XXL Nutrition

Modern Warfare 2 - 10 november

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.982
Ik snap je link niet?
playstationnetwerk is alleen voor de Ps3 en heeft niks te maken met de PC.
Gewoon heel internet lag eruit op m'n Ps3, althans ik kon niet inloggen op mijn PSN naam.

• #2.984
Is het al gefixd?

Ik joinde paar weken terug een hacked server met dit als gevolg :D:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The Spinning Skull Emblem

---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:27 ----------

Ik snap je link niet?
playstationnetwerk is alleen voor de Ps3 en heeft niks te maken met de PC.
Gewoon heel internet lag eruit op m'n Ps3, althans ik kon niet inloggen op mijn PSN naam.

Maar nu kan je weer inloggen?

• #2.987
Ik vind dat echt het lelijkste emblem OOIT

---------- Toegevoegd om 12:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:30 ----------

ga het zo even kijken

Ik zat met wat maten in een loungebar, toen kreeg ik van een andere maat een sms, met de vraag of ik ook niet op het net kon.
Psn maintance dus, rond 23u stuurde die idd terug een sms dat het werkte.
Rond 00u00 was ik thuis en heb ik nog wat cod zitten spelen.
Liep lekker gistere, laatste game was sabotage waar ik 44800xp in behaald heb. Nog eens een vette quick scope game.

Ik zou echt pissed zijn als ik op een gehackte server kwam die alles unlockte voor me. Speel het liever zelf vrij.

Ik zou echt pissed zijn als ik op een gehackte server kwam die alles unlockte voor me. Speel het liever zelf vrij.

Was ik ook, en heb ook op de steam forums geklaagd (maar je kan daar klagen wat je wilt IW is toch al binnen kwa geld en de pc fanaten worden dit keer als ondergeschoven kindje behandeld... soort bastaard zeg mnaar), en er waren allerlei fixes, heb ze allemaal geprobeerd maar geen 1 werkte, dus moet maar zo verder spelen.

Ik gebruik toch maar 1 kit

AK-47
G18 Akimbo (lame ik weet het)

Stopping power pro
Slieght of a hand Pro
Ninja Pro

=
-------------------------------
OwnAge!

Was ik ook, en heb ook op de steam forums geklaagd (maar je kan daar klagen wat je wilt IW is toch al binnen kwa geld en de pc fanaten worden dit keer als ondergeschoven kindje behandeld... soort bastaard zeg mnaar), en er waren allerlei fixes, heb ze allemaal geprobeerd maar geen 1 werkte, dus moet maar zo verder spelen.

Ik gebruik toch maar 1 kit

AK-47
G18 Akimbo (lame ik weet het)

Stopping power pro
Slieght of a hand Pro
Ninja Pro

=
-------------------------------
OwnAge!

Spijtige zaak, ze zouden een soort van systeem herstel op je account moeten invoeren ofzo. Dat je alles kunt terugzetten tot voor je inlogde, of per uur.

Spijtige zaak, ze zouden een soort van systeem herstel op je account moeten invoeren ofzo. Dat je alles kunt terugzetten tot voor je inlogde, of per uur.

Je moest eens weten wat we allemaal willen :).

Gelukkig heeft de volgende Calof duty (cod black ops) wel dedicated servers (wat ik toch het grootste gemis vind, die ranks boeie me eigenlijk niet zo)

CoD: Black Ops dedicated servers bevestigd voor PC
printversion.gif
smaller.gif
bigger.gif
standardfontsize.gif
rsssmall.png
http://games.fok.nl/nieuws/category/
- door Tim (wc-eend) op 14-05-2010 @ 08:19
100109_194101_pc.jpg
Call of Duty: Black Ops zal dedicated servers krijgen volgens studiobaas Mark Lamia. Toen er naar de populaire feature gevraagd werd in de nieuwe PC Zone had de baas het volgende te zeggen: "Dedicated servers zijn geweldig en ik zie geen reden om ze niet te hebben tenzij... nou... ik zie gewoon geen reden om ze niet te hebben" en "We zijn erg enthousiast met waarmee we nu bezig zijn".

