Fitness Seller

Modern Warfare 2 - 10 november

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.461
aha das ook een reden waarom je stats zo hoog liggen :p
Je speelt vaak met dezelfde personen.

Die previlege heb ik niet (werk in ploegen) en game wnn het mij uitkomt.

Ik hou het wel op mw2, al kijk ik wel uit naar wat extra maps (ook al kosten ze 15 euro) Ik koop toch amper games.
Lol nee niet echt eigenlijk..
Als ik in me eentje een FFA match join dan win ik ook gewoon 30 kills met >10 deaths..
en daarnaast is yorick K/D 1,30 ofzo.. nee maar ik kan vaak met hem spelen omdat zijn vriendin er ook op speelt;)

het is niet zo dat we tactieken bespreken of vertellen waar we zitten.. meer gewoon tegen elkaar schelden, elkaar belachelijk maken en lekker lachen.

Krijg men stats moeilijk nog veel hoger.
Zit op de 1.56 K/D met een +-32500kills
Acc + 20.50% en dat blijft stijgen alle sinds.
Moet al flink gaan knallen om dat de hoogte in te jagen.

• #2.463
Krijg men stats moeilijk nog veel hoger.
Zit op de 1.56 K/D met een +-32500kills
Acc + 20.50% en dat blijft stijgen alle sinds.
Moet al flink gaan knallen om dat de hoogte in te jagen.
Ja dat gaat hem niet echt meer worden..
het vervelende van zo'n laag K/D ratio is dat je ook vaak veel deaths erbij hebt en dat maakt het lastig..
hoewel ik ook vanaf de 2,23 tot de 2,78 ben gegaan van 20k kills naar +40k kills..
overigens toen ik vanmiddag even keek was ik 15015 keer dood gegaan :o

Ik zit al aan +20K dood.
ik ben een runner éh, meer risico, maar tenslotte blijft het een game en ik speel het op de mannier dat ik het leuk vind :)

Heb het echt al lang niet meer gespeeld :D
mss binnekort terug als die mappack uit komt , hoe zie je eigenlijk K/D op pc zie nergens een cijfer, bij BC2 zie ik dat dan weer wel

Sorry jongens, maar ik denk dat het uiteindelijk toch een BF Bad Company 2 topic gaat worden heheh :P
lijkt me echt een vet spel, zeker als je ff genoeg hebt van mw2 :mad:
alleen k*t dat mijn pc het niet aan kan:headbang:

maar ontopic quickscopen gaat een stuk beter met sleight of hand en steady aim alleen ik mis wel echt ninja pro.

Laatst bewerkt:
aha das ook een reden waarom je stats zo hoog liggen :p
Je speelt vaak met dezelfde personen.

Die previlege heb ik niet (werk in ploegen) en game wnn het mij uitkomt.

Ik hou het wel op mw2, al kijk ik wel uit naar wat extra maps (ook al kosten ze 15 euro) Ik koop toch amper games.

dat scheelt veel ja, werk ook in ploegen dus game ook veel alleen.

die keren dat ik met een vaste groep speel, winnen we ook wel ieder rondje en gaat me k/d flink omhoog.

vandaag 3 potjes gespeelt en 2 hadden hacker(s)....

• #2.471
Blijf toch maar SnD spelen..
Vind de rest niet zo veel meer aan..
Speel nu gewoon met M4A1 grenade launcher + silencer.. best lekker.. M4 is niet het beste wapen maar hij heeft wel gewoon een bruut uiterlijk.

n00btub3r! sorry dat ik gister opeens weg viel, router was uitgezet:o
hoe was het nog verlopen?

• #2.473
n00btub3r! sorry dat ik gister opeens weg viel, router was uitgezet:o
hoe was het nog verlopen?
Was je weg dan :roflol: ??
Trouwens Koen, geniaal iets weer bedacht:
In de zin van One Man Army pro:
2 klasses maken met UMP45 silenced en OMA pro (ja weet het :roflol: maar staat ook op de tas zelf)
eentje met CB pro en eentje met Stopping Power pro.. komt er UAV?
Snel wisselen.. je bent iets minder krachtig maar zodra de UAV eruit is heb je zo weer stopping power :D

Was je weg dan :roflol: ??
Trouwens Koen, geniaal iets weer bedacht:
In de zin van One Man Army pro:
2 klasses maken met UMP45 silenced en OMA pro (ja weet het :roflol: maar staat ook op de tas zelf)
eentje met CB pro en eentje met Stopping Power pro.. komt er UAV?
Snel wisselen.. je bent iets minder krachtig maar zodra de UAV eruit is heb je zo weer stopping power :D
no shit:o?
hmm slim idee, maar de ump heeft zowiezo veel dmg zonder stopping power al.
ik hoorde je wel gister iets over oma zeggen:roflol: moet ik eerst eens zien dat oma op de tas.

• #2.475
LOL!

Normaal zeg ik dat nooit maar dit ging te ver..
Joinde perongeluk een SnD clanwar (voor koen: kahreem, JP, glenn en nog wat mensen) tegen Profgamer, steeefie, All in one14 en ik..
3 potjes, tot de 8..

8-0
8-0
8-0

:roflol: het ging zo makkelijkdat we op een gegeven moment met handguns gingen rushen !

Frag cup is van start gegaan op machinima respawn, best daar even abboneren op hun kanaal. Zie je wat voor een tempo de pro's hanteren :eek:

Zijn 64 teams, spelen domination en prijsgeld van in totaal 7000$ (5000$ voor het winnende team dacht ik)

http://www.youtube.com/watch?v=0DowlVzgxAQ&playnext_from=TL&videos=1_F6B6c-qLs&playnext=1

http://www.youtube.com/watch?v=xjqbA3hvDoY&playnext_from=TL&videos=yYXWQaa3h4E&playnext=1

Zijn trouwens al 2 teams gediskwalificeerd (niet deze) doordat ze de perk "hardline" als equipment hadden in 1 van hun classe's, beetje dom aangezien ze alles moeten filmen voor machinima en killstreaks zijn uitgeschakeld. :roflol:

Laatst bewerkt:
Zijn trouwens al 2 teams gediskwalificeerd (niet deze) doordat ze de perk "hardline" als equipment hadden in 1 van hun classe's, beetje dom aangezien ze alles moeten filmen voor machinima en killstreaks zijn uitgeschakeld. :roflol:

Wat maakt het dan uit of je hardline hebt?

echt zo bs he! ze gebruiken die classes toch niet, dat ze gaan huilen.

iemand trouwens OpTic Gaming gezien in Skidrow, vond het echt nice dat er uiteindelijk 2 gingen quick-scopen, daar staat optic namenlijk bekend om.
vraag me af of OpTic_Predator uberhaubt mee doet, denk het niet heb hem eigenlijk nog nooit met assault weps zien spelen(in z'n vid's)

• #2.480
wat een stelletje tactische camps zijn het..

btw kane thx nog! heb net even boel albums en 2 mixtapes (die je als 'aanrader' hebt staan) gedownload vanuit je Deadmau5 topic;)

Terug
Naar boven