MuscleMeat

Modern Warfare 2 - 10 november

Ja en je moet ook wel sleight of hand pro hebben he om te quick scopen :o
btw, ACOG sight is voor écht quick scopen handiger vind ik..
Ja dat hoef je mij niet te vertellen ;) Dat had hij trouwens al opstaan, ging gewoon eve over 3de perk.

ACOG is mss handig dichtbij maar wij laten dat niet toe bij onze wedstrijden, te makkelijk. Alleen FMJ. Soms ook thermal, maar dan kun je 2 keer zo snel mikken dus is niet echt eerlijk.

Ik ga hem vanavond nog eens inproppen, gewoon omdat ik er weer eens zin in heb. Maar het zal helaas enkel de campaign zijn. Internet gaming in belgië is gewoon diefstal. dat die wet er maar snel komt van afschaffing datalimiet. it's ****ing bullshit

al wat ik nog weet van de online mode is een paar best goeie partijtjes op deatchmatch en m'n schaamtelijk gespeel met een paar van DBB, waarbij ik iemand meteen per ongeluk door z'n kop knalde :(

Helemaal geen problemen met men internet hoor, loopt lekker :)
Ik speel trouwens vaak samen met enkele noorderburen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.443
Ja dat hoef je mij niet te vertellen ;) Dat had hij trouwens al opstaan, ging gewoon eve over 3de perk.

ACOG is mss handig dichtbij maar wij laten dat niet toe bij onze wedstrijden, te makkelijk. Alleen FMJ. Soms ook thermal, maar dan kun je 2 keer zo snel mikken dus is niet echt eerlijk.
Ik weet niet of je op de ps3 speelt.. maar misschien als jullie een friendly match hebben dat je me een keer kan uitnodigen :)?
ik heb al geen echte matches gespeeld sinds MOHAA op de computer..

Ik weet niet of je op de ps3 speelt.. maar misschien als jullie een friendly match hebben dat je me een keer kan uitnodigen :)?
ik heb al geen echte matches gespeeld sinds MOHAA op de computer..
Ja, voeg "Rakward' maar toe, kzal je wel eens uitnodigen als we gaan quickscopen. Ben nu laatste tijd wel wat minder online door men stage enzo.

Gistere avond nog leuke partij 'tjes gespeeld.
Ik kwam online en kreeg onmiddelijk invite, ze gingen wat HC TDM spelen.
Heel de avond met dezelfde class gespeeld en liep lekker K/D gemiddeld van 2.5/1. Werd hoog tijd laatste dagen bakte ik er nix van.

De class die ik gebruikte:
Scar + Silencer
Raffica + Silencer
Claymore - Flash gran.
Scavenger Pro
Cold-Blooded Pro
Ninja Pro

Veel stumperd tegen gekomen die meerdere keren na elkaar in mijn claymores trapte LOL
Opvallend voor bij een gang lopen, hoek omdraaien en claymore planten, garantie dat ze me achterna liepen en boem.
Extreem veel campers in HC ook, door dat ze mij niet horen makkelijk neer te halen.

Nadat het weer een hele tijd gelden was opeens 4 spelletjes achtereen een chopper gunner kunnen besturen, was echt nice! :)

• #2.448
Ja, voeg "Rakward' maar toe, kzal je wel eens uitnodigen als we gaan quickscopen. Ben nu laatste tijd wel wat minder online door men stage enzo.
Jup, maar alles op z'n tijd, want ben tegenwoordig zelf ook heel druk met school ;)

als jullie quick /no scopen gebruik je dan slight of hand en steady aim?

als jullie quick /no scopen gebruik je dan slight of hand en steady aim?
ik heb 3 sniper classes, 3e perk is alleen anders;
steady aim, ninja, commando (alles pro)
steady gebruik ik als ik tdm,domination etc doe, ninja bij f4a,hardcore(series), commando als ik bijv levels als quarry heb wil ik wel eens wat jump-shots maken bijv van de rotsen afspringen,gebouwen etc.

• #2.452
ik heb 3 sniper classes, 3e perk is alleen anders;
steady aim, ninja, commando (alles pro)
steady gebruik ik als ik tdm,domination etc doe, ninja bij f4a,hardcore(series), commando als ik bijv levels als quarry heb wil ik wel eens wat jump-shots maken bijv van de rotsen afspringen,gebouwen etc.
Jeezus, pro!
Ik ga waarschijnlijk BF BC2 kopen als ik geld heb..

---------- Toegevoegd om 23:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:41 ----------

Ohja, ben best wel knetter nu.

was ff grappig keuning gisterenavond hahahahaah

<3

• #2.455
Sorry jongens, maar ik denk dat het uiteindelijk toch een BF Bad Company 2 topic gaat worden heheh :P

• #2.457
Hmm spel begint nou eenmaal te vervelen..
Er zijn maar een aantal manieren waarop je 'goed' kan spelen en die kan ik na 3d12H wel dromen...

• #2.459
Zo'n goed game?
Ik heb er al wat filmpjes van bekeken, niets gezien dat me kon bekoren tot zover...
Ach, het is ook niet een bijzonder gruwelijke game ofoz..
Het is meer gewoon 'weer es wat anders'.. gebouwen die in elkaar storten enzo, veel meer variatie en veel meer tactische gameplay.

En dan nog het feit dat Yorick (waar ik élk potje mee speel) BC2 heeft :o

aha das ook een reden waarom je stats zo hoog liggen :p
Je speelt vaak met dezelfde personen.

Die previlege heb ik niet (werk in ploegen) en game wnn het mij uitkomt.

Ik hou het wel op mw2, al kijk ik wel uit naar wat extra maps (ook al kosten ze 15 euro) Ik koop toch amper games.

Terug
Naar boven