XXL Nutrition

Modern Warfare 2 - 10 november

beter haal je eens ps3/xbox360, stukken beter wat modded servers betreft.
ben niet een joystick fan :P als je nou een muis en keyboard er aan kon sluiten en de videokaart enzo kon verbeteren dan had ik er gelijk 1 gehaald. alleen een xbox of een ps3 haalt het niet bij me pc :(

ben niet een joystick fan :P als je nou een muis en keyboard er aan kon sluiten en de videokaart enzo kon verbeteren dan had ik er gelijk 1 gehaald. alleen een xbox of een ps3 haalt het niet bij me pc :(
hmm ja dan moet je het accepteren dat servers ''makkelijker'' gehackt kunnen worden dan op een ps3/xbox er zijn ja zoveel foefjes voor de pc etc. om te hacken.
of IW moet gewoon zorgen dat niemand in hun systeem dingens kan komen.

hmm ja dan moet je het accepteren dat servers ''makkelijker'' gehackt kunnen worden dan op een ps3/xbox er zijn ja zoveel foefjes voor de pc etc. om te hacken.
of IW moet gewoon zorgen dat niemand in hun systeem dingens kan komen.

zoals bc2 , punkbuster werkt prima zie nooit iets verkeerd gebeuren

Wat ook wel k*t is dat je bij MW2 niet samen met een vriend, elk vanuit zijn huis een 3D person cage match kan gaan spelen. Je moet dus altijd online gaan searchen.

Wil zo gewoon eens one to one met een maat gaan gamen maar zonder split screen.

Ja, muis/toetsenbord kun je derop aansluiten.

en nog steeds dat gezeik met niet kunnen lopen in maps.....
begin me nu toch wel steeds meer te ergeren aan het spel

spel is helemaal verot, ik word er heletijd uitgegooid of me xbox loopt vast en soms zit ik eindelijk in een potje loopt de hele zooi na een paar min vast.
eergistere had ik toevallig een goed potje kreeg harrier strike deed ie alleen die laptop open haha kon hem nie eens gebruike.

speel het al zolang en nog niet tegegekomen...

Ik ook niet, tot gister. ****ing irritant. Word btw ook steeds zieker van deze game, speel op de pc. Word helemaal schijtziek van alle cheaters, elke server zitten er tegenwoordig wel een paar. Is het niet dat dan word ik er wel weer uitgegooid of heeft de host een mega slechte verbinding. Denk btw ook niet dat ze er snel wat aan doen met alle rotzooi die nu gaande is omtrent activision.

Net nog eens proberen te spelen, schijtspel.

Nope ps3! :)

Heel soms is er eens een host-probleem, maar dat had in in het begin ook wel es, dus dat is mss eerder een connectingfout...?

dat verklaart het :p

het valt nu op het moment wel weer mee gelukig.
maar het is nu al 3 of 4 dagen aan de gang voor zover ik weet dat niemand in het spel dan kan lopen.

het spel zelf is leuk, maar alles er om heen word steeds minder.
laggende potjes, en hosts die geen moeite doen zodat ze dan voordeel hebben (en dan alsnog onderaan eindigen)
bugs
cheaters

Goed spel, geen problemen op de 360. Wel af en toe lag maar valt goed mee. Zit nu in de 5de prestige, level 55

zonde van me 60 euro wat een KLOTE spel! dat je hier 3 jaar over doet om te maken. WAT EEN BAGGER SPEL VAC en punkbuster kunnen de hackers geen eens tegen houden geen dedicated servers die mensen kunnen kicken als ze dat wel doen... maar neeeeee CoD MW2 laatste keer dat ik een spel van infinity ward koop..... spel mag bij mij de prullebak in.

gooi em dan in mijn prullenbak :)

Voorlopig zorgen jullie ervoor dat ik het niet koop, terwijl ik dat gratis weekend best tof vond! Maar als zoveel mensen dezelfde problemen hebben ga ik me er niet aan wagen.

Net nog eens proberen te spelen, schijtspel.
Is gewoon een leuk spel, en als het begint tegen te steken moet je gewoon eens een andere gametype doen. Speel zo nu vooral capture the flag, voor ieders wat: defenden of rushen. Marathon, lightweigth en een smoke nade en je krijgt een dikke adrenaline boost als je de vlag vanonder de vijand hun neus neemt. :D

Wil maar zeggen dat je niet altijd TDM of FFA moet spelen, want ikzelf vind TDM echt een k*t gameplay eerlijk gezegd.

Is gewoon een leuk spel, en als het begint tegen te steken moet je gewoon eens een andere gametype doen. Speel zo nu vooral capture the flag, voor ieders wat: defenden of rushen. Marathon, lightweigth en een smoke nade en je krijgt een dikke adrenaline boost als je de vlag vanonder de vijand hun neus neemt. :D

Wil maar zeggen dat je niet altijd TDM of FFA moet spelen, want ikzelf vind TDM echt een k*t gameplay eerlijk gezegd.

Dat is een reden waarom ik lang mosh pit heb gespeeld, alle gametypes door elkaar.

ja of je speelt het op de pc.. en je hebt 1x per 5min een potje (op z'n snelst) en dan is het 9,9/10 keer vol met hackers of load iemand een modded server

Terug
Naar boven