Mark Lamia toont waardering voor de hoeveelheid PC gamers die dedicated servers willen: "We werken hard om de dedicated servers naar wens te kunnen aanpassen door de goed werkende functie van de consoles te gebruiken" en "We werken hard om die twee dingen te combineren, het hebben van een dedicated server maar ook het hebben van de community service die console gebruikers hebben want dat zijn allemaal first party servers".

Call of Duty: Black Ops komt uit voor de PC, Xbox 360, PS3 en de Wii en zal op negen november 2010 uitkomen.

http://games.fok.nl/nieuws/385162/1/1/50/cod-black-ops-dedicated-servers-bevestigd-voor-pc.html

Dus daar ben ik wel blij mee, want dit is gewoon een grote ramp met het systeem wat ze nu hebben, en begrijp oook niet dat er nog geen patch voor is gekomen... ook sterft het van de hackers, aimbotters, en noobs .

gistere snd gespeelt.
map karachi, set up; one man army, cold blooded en stopping power, ninja(alles pro)
tar-21 silenced, claymores,stuns.

me team was redelijk slecht, ik kwam in een 1 tegen 6 situatie en gewonnen ook nog, epic!

gistere snd gespeelt.
map karachi, set up; one man army, cold blooded en stopping power, ninja(alles pro)
tar-21 silenced, claymores,stuns.

me team was redelijk slecht, ik kwam in een 1 tegen 6 situatie en gewonnen ook nog, epic!

Ik hou ook wel van S&D, leuk principe.
Mijn instellingen zijn gewoonlijk:

Marathon pro
lightweight pro
ninja pro
claymore
2x flash

ump45 + silencer
AA-12 + grip

Ik speel vrij offencief S&D, lekker veel actie :D

rushen kan heel effectief zijn bij snd, ik doe altijd standaard snipe, enige wat varieert is me secondary en equipment(semtex,knife,claymore). Maar vaak begin met me OMA class, en drop wat claymores, vaak pik ik ook nog wat rushers op.

vind het trouwens wel jammer dat ze (gewone)cage match hebben weggehaald...

ik weet niet hoeveel ruzies ik heb uitgevochten met gasten in MW1 cage match

vind het trouwens wel jammer dat ze (gewone)cage match hebben weggehaald...

ik weet niet hoeveel ruzies ik heb uitgevochten met gasten in MW1 cage match
inderdaad, geen last van mensen die joinen tijdens een 1 vs 1, geen(minder) nuke-boosters, want die joinen kunnen nu niet meer 1 tegen 1 doen in cage match dus komen ze in f4a, tdm, vooral de laatste weken.

---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

en zowiezo, ik als sniper vind 1 vs 1 in rust echt bs, shipment is de echte map, ik vind hem daarom vergelijkbaar met scrapyard waar ik met plezier 1 vs 1 doe, als ik verlies of niet.

inderdaad, geen last van mensen die joinen tijdens een 1 vs 1, geen(minder) nuke-boosters, want die joinen kunnen nu niet meer 1 tegen 1 doen in cage match dus komen ze in f4a, tdm, vooral de laatste weken.

---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

en zowiezo, ik als sniper vind 1 vs 1 in rust echt bs, shipment is de echte map, ik vind hem daarom vergelijkbaar met scrapyard waar ik met plezier 1 vs 1 doe, als ik verlies of niet.

ja zelfs in domination..stomme boosters
kan niet eens een deftig game ffa meer spelen :mad:

rushen kan heel effectief zijn bij snd, ik doe altijd standaard snipe, enige wat varieert is me secondary en equipment(semtex,knife,claymore). Maar vaak begin met me OMA class, en drop wat claymores, vaak pik ik ook nog wat rushers op.

Er zijn echt teveel mannen die ergens in hun spawnspot in een hoekje blijven wachten en die verwachten mij niet zo snel naast hun staan, heeft me al veel kills opgeleverd.

Soms durf ik al eens s&d spelen met sniper class, veel bewegen en quick sqoopen.

Terug
Naar boven