Welluh
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 140kg
- Vetpercentage
- 20%
Pavelow ook dat was een bug dat Pavelow geen kills voor je killstreak maakte ik weet niet of dat al verholpen is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pavelow ook dat was een bug dat Pavelow geen kills voor je killstreak maakte ik weet niet of dat al verholpen is.
care!
Nu pas?
Ik had echt allang in prestige 7 kunnen zitten ofzo
maar ik haat prestigen..

ja dat heb je als je met welluh speeltvind er niks aan prestige , voor je emblem te showen ? maakt toch niet uit veel xp hackers
gisteren nog eens gespeeld 3 x in een hacked server
oneindig noobtuben en AC 130
super snel lopen
low gravity
en super hoog springen etc.

http://www.youtube.com/watch?v=9ROIZDOxe8Qhttp://www.youtube.com/watch?v=QNk-znYOopM
Heb je deze al eens gezien? Die kerel haalt een nuke in 30seconden! Oké wel veel geluk in het begin met 6 kills door die grenade maar toch...

3 seconden later kwam het besef dat ik op een gare server zat toen ik opeens vanaf 100 meter hoog werd neergeschoten. Dan kijk je boven je en zie je 12 michael jordans on aas met een helm op door de lucht vliegen.Nou jongens, het gratis weekend mw2 zit erop, level 70 en alle maps gespeeld. Ik hoef het niet meer te kopen! seen it all.
Ok seriously, ik ben echt lvl 70. Ik heb alleen lvl 30 tm 69 overgeslagen
Ik join een server, de eerste de beste kerel die ik tegenkwam plakte ik een semtex op zn billen, even braden en hups, + heel veel gele cijfers. Eerst dacht ik nog dat het een easter egg was ofzo omdat ik een nade op zn reet plakte3 seconden later kwam het besef dat ik op een gare server zat toen ik opeens vanaf 100 meter hoog werd neergeschoten. Dan kijk je boven je en zie je 12 michael jordans on aas met een helm op door de lucht vliegen.
Nou ik ben er nog niet over uit of ik het ga kopen...
Koop MW2 niet ik heb het spel 2 maanden fatsoenlijk kunnen spelen daarna was het bagger.Nou jongens, het gratis weekend mw2 zit erop, level 70 en alle maps gespeeld. Ik hoef het niet meer te kopen! seen it all.
Ok seriously, ik ben echt lvl 70. Ik heb alleen lvl 30 tm 69 overgeslagen
Ik join een server, de eerste de beste kerel die ik tegenkwam plakte ik een semtex op zn billen, even braden en hups, + heel veel gele cijfers. Eerst dacht ik nog dat het een easter egg was ofzo omdat ik een nade op zn reet plakte3 seconden later kwam het besef dat ik op een gare server zat toen ik opeens vanaf 100 meter hoog werd neergeschoten. Dan kijk je boven je en zie je 12 michael jordans on aas met een helm op door de lucht vliegen.
Nou ik ben er nog niet over uit of ik het ga kopen...
haha nice, die throwing knives zijn echt effectief, alleen onrealistisch, gooi je in iemands arm is die dood, zelf met been etc.Dernet een game riotshield + scavenger + trowing knife, nog best wel leuk om te doen ter afwisseling.
En haalde 17-4 met maar 1 kill door mijn secundaire gun ofzo![]()
)ja, echt shit is dat, en andere dagen heb je een super gameplay, in principe onverslaanbaar!Hebben jullie soms ook van die dagen dat jullie echt sucken? Constand gedood worden, amper kills haalt. Jezus ik kom er pissed off van, gewoon afgesloten m'n ps3 hehe!
Nee, bestaat niet bij mijHebben jullie soms ook van die dagen dat jullie echt sucken? Constand gedood worden, amper kills haalt. Jezus ik kom er pissed off van, gewoon afgesloten m'n ps3 hehe!

ik speel met jonko altijd S&D of TT 3rd person..
heeft die al aangemaakt, hem al paar berichten met hem gewisseld, moet ik je z'n nickname door geven?Nee, bestaat niet bij mij
Als ik slecht ga speel ik 1,5 : 1
ennieweej, Wel lekker Koenik speel met jonko altijd S&D of TT 3rd person..
Hij zou btw ook hier een account aanmaken volgens mij want hij traint ook fanatiek vertelde ie![]()