666devil
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 91kg
Voor ps3 is ie nog niet uit denk ik?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat is er tegenwoordig ook mis met mw2 wtf?
9 van de 10 keer dat ik een game zoek, beland ik in een game
dat ofwel net eindigt, ofwel zo goed als gedaan is![]()

Ook altijd hatelijk, die teammates die het verkloten voor je met hun score van 2-18.lol ja dat heb ik vaak als ik een s&d game zoek dan beland ik altijd in een spel dat net met de laatste ronde is begonnen en dan ik niet spawnenWat is er tegenwoordig ook mis met mw2 wtf?
9 van de 10 keer dat ik een game zoek, beland ik in een game
dat ofwel net eindigt, ofwel zo goed als gedaan is![]()

)ja dat heb ik ook een tijdje gespeeldlol ja dat heb ik vaak als ik een s&d game zoek dan beland ik altijd in een spel dat net met de laatste ronde is begonnen en dan ik niet spawnen
(maar ik ben overgelopen naar battlefield he)

Moet je leuke party zoeken. Speel nu met vaste groep en momenteel winstreak van 68 geloof ik, en zal morgen dus nog verder stijgen.Zelfde hier. Kom ik bv in TDM, 1600 - 6300 en heeft het andere team net een chopper gunner. Of soms kan ik nog net de killcam en de eindscore zien "better luck next time".Ook altijd hatelijk, die teammates die het verkloten voor je met hun score van 2-18.

*subzerohero66,Moet je leuke party zoeken. Speel nu met vaste groep en momenteel winstreak van 68 geloof ik, en zal morgen dus nog verder stijgen.
snd und domination (soms groundwar als we met veel zijn)
voeg je morgen wel toe: subzerohero666 was het toch eh?
Ben ook geprestiged. K*tzooi. Begin je weer met die klote wapens en klote perks![]()
je hebt zo alles weer terug.Precies of dat lang duurdje hebt zo alles weer terug.

iemand ook problemen met steam update vandaag?
elke keer als ik steam start loopt de hele computer vast na de update?
zelfs ctrl alt del doet het niet![]()
maar bij mij is het zeg maar dat die update klaar is en op dat moment loopt ie vast, maar dan ook de hele pc, dus ik kan de muis niet bewegen, toetsen werken niet meer, tijd staat stil, allesJe moet even een tijdje wachten, het downloaden hapert vaak en duurt wat lang, ik heb het ook regelmatig en dacht eerst ook datie vastgelopen was, maar toen keen ik in me firewall en stond datie van steam aan het downloaden was, en ineens starte het spel
Heb ik zeker een paar keer per week, en kan soms wel 10 min duren voordat het spel en/of Steam opstart.
Dus ja, ook problemen? mee.

maar bij mij is het zeg maar dat die update klaar is en op dat moment loopt ie vast, maar dan ook de hele pc, dus ik kan de muis niet bewegen, toetsen werken niet meer, tijd staat stil, alles
ik heb hem nu al 10 keer opnieuw opgestart![]()