. focking nice :D:D

Nog even uitleggen waarom je dan een cheater bent? Als killstreaks zijn uitgeschakeld heb je toch sowieso geen voordeel van hardline? Welke r*tard verzint het dan om mensen te diskwalificeren als ze een nutteloze perk gebruiken?
Hij gebruikte ze zeker en vast ook in public matches, en gaf hem dus wel degelijk een voordeel. En wie weet wat voor andere "hulpjes" hij nog had.

Hij gebruikte ze zeker en vast ook in public matches, en gaf hem dus wel degelijk een voordeel. En wie weet wat voor andere "hulpjes" hij nog had.

Ja maar public matches hebben toch niets met dat tournooi te maken? :eek: Volgens mij snap ik je niet helemaal... :o

Hmm wat je misschien niet is opgevallen is dat ze zich wel heel tactisch hebben opgesteld.
Dat tweede filmpje bijv. hebben ze 2 vlaggen, dat is meer dan genoeg om te winnen.
Meeste mensen die domination spelen rennen naar de vlag die ze nog niet hebben, hier zie ik dat niet gebeuren.. Het is een stuk rustiger en zeker minder chaotisch als een 'echt' domination potje.
Liefst zou ik ze zo spelen zoals ze op die filmpjes worden gespeeld.

trouwens net echt 3x achter elkaar in 'invasion' geowned..
12 - 1 en 7 -1 - 0 met koen enzo.
die van 12 - 1, was die ene death van mezelf (predator met 2 enemies om me heen hehe :P)
had toen ook in de 3e ronde de bom geplant en was als enige nog over.
3 tegenstanders.. zet een bom neer om de hoek bij B bij het grasveld, zet er 1 in dat aangrenzende huis om de hoek en ga zelf achter de auto zitten..
binnen 10 seconden had ik ze alledrie.. focking nice :D:D

Tuurlijk, als je met een team speelt is dat toch de normaalste zaak van de wereld. Je weet ook dirrect waar je tegenstander gaat spawnen.
Als ik een random potje join is dat een andere zaak.
Ik vond er weinig pro aan om eerlijk te zijn. Ik had er absoluut meer van verwacht.

S&D kan inderdaad leuk zijn, in Cod4 speelde ik het veel te weinig, nu hou ik er ook wel van. Ik kan er trouwens erg kwaad in worden, de laatste dat ik me kan herrinneren (paar dagen geleden, heb al ff niet gegamed) was ik mega pist. Telkens als ik iemand wou kniven had ik mega lag en werd ik kei dom doodgeschoten (zo'n 3games op rij). Host zat bij de tegenpartij.

Die eerste map ziet er echt vet uit
en een mooi setje dumbbells op 1;06 :D
ben benieuwd wanneer die voor de pc komt.
hoeveel kost het eigenlijk voor de xbox?

Ja maar public matches hebben toch niets met dat tournooi te maken? :eek: Volgens mij snap ik je niet helemaal... :o
Nee, maar ze hebben wel beelden waar het zwart op wit op staat dat hij cheat. En zoals ik zei, wie weet wat voor andere cheats hij nog had, geen idee hoe dat werkt. Dat over die beslissing van diskwalificatie dan nog getwijfeld wordt. ???

Uit interesse heb ik hun clan forum nog bezocht, waar er een discussie is of hij al dan niet van hun team wordt gekicked:
[Link niet meer beschikbaar]

http://www.youtube.com/watch?v=t0ePgjmBCC8&videos=bbwe9yPS_uc
@4:36

haha wat een mafkezen zijn het ook met z'n testyandthetesticles:roflol:
waar kan je voten of die bij optic blijft of niet?

tja, das ook niet slim, om met een gemodde versie een toernooi te betreden.
logisch dat je dan gedisqualificeerd word

Nee, maar ze hebben wel beelden waar het zwart op wit op staat dat hij cheat. En zoals ik zei, wie weet wat voor andere cheats hij nog had, geen idee hoe dat werkt. Dat over die beslissing van diskwalificatie dan nog getwijfeld wordt. ???

Uit interesse heb ik hun clan forum nog bezocht, waar er een discussie is of hij al dan niet van hun team wordt gekicked:
[Link niet meer beschikbaar]

http://www.youtube.com/watch?v=t0ePgjmBCC8&videos=bbwe9yPS_uc
@4:36

Dat is inmiddels een heel ander verhaal dan alleen hardline kiezen als perk.. ;) Dat er blijkbaar een hack is werd er niet bij verteld. Dan nog heeft hij met hardline ipv een nade een nadeel maar oke.

Terug
Naar boven