Fitness Seller

Modern Warfare 2 - 10 november

Waarom speel je met een CB class met Red Dots? Dan is je CB nutteloos. Zet er dan een silencer op of gebruik SP icm CB

Alleen als je schiet ja. Met een uav van de tegenstander ben je ook onzichtbaar. Imo ook niet erg handig maargoed.

Is inderdaad beter om dan met een silencer te spelen. Ga het gelijk aanpassen. Had er helemaal niet gedacht :)

Speel op de pc maar wat een drama vandaag om een fatsoenlijke game te vinden. Van de 30 games die ik probeerde waren er veel problemen met de server. Stond constant stil op de plaats en kon niet bewegen.

enige keer als ik met cb + red dot speel is in hardcore mode, dan ben je tenminste met uav nog onzichtbaar of met killstreak rewards.

als je gewoon schiet hebben ze normaal toch geen radar.

Hardcore set up is: SCAR + red dot + sleight of hand pro + cold blooded pro + ninja pro

of ump silencer, marathon en de rest hetzelfde.

Daarstraks in FFA wasteland een paar boosters gehad :mad:
Die r**ards waren heel de tijd aan het praten met mekaar in het engels, was dus niet moeilijk om een beetje 'booster justice' uit te oefenen. Men score was niet best omdat ik me enkel op hen focuste maar heb ze toch weggepest ^^

Ben al wel een eind met RDR. Zodra ik de verhaallijn uit heb gooi ik MW2 er weer in :D

Daarstraks in FFA wasteland een paar boosters gehad :mad:
Die r**ards waren heel de tijd aan het praten met mekaar in het engels, was dus niet moeilijk om een beetje 'booster justice' uit te oefenen. Men score was niet best omdat ik me enkel op hen focuste maar heb ze toch weggepest ^^

Ja had ik ook, [TURK]Turkish ofzo was zijn naam, en die zat constant met een compagnon elkaar af te schieten in FFA en dan uiteindelijk een Nuke. Was pissed, want kan daar echt niet tegen. Ik me headset aan: ****ING TURK, in real life you deserve a shot in the head, stop met zo te kloten. Ik dacht zelfs dat hij nederlands sprak. Volgende spel: oja waar blijf je zei he? Ik daag op, knal in z'n hoofd hahaha :D

Gistere wat geteamed met men trainingsmaat, hij heeft net een ps3 en mw2. We deden mosh pit, zo kon ik hem ook alles uitleggen tijdens het gamen. In de tegen party zaten allemaal Noren, zwaar rellen met die mannen. Wat een sissy's, konden echt niet tegen hun verlies.

Ja had ik ook, [TURK]Turkish ofzo was zijn naam, en die zat constant met een compagnon elkaar af te schieten in FFA en dan uiteindelijk een Nuke. Was pissed, want kan daar echt niet tegen. Ik me headset aan: ****ING TURK, in real life you deserve a shot in the head, stop met zo te kloten. Ik dacht zelfs dat hij nederlands sprak. Volgende spel: oja waar blijf je zei he? Ik daag op, knal in z'n hoofd hahaha :D

whahahahahahahah bruut verhaal mongskie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haha oke "mongsky", het jochie met een killstreak van 4 hohohohohohohohohoho gieren en brullen die "skills" van je

Laatst bewerkt:
ehh mensen waar is de PC clanversie?:(

wie heeft de nieuwe mappack al ? :)

Terug
Naar boven