Fitness Seller

Modern Warfare 2 - 10 november

• Topic Starter Topic Starter
Is dit weer met prestiges en levels gewoon? Ik volg echt helemaal niks qua gamen meer :(
waarschijnlijk wel
jep, heb m pre ordered voor 42 euro :D
waar??!?!
Is deze van dezelfde makers als COD4?
Ik vond COD5 zwaar tegenvallen.
zelfde makers als MW1 (infinity ward)
ja, maar pak eentje met kabel, kabel is 2 meter ofzo dus nooit last van lege batterij :)
welke? en waar koop ik die?
ik ben nog steeds aan het genieten van MW4 maar 6 gaat binnenkort zeker besteld worden.

Doen jullie de campaign ook of gaan jullie gelijk door naar multiplaya:D
denk tegelijk, maar denk vooral online en tussendoor even de campaign

Ik haal hem ook voor de ps3. Misschien kunnen we is samen spelen.

PSN: Druton

Goed, ga ik even kijken!
bedankt!

---------- Toegevoegd om 17:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

Ik haal hem ook voor de ps3. Misschien kunnen we is samen spelen.

PSN: Druton

Tuurlijk kan dat, ik ga hem nu nog even opstarten voor MW1, zal je even opzoeken.

nog zeven dag.. en ik ga morgen maar even een headset aanschaffen..
nog meer mensen die MW2 van plan zijn te gaan halen?

Ik ga hem nu downloaden, op mijn offline 360 spelen en zodra het kan online op mijn online xbox!

allang gereserveerd bij een game winkel hier.... volgend week dinsdag sta ik voor de deur zodra ze open gaan :D

AHaha krijg hem binnen op de release dag!!! pff kan niet wachten. Ik heb al veel gezien op internet en het ziet er echt gelikt uit!

Kunnen een clan maken als ik het zo lees ;)
Meer mensen verslaafd aan cod4? of meer aan cod5?

gr

COD4 FTW... m16,ak,m4 allemaal met red dot.

hoezo bestellen jullie deze game, ik koop hem gewoon in de winkel als hij uitkomt op dinsdag

Ga hem iig niet meer halen voor de pc, eerst was ik behoorlijk enthousiast maar hoe IW omging met de vragen van die best buy chat is het voor mij over. Ze lieten duidelijk merken pc gamers niet meer serieus te nemen.

Bovendien: geen dedicated servers, geen lean, 9vs9 met 100 ping. Gewoon een gepoorte console versie die ze proberen door de strot te duwen van de pc gamers.

AHaha krijg hem binnen op de release dag!!! pff kan niet wachten. Ik heb al veel gezien op internet en het ziet er echt gelikt uit!

Kunnen een clan maken als ik het zo lees ;)
Meer mensen verslaafd aan cod4? of meer aan cod5?

gr
COD 4
COD4 FTW... m16,ak,m4 allemaal met red dot.
M4, MP5 en M104A ofzo die sniper..
hoezo bestellen jullie deze game, ik koop hem gewoon in de winkel als hij uitkomt op dinsdag
omdat hij bij mij wordt thuisbezorgd op de releasedatum..
en dan weet je zeker dat hij niet uitverkocht is

Hij is vet hoor offline!!! :D Brute actie!

Gamemania doet trouwens nacht-opning als je op voorhand bestelt hebt(zoals ik), krijg je een tas, MW2-magazine en blikje Monster energy drink erbij :D

ja er zijn nachtopeningen maandagnacht,
mediamarkt rotterdam houd een grote opening met de mensen van gamekings van tmf, want skate is een groot cod fan, ook allemaal gratis shirts en magazines en eten en tassen ja, een goodie bag.

en als je bij eplaza besteld krijg je ook een shirt en magazine en bij de andere mediamarkts komen ook optredens, eerste nacht game release van mediamarkt is het.

Terug
Naar boven