Fitness Seller

Modern Warfare 2 - 10 november

Wat is er tegenwoordig ook mis met mw2 wtf?
9 van de 10 keer dat ik een game zoek, beland ik in een game
dat ofwel net eindigt, ofwel zo goed als gedaan is :mad:

Zelfde hier. Kom ik bv in TDM, 1600 - 6300 en heeft het andere team net een chopper gunner. Of soms kan ik nog net de killcam en de eindscore zien "better luck next time".:rolleyes::rolleyes: Ook altijd hatelijk, die teammates die het verkloten voor je met hun score van 2-18.

lol ja dat heb ik vaak als ik een s&d game zoek dan beland ik altijd in een spel dat net met de laatste ronde is begonnen en dan ik niet spawnen :p
(maar ik ben overgelopen naar battlefield he :D)

lol ja dat heb ik vaak als ik een s&d game zoek dan beland ik altijd in een spel dat net met de laatste ronde is begonnen en dan ik niet spawnen :p
(maar ik ben overgelopen naar battlefield he :D)
ja dat heb ik ook een tijdje gespeeld :p
maar is toch moeilijk wennen aan dat soort gameplay vind ik;
alles is trager en groter :D

Zelfde hier. Kom ik bv in TDM, 1600 - 6300 en heeft het andere team net een chopper gunner. Of soms kan ik nog net de killcam en de eindscore zien "better luck next time".:rolleyes::rolleyes: Ook altijd hatelijk, die teammates die het verkloten voor je met hun score van 2-18.
Moet je leuke party zoeken. Speel nu met vaste groep en momenteel winstreak van 68 geloof ik, en zal morgen dus nog verder stijgen. :cool:

snd und domination (soms groundwar als we met veel zijn)

voeg je morgen wel toe: subzerohero666 was het toch eh?

Steam : Barryy999

voeg me ff toe allemaal :D

Moet je leuke party zoeken. Speel nu met vaste groep en momenteel winstreak van 68 geloof ik, en zal morgen dus nog verder stijgen. :cool:

snd und domination (soms groundwar als we met veel zijn)

voeg je morgen wel toe: subzerohero666 was het toch eh?
*subzerohero66,

ja, als je in een party speelt scheelt het al veel. Maar ik heb wel geen headset.

Ben ook geprestiged. K*tzooi. Begin je weer met die klote wapens en klote perks :(

Challenges boeien me weinig, juist voor de xp die ze me opleveren. (ben toch nog geen prestige 10)
Kga binnekort even een break inlassen voor mw2, begin het ff beu te worden, krijg de vibe nadien wel weer te pakken.

Tenzij Battlefield me zwaar overtuigd (heb dat game besteld).
Alhoewel al mijn maten mw2 spelen.

Iemand een idee wnn de nieuwe pack uitkomt voor PS3
Maandje later dan X box ofzo ... (eind van de maand begin volgende maand)

begin juli

iemand ook problemen met steam update vandaag?
elke keer als ik steam start loopt de hele computer vast na de update?
zelfs ctrl alt del doet het niet???

Ben het wat beugespeeld infeite, en heb gisteren half m'n bakje tegen de grond gesmeten toen ik Flashpoint speelde, dus die game is al geen andere optie meer!

iemand ook problemen met steam update vandaag?
elke keer als ik steam start loopt de hele computer vast na de update?
zelfs ctrl alt del doet het niet???

Je moet even een tijdje wachten, het downloaden hapert vaak en duurt wat lang, ik heb het ook regelmatig en dacht eerst ook datie vastgelopen was, maar toen keen ik in me firewall en stond datie van steam aan het downloaden was, en ineens starte het spel

Heb ik zeker een paar keer per week, en kan soms wel 10 min duren voordat het spel en/of Steam opstart.

Dus ja, ook problemen? mee.

Laatst bewerkt:
Je moet even een tijdje wachten, het downloaden hapert vaak en duurt wat lang, ik heb het ook regelmatig en dacht eerst ook datie vastgelopen was, maar toen keen ik in me firewall en stond datie van steam aan het downloaden was, en ineens starte het spel

Heb ik zeker een paar keer per week, en kan soms wel 10 min duren voordat het spel en/of Steam opstart.

Dus ja, ook problemen? mee.
maar bij mij is het zeg maar dat die update klaar is en op dat moment loopt ie vast, maar dan ook de hele pc, dus ik kan de muis niet bewegen, toetsen werken niet meer, tijd staat stil, alles ???
ik heb hem nu al 10 keer opnieuw opgestart :(

maar bij mij is het zeg maar dat die update klaar is en op dat moment loopt ie vast, maar dan ook de hele pc, dus ik kan de muis niet bewegen, toetsen werken niet meer, tijd staat stil, alles ???
ik heb hem nu al 10 keer opnieuw opgestart :(

Sinds waarneer heb je dat?

Je zou systeem herstel kunnen proberen, dan herstel je. je pc naar een punt dat hij het nog wel goe deed?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.980
Ik had gister trouwens last van dat er onderhoud werd gepleegd met playstationnetwerk.. Iemand anders daar nog last van?

Terug
Naar boven