XXL Nutrition

Modern Warfare 2 - 10 november

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.621
Yes!

Vet spel, alleen jammer dat er steeds meer servers gehacked worden ://

afgelopen uur
heel veel matches die ik joinde kon niemand lopen.
zeker weer hacked servers ofso waar we in terecht kwamen.

gaat echt lekker zo

ik had gehoord dat dit weekend de stimulus map pack voor de ps3 (pc?) uitkomt, een vriend van me heeft hem al gereserveerd bij de bartsmit of zoiets..

iemand die meer details hierover weet?

afgelopen uur
heel veel matches die ik joinde kon niemand lopen.
zeker weer hacked servers ofso waar we in terecht kwamen.

gaat echt lekker zo

ja idd, is al 2 dagen nu dat er constant host problemen zijn, uit de match gesmeten wordt, etc... echt behoorlijk irritant!

Of dan zit je lekker te spelen en dan komt er een kerel bij die in 1 minuut 30 kills haalt met maar 1 death! WTF??? hoe is dat ****ing mogelijk???

---------- Toegevoegd om 12:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------

ik had gehoord dat dit weekend de stimulus map pack voor de ps3 (pc?) uitkomt, een vriend van me heeft hem al gereserveerd bij de bartsmit of zoiets..

iemand die meer details hierover weet?

En wat is dat precies als ik vragen mag?

edit:

[Link niet meer beschikbaar]
dit zijn ze dus! :)

Nieuwe maps zien er wel vet uit, wel een beetje cheap dat ze gewoon de oude maps van cod 4 geven , oké die waren wel leuk ... toen ik nog cod4 speelde !
heb die maps ook al ****ing veel gespeeld.
dus vind het maar beetje makkelijk er van af komen had liever allemaal nieuwe maps gehad .

Nieuwe maps zien er wel vet uit, wel een beetje cheap dat ze gewoon de oude maps van cod 4 geven , oké die waren wel leuk ... toen ik nog cod4 speelde !
heb die maps ook al ****ing veel gespeeld.
dus vind het maar beetje makkelijk er van af komen had liever allemaal nieuwe maps gehad .

Ja die twee oude vind ik ook wat cheap idd!
Maarja er zijn er toch 3 nieuwe, toch iets!

Ik heb es gekeken op de site van bartsmit, maar er is precies niets te vinden?
Straks es op de playstation store site kijken! Hopelijk kost het niet teveel.

Ja die twee oude vind ik ook wat cheap idd!
Maarja er zijn er toch 3 nieuwe, toch iets!

Ik heb es gekeken op de site van bartsmit, maar er is precies niets te vinden?
Straks es op de playstation store site kijken! Hopelijk kost het niet teveel.
als ik die jongen weer spreek vraag ik hem wel, ik heb het via me broer gehoord dus.
15 euro heb ik er wel voor over, any how ik ga hem toch halen.
hopelijk dat het een beetje makkelijk te installeren is.

wel kan ik zeggen bij de game types komen een paar nieuwe dingen te staan, stimulus en daar krijg je alleen de nieuwe map, game types zoals TDM,Demo,Demolition,S&D,CTF word automatisch gekozen, maar als iedereen skipt krijg je gewoon een andere map + game mode.

ik heb cod4 dan niet online gespeeld, maar ik vond overgrown/crash toch 2 super maps!

Eerst volle pot betalen voor een kapot spel dat nu nog kapotter is en dan nog € 15 betalen voor een paar k*tmaps? Nee danku.

Update:

In a Tweet sent out by Infinity Ward front man, Robert Bowling, finally comes confirmation of the PS3 and PC Modern Warfare 2 Stimulus Package release dates. Although, it seems there is still quite a wait for the five-map, fifteen-dollar “Stimulus Package” for PS3 and PC gamers.

– The Modern Warfare 2 Stimulus Package DLC will hit PS3 in North America on May 4th, everywhere else May 5th. PC gets it worldwide on May 4th

Update:

In a Tweet sent out by Infinity Ward front man, Robert Bowling, finally comes confirmation of the PS3 and PC Modern Warfare 2 Stimulus Package release dates. Although, it seems there is still quite a wait for the five-map, fifteen-dollar “Stimulus Package” for PS3 and PC gamers.

– The Modern Warfare 2 Stimulus Package DLC will hit PS3 in North America on May 4th, everywhere else May 5th. PC gets it worldwide on May 4th
weten we dat ook weer, thx mongsky!
hoe werkt het eigenlijk precies met het kopen ervan..

weten we dat ook weer, thx mongsky!
hoe werkt het eigenlijk precies met het kopen ervan..

Zou het niet direct weten eigenlijk!
Maar zal je online ook wel kunnen kopen. Ik heb gezien dat zo'n pack van COD4 MW1 9euro kost, dus zal je gewoon dan kunnen installeren en dan in het menu kijken wat er te zien valt :)

Noobs

15$ voor pc
denk niet dat ik het er voor over heb.

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:40 ----------

god.. zeker niet als die problemen blijven die er nu zijn

15$ voor pc
denk niet dat ik het er voor over heb.

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:40 ----------

god.. zeker niet als die problemen blijven die er nu zijn
inderdaad denk ook dat ik dat niet ga doen, maar ik dacht dat het gratis was voor pc???

:roflol: dat filmpje op die site

• Like
Waarderingen: Felo
zonde van me 60 euro wat een KLOTE spel! dat je hier 3 jaar over doet om te maken. WAT EEN BAGGER SPEL VAC en punkbuster kunnen de hackers geen eens tegen houden geen dedicated servers die mensen kunnen kicken als ze dat wel doen... maar neeeeee CoD MW2 laatste keer dat ik een spel van infinity ward koop..... spel mag bij mij de prullebak in.

beter haal je eens ps3/xbox360, stukken beter wat modded servers betreft.

Terug
Naar boven